Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Peugeot 508 2.0 HDi blue HDI allure start&stop, leder, HUD, camera...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2014 Peugeot 508 2.0 HDi blue HDI allure start&stop, leder, HUD, camera...

Mijn vorige (tijdelijke) wagen komt te koop en wordt aangeboden door mijn opdrachtgever.
    Wagen is in perfecte staat, zowel technisch als esthetisch.

Peugeot 508 SW Allure 2.0 BlueHDi 150 pk Stop&Start man.6
    Kleur
    : Perla Nera Zwart (donker grijs metallic)
    km stand: 37019
    1e inschrijving
    : 11/2014

Opties
    :
    Leder Claudia Aries beige
    Full LED Lampen
    Automatische airconditioning met quadrizone temperatuursregeling
    Hindernissendetector voor- en achteraan + elektrische kofferklep
    Peugeot Connect navigatie + Head-up display + Peugeot Connect
    Elektrische zetels + zetelverwarming vooraan
    Panorama dak
    Set stalen winter velgen

Zo goed als full option

Bijkomende info: Ongeval vrij, de wagen is als nieuw en voorzien van een onderhoudscontract (mogelijks voort te zetten door de nieuwe eigenaar)

Prijs: 16.950 Euro (BTW wagen)

Links:
    http://www.kapaza.be/nl/peugeot/peug...136.1436178068

Peugeot 508 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Op zoek naar een tweedehands Peugeot 508? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Foto's:

Last edited by Schussboelie; 04/10/2016, 17:59.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

mooie wagen, scherpe prijs, succes!
    2.0 JTDm

Comment

Is het een BTW-wagen? Indien zo zou ik dat er zeker bij vermelden.

Succes met de verkoop.
      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
        Is het een BTW-wagen? Indien zo zou ik dat er zeker bij vermelden.

Succes met de verkoop.
        BTW-wagen inderdaad, goed punt.

En bedankt!
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

Zeer mooi uitgeruste wagen voor relatief weinig geld!

Heb je een automaat hierin niet gemist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
            Zeer mooi uitgeruste wagen voor relatief weinig geld!

Heb je een automaat hierin niet gemist?
            Idd, dat is één van de redenen dat ie weggaat.
            Wagen werd gekozen door mijn voorganger dier er maar kort mee gereden heeft.
            Ik heb ondertussen zelf een andere aangeschaft waardoor deze weg mag.

Comment

Wat een auto voor geen geld. Automaat zou hij inderdaad perfect geweest zijn. Wat heb je nu?
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Wat heb je nu?
                Euh, BMW 430ix Gran Coupé.

Comment

Kan even niet meer volgen. Volgens de openingspost is 'je opdrachtgever' de verkoper. Is dat dan een firma, de leasingmaatschappij of nog iemand anders? Dan zit er ook nog garantie op neem ik aan? En die BMW is nu dan privé?
                  2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Kan even niet meer volgen. Volgens de openingspost is 'je opdrachtgever' de verkoper. Is dat dan een firma, de leasingmaatschappij of nog iemand anders? Dan zit er ook nog garantie op neem ik aan? En die BMW is nu dan privé?
                    Ik werk met mijn eigen vennootschap voor mijn opdrachtgever en heb de wagen 9 maanden van hen gehuurd vooraleer ik mijn keuze gemaakt had en die eindelijk geleverd werd.
                    De verkoper is dus een bedrijf.

Comment

Toch mooi zo een 508.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Toch mooi zo een 508.

moest dat automaat zou zijn geweest, zou je overwegen ?
                        of te groot ? dpf en korte afstanden ?

Comment

Moest dat een automaat geweest zijn op benzine en in een ander kleurtje, ja.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Het probleem is dat als je een diesel met automaat wil je vastzit aan ofwel een 1.6 met 120pk of ineens een 2.0 180pk moet nemen. De 2.0's met 136 en 150pk heb je er niet mee...
                            Op zich valt die 1.6 wel mee, maar een inhaalmanoeuvre plan je best even
                            In benzine zit je vast aan een best aangename maar toch al duurdere 1.6THP 165pk.
                            Vroeger had je een atmo (of beter astma) 1.6 120pk BMP, maar die wou je niet
                            Maar zo'n 2.0 150pk is feitelijk de meest aangename versie die er is, en zo'n 508SW is al een ruime comfy bak op zichzelf.
                            Denk dat degene die deze koopt zeker een zaak doet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                              Dat denk ik ook.
                              Raar dat er zo weinig reactie op komt, en daarmee bedoel ik niet hier hoor...

Comment

Heb zelf 5 jaar een 508 gereden en zeer tevreden over. Maar tweedehands en Frans dat is een slecht huwelijk hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                                  Het probleem is dat als je een diesel met automaat wil je vastzit aan ofwel een 1.6 met 120pk of ineens een 2.0 180pk moet nemen. De 2.0's met 136 en 150pk heb je er niet mee...
                                  Op zich valt die 1.6 wel mee, maar een inhaalmanoeuvre plan je best even
                                  In benzine zit je vast aan een best aangename maar toch al duurdere 1.6THP 165pk.
                                  Vroeger had je een atmo (of beter astma) 1.6 120pk BMP, maar die wou je niet
                                  Maar zo'n 2.0 150pk is feitelijk de meest aangename versie die er is, en zo'n 508SW is al een ruime comfy bak op zichzelf.
                                  En wat is er dan mis met die 180pk? Buiten het feit dat er ne pokketrage automaat in zit en die 180 pk aanvoelt alsof het 150pk is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                    Dat denk ik ook.
                                    Raar dat er zo weinig reactie op komt, en daarmee bedoel ik niet hier hoor...
                                    Persoonlijk vind ik dat niet zo raar. Stel dat gij €18500 in uw zakken hebt zitten. Gaat gij dan voor ne PSA wagen zien? Het kan mss een koopje zijn, maar met zulk budget gaat de jeugd liever een ietske oudere en minder uitgeruste BMW zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Het kan mss een koopje zijn, maar met zulk budget gaat de jeugd liever een ietske oudere en minder uitgeruste BMW zoeken.
                                      Er bestaan toch nog andere mensen dan jeugd ook?
                                      Zeker voor jonge gezinnen is dit een ideale wagen.

Ik zelf mis voorlopig enkel het panoramisch dak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Persoonlijk vind ik dat niet zo raar. Stel dat gij €18500 in uw zakken hebt zitten. Gaat gij dan voor ne PSA wagen zien? Het kan mss een koopje zijn, maar met zulk budget gaat de jeugd liever een ietske oudere en minder uitgeruste BMW zoeken.
                                        Ik vind dit raar ja. Mooie en goed uitgeruste wagen voor een goede (correcte prijs). Als gezinswagen zeer interessant.
                                        Ga een met een budget van 18500 rondkijken en probeer iets evenwaardig te vinden.

Spijtig dat mijn zus net een wagen gekocht heeft, ik had haar zeker deze aangeraden...
                                        Ik heb trouwens enkele PSA wagens gehad en altijd zeer tevreden geweest.

Comment

Working...
                                        X