T zijn zo'n zalige bakken maar onverkoopbaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2004 Lexus IS 200
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tibogs-er Bekijk BerichtenNa al die weken nog maar een paar sms-jes en telefoons gekregen. Het enige wat ze wouden weten is de minimumprijs... tot gisteren : iemand van Limburg belde of hij eens mag komen kijken zonder over de prijs te zeuren (alle, toch niet aan de telefoon...????). Hopelijk komen we overeen. Hij moet meer dan een uur rijden en heeft al een IS. Zaterdag weet ik meer. En daarna kan ik (hopelijk) weer beginnen zoeken.
Met al uw jaren ervaring als verkoper zou je, ondanks de vraagprijs van 4200 euro, er in moeten slagen om de man er uit eigen wil 4.500 voor te laten geven, met de glimlach + een bedanking dat hij deze wagen van jou mocht kopen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Sold... moet wel nog een voorschot krijgen dus het is nog niet zeker maar kom. Sympathiek koppel uit Limburg, de auto zou dienen voor de vrouw. Meneer rijdt met een IS220D en zij heeft dezelfde als die van mij alleen had zij een aantal kosten in het vooruitzicht en die wil ze niet meer maken. We hebben eerst meer dan een uur staan babbelen en kijken. Ik heb verschillende keren gezegd dat ze er eens mochten rijden en uiteindelijk heeft zij dat eens gedaan: 20 m vooruit en achteruit...:-) En volgens haar was er iets mis met de remmen van 1 van de wielen... soit, uiteindelijk heb ik dan op de baan een toer gedaan samen met hen. Ik had de indruk dat de man wou kopen maar zijn vrouw was niet overtuigd. Na 3.5 u (! - tja, ik heb nu éénmaal de reputatie van goe te kunnen babbelen (als het onderwerp wat interessant is tenminste...:-)) zijn ze naar huis gereden en hadden we afgesproken dat ze nog wat bedenktijd kregen tot dinsdag. Ik werd hier door iedereen goed uitgelachen 3.5u zeveren en nog geen auto verkocht...Ivm de prijs (in mijn laatste advertentie vroeg ik 4000 euro) werd enkel gezegd door hen : 'Dat is de normale prijs voor zo'n wagen'...:-) 's Avonds kreeg ik nog een sms van iemand die al een paar x had geboden via SMS. Zijn eerste bod was 2800 euro maar nu had hij 3200 euro geboden. Ik heb gezegd dat iemand een optie had en dat ik nog even moest wachten. Vandaag heeft de Limburger gebeld om te zeggen dat ze hem gaan kopen en hij gaat een voorschot via overschrijving betalen. Pas dan zal ik dus zekerheid hebben maar ik leef op hoop...:-) Ik ga wel die 2e koper nog niet afschepen, je weet maar nooit... Nu dus druk bezig advertenties aan het bekijken. Misschien dat ik een nieuwe topic open bij 'advies'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDrie uur en een half? !
Zalig dat kan ook enkel jij
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met TapatalkRIP Den borre!
Comment
-
Proficiat met de koffieklets! euh... verkoop
Comment
Comment