Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 Vw Golf 5 GTI Edition 30 DSG

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2007 Vw Golf 5 GTI Edition 30 DSG

Mijn broer verkoopt zijn golf 5 GTI Edition 30 DSG. In juni 2013 ingevoerd uit Duitsland. Auto is goed onderhouden (onderhoudsboekje) en in goede staat. Staat op Pilot Supersport banden vooraan en Sport 3 banden achteraan, die in goede staat zijn. Remblokken en schijven ook nog in heel goede staat, zijn in augustus 2015 vervangen, alsook remolie.
    Auto is full option behalve elektische zetels.

Km stand: 108000 km
    1ste inschrijving: 11/2007

Voor foto's:

Op zoek naar een tweedehands Volkswagen Golf GTI? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Vraagprijs: 14000 euro.

Deze hebben de juiste motor.

Comment

Toch ook geen volleder? En ook een aftermarket navi, dus dat zijn al enkele opties die ontbreken om van full option te kunnen spreken. Ik wil je topic niet verneuken, maar ik krijg het op mijn heupen van de term full option die te pas en te onpas gebruikt wordt...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Ik ook, ik noem dat: stevig uitgerust

Comment

Originele navi heeft hij inderdaad niet, voor zover die iets waard is natuurlijk. Volleder kon je volgens mij niet krijgen op een Edition 30. Opbergvakken onder de voorste zetels heeft deze ook. Dus het klopt dat deze geen full option is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
            Originele navi heeft hij inderdaad niet, voor zover die iets waard is natuurlijk. Volleder kon je volgens mij niet krijgen op een Edition 30. Opbergvakken onder de voorste zetels heeft deze ook. Dus het klopt dat deze geen full option is.
            Idd denk ik ook niet. Die editie is speciaal aangepast aan het bekende ruitjespatroon voor de zetels van de oude GTI
            2014 Bmw 118d Estorill //M
            2000 Bmw 320d
            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Nieuwe prijs: 12750 euro

Comment

verkocht, topic mag dicht

Comment

Working...
                X