Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 BMW 116i, 34000 km

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Er gaan er veel afhaken als je hen uiteindelijk gaat vertellen dat het een gechipte is hoor.
    En ook pissed als ik daar bv 140 km voor mogen rijden heb.
    Zet die eventueel gewoon terug stock als je het online niet adverteert?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      En ook pissed als ik daar bv 140 km voor mogen rijden heb.
      Zet die eventueel gewoon terug stock als je het online niet adverteert?
      Het kan allemaal geen kwaad en 't is een pluspunt om te verkopen en blablabla. Tot dat ze 'm verkopen, dan zwijgen ze er liever over.

Comment

als ge met 't chippen uw garantie/coulance niet zou verliezen zou iedereen het doen (ook ikke), zeker met een zo'n dichtgeknepen turbo blok.
        helaas is het russische roulette als ge't doet, zeker met zo'n niet-zo-feilloos turbo blok.
        dus idd een nadeel in de verkoop, ook als ge hem terug stock zet, dan bedriegt ge feitelijk uw koper want als die dan met een probleem langs de dealer gaat, zal die het toch snel genoeg weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          als ge met 't chippen uw garantie/coulance niet zou verliezen zou iedereen het doen (ook ikke), zeker met een zo'n dichtgeknepen turbo blok.
          helaas is het russische roulette als ge't doet, zeker met zo'n niet-zo-feilloos turbo blok.
          dus idd een nadeel in de verkoop, ook als ge hem terug stock zet, dan bedriegt ge feitelijk uw koper want als die dan met een probleem langs de dealer gaat, zal die het toch snel genoeg weten.
          Een 125i heeft een tweeliter met 218 Pk. Een 1600'tje opfokken tot 225 Pk is toch net iets anders hoor.

Comment

Een 125i heeft een tweeliter met 218 Pk. Een 1600'tje opfokken tot 225 Pk is toch net iets anders hoor.

What's the big deal, ik zal dit met de eventuele koper wel bespreken, ik rij niet gelijk ne zot met deze wagen, wou gewoon wat meer koppel, de site van BR-performance staat er trouwens vol van, tis idd allemaal dichtgeknepen, bmw doet het zelf ook, dus why not.. na de garantietermijn doet dit trouwens niet meer ter zake..
            Maar dit is aan ieder persoonlijk om over te oordelen, en indien koper dit wil zet ik hem gewoon terug stock, geen probleem...

Comment

Tuurlijk is dat uw zaak. Maar over dat chippen wordt altijd gedaan alsof het sowieso een pluspunt is, ook naar verkoop toe. Als het allemaal zo zalig zou zijn, dan zou het ook wel in de advertentie staan. En ik zou dat ook in de advertentie zetten, is toch echt wel een belangrijk iets, vind ik. Of het een voor- of een nadeel is? Dat moet de kandidaat koper maar uitmaken.
              Ik klik onmiddellijk weg als ik het woord chippen zie staan.

Comment

Tuurlijk is dat uw zaak. Maar over dat chippen wordt altijd gedaan alsof het sowieso een pluspunt is, ook naar verkoop toe. Als het allemaal zo zalig zou zijn, dan zou het ook wel in de advertentie staan. En ik zou dat ook in de advertentie zetten, is toch echt wel een belangrijk iets, vind ik. Of het een voor- of een nadeel is? Dat moet de kandidaat koper maar uitmaken.
                Ik klik onmiddellijk weg als ik het woord chippen zie staan.
                Jouw laatste zin zegt volledig waarom het er niet in staat..;-)
                bij echte interesse in de wagen zal dit besproken worden, het is op dat moment aan de potentiële koper om er al dan niet een probleem van te maken...ik kan het op dit moment alleen maar aan iedereen aanraden...meer koppel, vlotter en quasi geen invloed op het verbruik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Summum Bekijk Berichten
                  Jouw laatste zin zegt volledig waarom het er niet in staat..;-)
                  bij echte interesse in de wagen zal dit besproken worden, het is op dat moment aan de potentiële koper om er al dan niet een probleem van te maken...ik kan het op dit moment alleen maar aan iedereen aanraden...meer koppel, vlotter en quasi geen invloed op het verbruik....
                  maar wat jakkel zegt is zeer terecht: er zijn mensen die absoluut geen gehipte auto willen, en dat wil ik dan wel van bij begin weten, niet als ik eerst tot bij jou kom, bespaart beiden heel wat tijd. Als het allemaal zo fantastisch is, dan zullen er vast net wel heel wat geïnteresseerden zijn die wel komen omdat hij gechipt is, meer dan omgekeerd .... Degene die nu een vlotte auto zoeken slaan jouw zoekertje gewoon over, want slechts een 116i met 136pk .... En degene die een 116i wel voldoende willen, zijn niet degene die een gechipte bak zoeken ...

Comment

Tja sowieso als je een auto wilt kopen zal het al eens gebeuren dat je een paar honderd kilometers rijdt voor niks toch ? Ik zou het apprecieren dat de verkoper eerlijk is, ook al wordt het pas verteld wanneer ik daar toekom.

Paar jaar terug letterlijk zoiets gehad, tot tegen de Ardennen gereden voor een testrit met een wagen en ik voelde meteen dat de wagen getuned was. Tijdens de rit (voor ik het ging vragen) zei hij dit ook. Wel niet gekocht toen want ik verkies ook liever een auto die niet getuned is geweest, zeker als je de vorige eigenaar niet kent en je weet niet hoe er is mee gereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
                      maar wat jakkel zegt is zeer terecht: er zijn mensen die absoluut geen gehipte auto willen, en dat wil ik dan wel van bij begin weten, niet als ik eerst tot bij jou kom, bespaart beiden heel wat tijd. Als het allemaal zo fantastisch is, dan zullen er vast net wel heel wat geïnteresseerden zijn die wel komen omdat hij gechipt is, meer dan omgekeerd .... Degene die nu een vlotte auto zoeken slaan jouw zoekertje gewoon over, want slechts een 116i met 136pk .... En degene die een 116i wel voldoende willen, zijn niet degene die een gechipte bak zoeken ...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      Tja sowieso als je een auto wilt kopen zal het al eens gebeuren dat je een paar honderd kilometers rijdt voor niks toch ? Ik zou het apprecieren dat de verkoper eerlijk is, ook al wordt het pas verteld wanneer ik daar toekom.

Paar jaar terug letterlijk zoiets gehad, tot tegen de Ardennen gereden voor een testrit met een wagen en ik voelde meteen dat de wagen getuned was. Tijdens de rit (voor ik het ging vragen) zei hij dit ook. Wel niet gekocht toen want ik verkies ook liever een auto die niet getuned is geweest, zeker als je de vorige eigenaar niet kent en je weet niet hoe er is mee gereden.
                      Hopelijk snapt ie het nu wel.

Comment

Ik had het al eens gevraagd maar nog geen reactie gekregen (of erover gelezen?). Zijn de remmen ed ook aangepast?
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Ik had het al eens gevraagd maar nog geen reactie gekregen (of erover gelezen?). Zijn de remmen ed ook aangepast?
                          Maar nee, tuurlijk niet. Hoeft ook allemaal niet hé, met die dichtgeknepen turbo blokjes.

Comment

Maar nee, tuurlijk niet. Hoeft ook allemaal niet hé, met die dichtgeknepen turbo blokjes.
                            uiteraard. En de verzekering is ook op de hoogte natuurlijk. Maar owee als ze er hun handen vanaf trekken bij een accident, dan leven we wshl weer in een kut- en apenland

Comment

idd, geen remmen aangepast...waarom zou ik...als ze voordien voldoende waren, dan nu ook, tis niet dat ik tegen 200 moet stilstaan op 20 meter he..verzekering op de hoogte, maar gaan alle mensen die een software-update doen aan hun wagen, naar hun verzekeringsagent bellen...? ;-)
                              Ik rij trouwens dagelijks met de fiets naar het werk, dus wagen is enkel gebruikt voor de rond de kerktoren ritjes, winkel, vakantie..dus mannekes, de wagen is geen circuitmonster of wat dan ook in die aard..maar daar moet de toekomstige koper zich dan verder over vergewissen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                http://www.2dehands.be/autos/bmw/1-s...280963243.html

Het zal een moeilijke worden vrees ik. Bij BMW bieden ze een gelijkaardige aan met 2 jaar garantie.
                                Voor 23.950 euro heb je bij de dealer een nieuwe...

Comment

klopt, met 109 pk en een mottige snuit....;-)
                                  M-pack en bepaalde opties , zoals xenon, zijn -in mijn ogen- een echte must voor deze wagen....

Comment

klopt, met 109 pk en een mottige snuit....;-)
                                    M-pack en bepaalde opties , zoals xenon, zijn -in mijn ogen- een echte must voor deze wagen....
                                    Dat is de prijs voor ene met M-pack, business navi en nog een aantal andere zaken. Geen xenon maar voor de rest vrij goed uitgerust en een mooiere achterkant ;-)

Comment

..achterkant is idd wat gespierder geworden, echter dergelijke wagen zonder xenon is maar niks, maar dat is persoonlijk , en 109 pk is voor de meesten onder ons
                                      perfect voldoende, maar dat beetje extra power maakt het rijden met de mijne nu eenmaal allemaal wat leuker....;-)

Comment

..achterkant is idd wat gespierder geworden, echter dergelijke wagen zonder xenon is maar niks, maar dat is persoonlijk , en 109 pk is voor de meesten onder ons
                                        perfect voldoende, maar dat beetje extra power maakt het rijden met de mijne nu eenmaal allemaal wat leuker....;-)
                                        Tot er een probleem optreedt aan de motor die getuned is
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

Vind ik ook daarmee dat ik met een 335i rijd ;-) Voor de madam is dat allemaal niet belangrijk dus te gek om daar dan geld aan te geven...

Comment

Working...
                                          X