Voor een vriend zet ik hier zijn projectje te koop.
Motorisch volledig in orde, esthetisch moet er nog wat aan gedaan worden.
Advertentie:
Hierbij zet ik mijn S14 te koop.
De wagen is een origineel belgische wagen, linksgestuurd en lage kilometer stand. ( 90500 km ).
De eerste eigenaar van de wagen was een dame die er 78000 km stock mee gereden heeft. Zij heeft de wagen toen verkocht aan een liefhebber die de meeste upgrades gedaan heeft.
Ikzelf heb de S14 gekocht op 85000km.
De neus is vervangen geweest omwille van een bodykit die gemonteerd was en niet naar mijn smaak was. De achterbumper heb ik wel bijgehouden omdat ik de OEM bumper niet heb liggen en maar saai vond. De hele wagen was toen in matte grijs gewrapped.
Zoals te zien is op de foto's heb ik de nieuwe onderdelen nog niet gespoten gekregen, wat niet zichtbaar is op de foto's is dat 1 deur een nieuwe laag verf moet hebben ( de vernis bladert daar af). Verder is de lak in zeer goede conditie.
De OEM velgen staan erop met winterbanden ( voor de keuring ).
Bij aankoop van de wagen is er een nieuwe koppelingset, lichter vliegwiel, nieuwe versnellingsbak , benzine druk regelaar en nieuwe keerring aangekocht en gemonteerd geweest. Dit heeft een substantieel stuk van mijn budget in beslag genomen waardoor een spuitbeurt naar achter werd geduwd.
Door omstandigheden staat de S14 reeds een half jaartje stil met geen vooruitzicht om deze gespoten en terug de baan op te krijgen. Vandaar de beslissing om deze te verkopen aan iemand die er plezier aan kan beleven.
Er is GEEN roest aanwezig. De wagen is hard vanonder en in het motorcompartiment. Veel silvia's beginnen te roesten rond de veerpoten, dat heeft deze niet.
Algemene speclist:
- Apexi air intake
- Fully hardpiped
- Benzine drukregelaar
- Greddy BOV
- Exedy stage 3 plus koppeling, inclusief drukgroep
- Lichter vliegwiel
- Grotere intercooler
- Apexi volledige uitlaatlijn inclusief manifold
- Wagen is afgesteld op 327pk en 480nm ( Dit was voor de benzine druk regelaar, dus ligt nu iets hoger. Dyno sheet heb ik hier liggen ).
- Mapping is gedaan met Apexi Power FC. Er zijn twee mappings beschikbaar: ( low en high boost ) op 1.1 bar.
- Nieuwe versnellingsbak, de vorige was niet goed meer door gebruik van een short shifter. Deze bak is volledig gereviseerd en heeft 1500 km gereden.
- Nieuwe keerring.
- Zwart leder interieur, geen scheuren of dergelijke
- Zetelverwarming
- Oliedruk, olie temp, air/fuel, boost meters op het dashbord
- aftermarket radio
- getinte ruiten rondom
- airco
- Suede Deep Dish stuur
De vraagprijs is juist dat, een vraagprijs.
Kom gerust eens af voor een babbel en we kunnen het bespreken, maar verwacht geen wonderen. De auto staat niet in de weg, staat warm en droog.
Gelieve te mailen of sms'en. Een berichtje achterlaten op mijn voicemail is ook mogelijk, terugbellen is moeilijk in de week ivm werk.
Vraagprijs: 10.000 euro
Meerdere foto's van de wagen zijn terug te vinden op de verkoopwebsites.
Links:
Motorisch volledig in orde, esthetisch moet er nog wat aan gedaan worden.
Advertentie:
Hierbij zet ik mijn S14 te koop.
De wagen is een origineel belgische wagen, linksgestuurd en lage kilometer stand. ( 90500 km ).
De eerste eigenaar van de wagen was een dame die er 78000 km stock mee gereden heeft. Zij heeft de wagen toen verkocht aan een liefhebber die de meeste upgrades gedaan heeft.
Ikzelf heb de S14 gekocht op 85000km.
De neus is vervangen geweest omwille van een bodykit die gemonteerd was en niet naar mijn smaak was. De achterbumper heb ik wel bijgehouden omdat ik de OEM bumper niet heb liggen en maar saai vond. De hele wagen was toen in matte grijs gewrapped.
Zoals te zien is op de foto's heb ik de nieuwe onderdelen nog niet gespoten gekregen, wat niet zichtbaar is op de foto's is dat 1 deur een nieuwe laag verf moet hebben ( de vernis bladert daar af). Verder is de lak in zeer goede conditie.
De OEM velgen staan erop met winterbanden ( voor de keuring ).
Bij aankoop van de wagen is er een nieuwe koppelingset, lichter vliegwiel, nieuwe versnellingsbak , benzine druk regelaar en nieuwe keerring aangekocht en gemonteerd geweest. Dit heeft een substantieel stuk van mijn budget in beslag genomen waardoor een spuitbeurt naar achter werd geduwd.
Door omstandigheden staat de S14 reeds een half jaartje stil met geen vooruitzicht om deze gespoten en terug de baan op te krijgen. Vandaar de beslissing om deze te verkopen aan iemand die er plezier aan kan beleven.
Er is GEEN roest aanwezig. De wagen is hard vanonder en in het motorcompartiment. Veel silvia's beginnen te roesten rond de veerpoten, dat heeft deze niet.
Algemene speclist:
- Apexi air intake
- Fully hardpiped
- Benzine drukregelaar
- Greddy BOV
- Exedy stage 3 plus koppeling, inclusief drukgroep
- Lichter vliegwiel
- Grotere intercooler
- Apexi volledige uitlaatlijn inclusief manifold
- Wagen is afgesteld op 327pk en 480nm ( Dit was voor de benzine druk regelaar, dus ligt nu iets hoger. Dyno sheet heb ik hier liggen ).
- Mapping is gedaan met Apexi Power FC. Er zijn twee mappings beschikbaar: ( low en high boost ) op 1.1 bar.
- Nieuwe versnellingsbak, de vorige was niet goed meer door gebruik van een short shifter. Deze bak is volledig gereviseerd en heeft 1500 km gereden.
- Nieuwe keerring.
- Zwart leder interieur, geen scheuren of dergelijke
- Zetelverwarming
- Oliedruk, olie temp, air/fuel, boost meters op het dashbord
- aftermarket radio
- getinte ruiten rondom
- airco
- Suede Deep Dish stuur
De vraagprijs is juist dat, een vraagprijs.
Kom gerust eens af voor een babbel en we kunnen het bespreken, maar verwacht geen wonderen. De auto staat niet in de weg, staat warm en droog.
Gelieve te mailen of sms'en. Een berichtje achterlaten op mijn voicemail is ook mogelijk, terugbellen is moeilijk in de week ivm werk.
Vraagprijs: 10.000 euro
Meerdere foto's van de wagen zijn terug te vinden op de verkoopwebsites.
Links:
Comment