Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
    Maar de 330d in dit filmpje was wel sneller.
    Omdat die in de M3 niet kan vertrekken. Het is moeilijk te zien, maar het lijkt mij toch dat de M3 toch al snel bij komt en er zelfs over gaat.

Comment

• Daar valt eindeloos over te discussiëren.
      De M3 e46 bereikt zijn max. koppel en vermogen pas in zeer hoge toeren t.o.v. een diesel en de recente M's.
      Dat is wat je hier ook zag bij de start.
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Comment

• Het voordeel van die diesels tegen die oudere M3's is dat de diesels turbo geblazen zijn, dat kan je fameus opvoeren. De recente M modellen hebben nu ook turbo's, het gaat bijgevolg moeilijker worden voor de diesels om ze nog te kunnen kloppen.

Comment

• Idd! Zet maar es een 330d vs een huidige m3 (of mijn cupra met 4 cyl xD) met turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
              Idd! Zet maar es een 330d vs een huidige m3 (of mijn cupra met 4 cyl xD) met turbo.
              Weer niet met die zever beginnen hé. Ik zeg gewoon dat de (al dan niet gechipte) turbo diesels het moeilijker zullen hebben met de (al dan niet gechipte) turbo M3's. Uw cupra is ook maar het zoveelste opgefokte turbootje hoor.

Comment

• Klopt. Wat ik hierboven zei komt hierop neer.
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Idd! Zet maar es een 330d vs een huidige m3 (of mijn cupra met 4 cyl xD) met turbo.
                  neem dan ten minste een 35d of 50d... Of de alpina diesels...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Weer niet met die zever beginnen hé. Uw cupra is ook maar het zoveelste opgefokte turbootje hoor.
                    BAM, recht door zijn hart.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja doet echt pijn btw heb ook nog een dikke dieseltank met veel njiewtongmeters voor het betere herneemwerk...

Comment

Ja doet echt pijn btw heb ook nog een dikke dieseltank met veel njiewtongmeters voor het betere herneemwerk...
                        Als je ziet hoeveel NM's die moderne turbo benzinemotoren in sportwagens zoals een M3 F80 of nieuwe AMG 's hebben.... Over een heel breed toerental.
                        In de lente ga ik eens testrijden met de nieuwe m3. Normaal moest ik het al gedaan hebben, maar slecht weer en drukke dagen op het werk hebben dat verhinderd. Ga nu ook niet een uur testrijden in de gietende regen.

Comment

• Heel verschil hoor. Gasrespons is net iets minder vind ik. De sound is niet zo slecht, op film is het wat minder irl klinkt het nog goed.

Comment

Working...
                          X