Oorspronkelijk geplaatst door konrad2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 BMW 116i, 34000 km
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenSorry meneer maar dergelijke comments met achterbakse en insinuerende vragen kunnen wij helaas niet toelaten. Enkel goedkeurende opmerkingen en gelukswensen hebben een plaats op dit discussieforum. Antwoorden die mogelijks anderen aansporen tot een gezond debat kunnen hier niet geduld worden.
Gelieve u naar de uitgang te begeven.
Daar kan men gerust verder gaan over dit type motor.
Laten we niet vergeten dat je op dit forum meer mag als op andere forums, er zijn er waar je zelf niks mag vragen in het verkoopstopic zelf. Dus zo slecht is het hier nog niet.
De gene die denken van wel zitten hier duidelijk verkeerd.
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoWereld Bekijk BerichtenVoor zulke discussies bestaan andere topics, chiptuning topic bevoorbeeld.
Daar kan men gerust verder gaan over dit type motor.
Laten we niet vergeten dat je op dit forum meer mag als op andere forums, er zijn er waar je zelf niks mag vragen in het verkoopstopic zelf. Dus zo slecht is het hier nog niet.
De gene die denken van wel zitten hier duidelijk verkeerd.
Mvg
In zo goed als ieder verkoopstopic zijn er opmerkingen, waarop ook meestal wordt ingegaan, dus ik zie niet in waarom out of the blue plots voor dit specifiek topic een kuisoperatie moet worden gehouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichtenik zie niet in waarom out of the blue plots voor dit specifiek topic een kuisoperatie moet worden gehouden.
We weten hier duidelijk niet alles.
Als account 'Autowereld' consequent is, dan zal hij/zij vele meer dan 1 keer per 7 jaar in actie mogen schieten. Iets van 7 keer per dag ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDe gevolgen van chiptuning en dan vooral of de wagen voor de rest wel technisch voorzien is op die forse vermogensuitbreiding, lijkt mij een zéér relevante vraag voor een potentiële koper, en dus logisch dat die hier gesteld wordt. Wie wil kopen, heeft graag antwoorden, en wie wil verkopen, moet maar antwoorden hé.
In zo goed als ieder verkoopstopic zijn er opmerkingen, waarop ook meestal wordt ingegaan, dus ik zie niet in waarom out of the blue plots voor dit specifiek topic een kuisoperatie moet worden gehouden.
1) die discussie hier al 1000-den malen gevoerd is, zonder enig besluit.
2) er na verloop van tijd toch offtopic gegaan wordt, waardoor de betreffende topic om zeep is.
Zodoende is het niet meer dan normaal dat dit opgekuist wordt.
Comment
-
....blijft natuurlijk dat ik gewoon mijn idee gaf over het feit waarom ik deze chiptuning heb gedaan, nu dit geheel terzijde: de wagen is nog steeds te koop, op verdere vragen geef ik jullie -in de mate van het mogelijke- graag een antwoord..hier of via mijn email..
Ikzelf ben een gewone particuliere verkoper zonder enige vorm van connecties of wat dan ook...
Het is idd een manueel.
Comment
-
Bij deze nog eens succes met de verkoop! Zeker ook op Kapaza en 2Dehands, Autoscout24 etc aanbieden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Summum Bekijk Berichten..Nog steeds de volle 225 pk aanwezig ! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Summum Bekijk Berichten..Nog steeds de volle 225 pk aanwezig ! ;-)
SLIIIIIIIIIK... Zijn de remmen ed ook aangepast aan dat vermogen?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenSLIIIIIIIIIK... Zijn de remmen ed ook aangepast aan dat vermogen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeeft geen 225 Pk, wel mooi de originele 136 pk. Hier, lees maar: http://www.2dehands.be/autos/bmw/1-s...280963243.html
Kom hem eens testrijden, je zal het vlug merken...;-)
Aantoonbaar op usb stick, staat gewoon niet in de advertentie, mensen denken precies dan direct dat het om een 'race-kar' gaat, wat absoluut niet het geval is, ik zal het natuurlijk wel steeds melden dat wagen nu dit aantal pk's heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Summum Bekijk BerichtenKom hem eens testrijden, je zal het vlug merken...;-)
Aantoonbaar op usb stick, staat gewoon niet in de advertentie, mensen denken precies dan direct dat het om een 'race-kar' gaat, wat absoluut niet het geval is, ik zal het natuurlijk wel steeds melden dat wagen nu dit aantal pk's heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Summum Bekijk BerichtenKom hem eens testrijden, je zal het vlug merken...;-)
Comment
Comment