Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 BMW 318D (e46) M-pakket - origineel en zeldzaam - weinig km's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Raizen Bekijk Berichten
    Interieur "beter" dan x, rijdt beter dan x, is allemaal subjectief.
    Hoe 'meet' men kwaliteit van gebruikte materialen? Op welk vlak rijdt ene 'beter' dan ander?
    Ene heeft nog altijd zelfde schokdempers na 200k km/x jaar, ander rijdt op 19" velgen, ene zijn interieur rammelt, maar andere met zelfde model weer niet, ..
    Zelf heb ik al een F10 gezien die rammeltje had door iets in de middenconsole dat

Wat wel objectief is, is dat elke generatie vooruitgang is op de vorige, qua chassis stijfheid, luchtweerstand co-eff, lateraal g, betere 'cutoff' voor de lichten, nieuwer technologie, ..
    Bijna alle pro-E46 argumenten die ik zie zijn gebaseerd over subjectieve zaken, zoals looks, 'rijdt beter', 'heb daar minder problemen mee gehad', 'x beter afgewerkt', ..
    Ik heb beide wagens nieuw gekocht, en met elk 7 jaar gereden, met dezelfde motorisatie. Niks subjectief aan dus, gewoon ervaringsgericht.
    Last edited by order66; 17/06/2016, 08:10.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raizen Bekijk Berichten
      Interieur "beter" dan x, rijdt beter dan x, is allemaal subjectief.
      Hoe 'meet' men kwaliteit van gebruikte materialen? Op welk vlak rijdt ene 'beter' dan ander?
      Ene heeft nog altijd zelfde schokdempers na 200k km/x jaar, ander rijdt op 19" velgen, ene zijn interieur rammelt, maar andere met zelfde model weer niet, ..
      Zelf heb ik al een F10 gezien die rammeltje had door iets in de middenconsole dat

Wat wel objectief is, is dat elke generatie vooruitgang is op de vorige, qua chassis stijfheid, luchtweerstand co-eff, lateraal g, betere 'cutoff' voor de lichten, nieuwer technologie, ..
      Bijna alle pro-E46 argumenten die ik zie zijn gebaseerd over subjectieve zaken, zoals looks, 'rijdt beter', 'heb daar minder problemen mee gehad', 'x beter afgewerkt', ..
      Een betere afwerking zie je, voel je en merk je op termijn ook dikwijls (kraakjes, piepjes,...). Niks subjectiviteit dus.

Comment

Tgoh altijd die nostalgie naar oude modellen toe.

Het enige van een E reeks dat ik nog kan smaken, is als ze een M pakket hebben, netjes onderhouden en een deftige motor voorin.

Zag zo onlangs een E92 335i LCI, M pakketje, netjes verlaagd, mooie vullende velgen eronder. Nog steeds knap.

Comment

De E92 vind ik net de minste geslaagde E9x, vooral die achterkant vind ik wat minder. Zo'n E90 M3 bijvoorbeeld, zoveel knapper en bruter ogend dan de E92 M3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Heb jij die E92 zo lang gehad? Ik dacht dat je hem maar een paar maand bijgehouden/uitgehouden had.
            Een jaar zal het inderdaad niet geweest zijn
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Bedankt voor jullie talrijke reacties! Prijs is inderdaad ambitieus, maar ik richt me op de liefhebber die een sportieve, zuinig en goed rijdende daily wil. En je kan nog urenlang discussiëren over het al dan niet correct zijn van de prijs én welke alternatieven meer waar voor hun geld bieden. Daar gaat het mij niet om. Feit is dat iemand die specifiek op zoek ik naar een e46 diesel met M-pack als daily, hier een waardig alternatief aan heeft. En bovendien meer zal betalen dan de marktwaarde gezien de staat en uitvoering.

Ik doe echter een toegeving in prijs voor de mensen hier op het forum: 6500 euro. Keuring inbegrepen en niet onderhandelbaar.

Comment

Een topic met '318d' in, is een gegarandeerd succes in een flinke dosis lulpraat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Een topic met '318d' in, is een gegarandeerd succes in een flinke dosis lulpraat.
                  Jij hebt hier het meeste geluld . Bijna 20 keer gepost op 4 pagina's. Good Boyyy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Jij hebt hier het meeste geluld . Bijna 20 keer gepost op 4 pagina's. Good Boyyy
                    Beste zwartpaard,

Posten is niet gelijk aan 'lullen'.
                    Onzinnige praat verkopen is dat wel.

Hier even uw bijdrages aan dit topic:

Lulpraat post 1:
                    Juiste forum voor 4cilinder bmw liefhebbers.
                    Waarom lulpraat? Afgezaagde plaat, zuiver trolgedrag

Lulpraat post 2:
                    De E9? reeksen zijn in mijn ogen veel beter dan de e46's. Een E46 is ook niet meer van deze tijd en rijd echt lomp vergeleken met een E9? die een pak scherper is en meer grip heeft .
                    Waarom lulpraat? Omdat iedereen u tegenspreekt. Maar ja, als je geen ervaring hebt met die types BMW, dan kan je er enkel maar wat rond lullen ook uiteraard. Om u interessant of met kennis van zaken te doen overkomen of enkel maar weer om te trollen.

Lulpraat post 3:
                    Amai zo machtig dat de e46 is en toch hebben de meesten na hun e46 een e9? reeks gekocht .
                    Waarom blijven die mensen dan niet mooi met hun e46 rondkarren als ze toch beter afgewerkt zijn en leuker rijden als een nieuwere generatie .
                    Waarom lulpraat? Omdat het op niets slaat. Mensen moeten immers ooit andere auto's kopen, je kan niet eeuwig met dezelfde auto blijven rijden bijvoorbeeld. Of sommige mindere punten komen pas later tot uiting,... enz...

En ga nu maar weer terug naar die 430d kijken in uw glazen kastje, boven op uw kamer.

Groetjes, Jakkel

Comment

Lol

Comment

Zijn er infeite pics van die 430?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          Zijn er infeite pics van die 430?
                          Lol, dat is zoals een foto vragen van een geest.

Comment

Staat bedrijfsreclame op en bh houdt het graag discreet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              Staat bedrijfsreclame op en bh houdt het graag discreet
                              Daarom post ik mijn M6 ook niet.

Comment

Daarom post ik mijn M6 ook niet.

Nu moet ge ook niet overdrijven hé,
                                Je mag gerust toegeven dat het 'maar ' een 1 M coupe is hoor.inclusief bedrijfsreclame.

Comment

BlackHorse kan die reclame toch eenvoudig wat blurren met een tekenprogramma?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Nu moet ge ook niet overdrijven hé,
                                    Je mag gerust toegeven dat het 'maar ' een 1 M coupe is hoor.inclusief bedrijfsreclame.

En deze is voor het echte terreinwerk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      BlackHorse kan die reclame toch eenvoudig wat blurren met een tekenprogramma?
                                      Ik geloof dat fotobewerkingsprogramma's pas gegeven worden in het derde studiejaar.

Comment

En deze is voor het echte terreinwerk!

Oei , ne nieuwe .
                                        De vorige was toch zo eentje ?

Comment

Jawohl!!

Comment

Working...
                                          X