Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1999 Honda S2000
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenGoeie verkoper must resist.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Bij auto's met een hogere kilometerstand speelt voor mij ook vertrouwen in verkoper en auto een rol. Weet je wel dat ie goed onderhouden is? Heeft ie wel tijdig zijn onderhoud gekregen, etc etc..
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat Avantus een maat is en we al vaak samen aan onze S2000's gewerkt hebben en ritjes gedaan hebben. Heck, de auto die hier te koop staat is de reden dat ik al bijna vier jaar zelf eentje bezit
Kan dus wel 'vouchen' voor zowel auto en Avantus zelf, altijd gereden en verzorgd met 'bijhouden' in het achterhoofd. Dan ook beetje verbaasd dat hij te koop komt
Die andere LHD voor +-7k staat idd al heel erg lang te koop, zal ofwel reeds verkocht zijn of iets serieus mis mee..
Voor iemand die door de km stand heen kan kijken een abnormaal leuke en potente ketel die een hele hoop hedendaagse exemplaren het nakijken geeft zonder zich moe te maken.
Comment
-
-
achterdiff. van de face-lift schrijf je, wil dit dan zeggen dat die niet meer zo tricky rijdt in het nat zoals bij de '99-'03 het geval was? Want die stond daar toch een beetje voor gekend, niet?
De hoeveelste eigenaar ben je?
Zijn al die mods keuring-proof of moet je elk jaar dingen demonteren?MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Het FL diff is identiek aan dat van de eerste hoor, maar qua internals is het iets verbeterd geweest. Nuja het originele is 290.000km meegegaan...
3e eigenaar, en keuring is gewoon rijden en klaar... niets te demonteren. Verlaging staat vermeld op de keuringskaart en is dan ook geen issue. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de laatste 4 jaar gewoon naar de keuring ben gereden, moet zelfs geen lichten afstellen... altijd blanco erdoor. Honda zeker?
Comment
-
Zonde dat die weggaat. Wat komt er voor in de plaats als ik vragen mag?
Eventueel kun je m nog op het S2000 forum te koop zetten?
Succes met de verkoop in ieder geval.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenZonde dat die weggaat. Wat komt er voor in de plaats als ik vragen mag?
Eventueel kun je m nog op het S2000 forum te koop zetten?
Succes met de verkoop in ieder geval.
En zeker ooit terug een S2000 hoor, top machine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk heb er even gewoon geen tijd meer voor, maar er komt wel terug iets leuk uit de Honda stal
En zeker ooit terug een S2000 hoor, top machine.
Is het zover?
Comment
Comment