Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Voor de geïnteresseerden:
Dit is een auto waarmee je nog een tijdje goedkoop kan genieten van een stijlvolle luxewagen met een uitmuntende bouwkwaliteit en prachtige afwerking die bovenal ook nog eens in uitmuntende staat is. Een auto die rijdt als een hedendaags exemplaar.
Zoals vermeld zijn de remblokken en remschijven recent vernieuwd en is de automatische versnellingsbak gereviseerd. Ook de waterpomp is al vernieuwd, de multiriem kan nog lang mee en de ophanging vooraan is compleet vernieuwd met Lemförderonderdelen. De auto is behandeld om nog heel lang mee te gaan. Profiteer ervan!
Ik hoop alvast dat deze nog even blijft staan. Ondertussen mijn Avy in de verkoop steken.
Liefst zou ik een break vinden zoals hier boven, maar de kans lijkt me klein.
Had de beslissing eigenlijk al ff genomen, maar door Ian zijn post van het idee afgestapt en naar een FL beginnen zoeken. Maar door Gere zijn post toch weer deze in overweging aan het nemen. Als ik de Avy snel verkocht krijg, dan kom ik zeker eens naar deze kijken.
Indien ik geen plannen had om binnenkort naar 't buitenland te vertrekken voor een tijdje, had ik zeker ook interesse, maarja. Deze kopen om dan een jaar stil te zetten is ook niet slim. En te veel schrik dat die SBC pomp het zou begeven. Murphy heeft mij niet zo graag...
Heel erg mooie wagen. Vandaag gaan kijken. Het is nu aan u. Ik hoop dat hij naar mij komt. Aan een biedingsstrijd ga ik in elk geval niet beginnen. Dus indien een beter bod heb ik pech.
Comment