Oorspronkelijk geplaatst door DolF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's
Collapse
X
-
Daar valt eindeloos over te discussiëren.
De M3 e46 bereikt zijn max. koppel en vermogen pas in zeer hoge toeren t.o.v. een diesel en de recente M's.
Dat is wat je hier ook zag bij de start.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Het voordeel van die diesels tegen die oudere M3's is dat de diesels turbo geblazen zijn, dat kan je fameus opvoeren. De recente M modellen hebben nu ook turbo's, het gaat bijgevolg moeilijker worden voor de diesels om ze nog te kunnen kloppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenIdd! Zet maar es een 330d vs een huidige m3 (of mijn cupra met 4 cyl xD) met turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenIdd! Zet maar es een 330d vs een huidige m3 (of mijn cupra met 4 cyl xD) met turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWeer niet met die zever beginnen hé. Uw cupra is ook maar het zoveelste opgefokte turbootje hoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenJa doet echt pijn btw heb ook nog een dikke dieseltank met veel njiewtongmeters voor het betere herneemwerk...
In de lente ga ik eens testrijden met de nieuwe m3. Normaal moest ik het al gedaan hebben, maar slecht weer en drukke dagen op het werk hebben dat verhinderd. Ga nu ook niet een uur testrijden in de gietende regen.
Comment
Comment