Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2004 BMW 318D (e46) M-pakket - origineel en zeldzaam - weinig km's
Een E90 is kwalitatief minder goed dat een E46 vind ik. Om nog maar van de looks te zwijgen
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Een E90 is kwalitatief minder goed dat een E46 vind ik. Om nog maar van de looks te zwijgen
Ik weet niet wat je bedoelt met kwalitatief, maar bij een E90 vallen de draagarmen niet elke 100.000 km uiteen en de rubbers ervan die ook nog eens gelijktijdig verslijten.
Ook geen subframe die scheuren terwijl E90 veel meer vermogen te verdragen heeft door nog sterkere motorisaties.
Kapotte ruitmechaniek, roestende remleidingen, ...
Ik weet niet wat je bedoelt met kwalitatief, maar bij een E90 vallen de draagarmen niet elke 100.000 km uiteen en de rubbers ervan die ook nog eens gelijktijdig verslijten.
Ook geen subframe die scheuren terwijl E90 veel meer vermogen te verdragen heeft door nog sterkere motorisaties.
Kapotte ruitmechaniek, roestende remleidingen, ...
De E9? reeksen zijn in mijn ogen veel beter dan de e46's. Een E46 is ook niet meer van deze tijd en rijd echt lomp vergeleken met een E9? die een pak scherper is en meer grip heeft .
De E9? reeksen zijn in mijn ogen veel beter dan de e46's. Een E46 is ook niet meer van deze tijd en rijd echt lomp vergeleken met een E9? die een pak scherper is en meer grip heeft .
Nonsens.
Ik heb een E46 facelift en E91 facelift gehad. Beide met sportophanging.
De E46 was over het algemeen beter afgewerkt, zeker het interieur. Als een E46 volgens u lomp rijdt, dan doet de E9x dat ook. De E9x stuurt een fractie scherper, maar qua grip en levendigheid zijn ze elkaar waard.
Weinig kms zou ik het niet noemen.
Niet slecht bedoeld, maar ik betwijfel dat je zelfs rond de vraagprijs gaat krijgen, zeker niet als het Euronorm 3 heeft.
Ik weet nog een E46 320Cd staan met 81.000, M-pack, veel meer opties voor 8.500 en het wordt maar niet verkocht.
vind ik nu ook
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
De E9? reeksen zijn in mijn ogen veel beter dan de e46's. Een E46 is ook niet meer van deze tijd en rijd echt lomp vergeleken met een E9? die een pak scherper is en meer grip heeft .
Klopt van geen kanten... Een E46 is om te beginnen al veel tijdlozer vormgegeven dan een E90 (zeker PFL), E46 is imo véél leuker om mee te rijden, zelfs zonder sportophanging.
Mijn E46 zat boven de 210.000km en er rammelde niks aan, een kennis had een E90 320d met 150.000km en die rammelde alles bij mekaar, de GPS kreeg kuren en de radio veranderde plots van post...
Ben zelf ooit naar een sublieme E91 gaan zien, reed zeker goed, maar toen ik naar mijn E46 Qp ben gaan zien heb ik die direct gekocht, veel meer feeling en een aangenamer interieur.
Om van de looks maar te zwijgen... Een E46 is nog steeds prachtig, een E9x is nu al een ouwe bak imo...
Klopt van geen kanten... Een E46 is om te beginnen al veel tijdlozer vormgegeven dan een E90 (zeker PFL), E46 is imo véél leuker om mee te rijden, zelfs zonder sportophanging. Om van de looks maar te zwijgen... Een E46 is nog steeds prachtig, een E9x is nu al een ouwe bak imo...
Yep, vind ik ook en heb ze ook beiden gehad.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Amai zo machtig dat de e46 is en toch hebben de meesten na hun e46 een e9? reeks gekocht .
Waarom blijven die mensen dan niet mooi met hun e46 rondkarren als ze toch beter afgewerkt zijn en leuker rijden als een nieuwere generatie .
Amai zo machtig dat de e46 is en toch hebben de meesten na hun e46 een e9? reeks gekocht .
Waarom blijven die mensen dan niet mooi met hun e46 rondkarren als ze toch beter afgewerkt zijn en leuker rijden als een nieuwere generatie .
Wat voor een kul is dat nu?
Omdat je soms misschien iets nieuw wilt? Omdat je bij aankoop niet altijd meteen doorhebt dat de afwerking wat minder is? Omdat de E46 wel ooit vervangen dient te worden? Enz....
Jij rijdt (naar uw eigen zeggen alvast toch!) je karren toch ook niet op tot ze uiteen vallen hé.
dat je de mindere afwerking al zag met het blote oog heeft nog nix met rammelen te maken
Uiteraard. Maar soms willen mensen gewoon iets nieuw, of iets krachtiger, of een ander type, of is die gewoon aan vervanging toe omdat je tegen de kosten die eraan komen opziet, of, ... . Wat mij meteen opviel was de dat de sjorogen van de E91 gewone zwart gelakte ringen waren, bij de E46 Touring waren die nog mooi afgerond en verchroomd. Maar voor zulke dingen ga ik een nieuwe niet laten staan hé.
Comment