Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Peugeot 508 2.0 HDi blue HDI allure start&stop, leder, HUD, camera...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Er bestaan toch nog andere mensen dan jeugd ook?
    Zeker voor jonge gezinnen is dit een ideale wagen.

Ik zelf mis voorlopig enkel het panoramisch dak.
    Ik weet dat zo niet hoor. Die 'niet' jeugd, die kopen in het algemeen nieuwe wagens. Of ne goed uitgerustte C5 van 3 jaar oud met 155000km aan minder dan €10000 (zo is mijne vorige vertrokken).

Ik heb nu ook pano dak en voor mij is dat echt geen must. Het staat wel open, omdat ik anders met mijn hersenpan tegen de bekleding zit, maar ik zou daar nooit voor bij betalen. Liever dan andere opties voor dat geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gust Kadé Bekijk Berichten
      Ik vind dit raar ja. Mooie en goed uitgeruste wagen voor een goede (correcte prijs). Als gezinswagen zeer interessant.
      Ga een met een budget van 18500 rondkijken en probeer iets evenwaardig te vinden.

Spijtig dat mijn zus net een wagen gekocht heeft, ik had haar zeker deze aangeraden...
      Ik heb trouwens enkele PSA wagens gehad en altijd zeer tevreden geweest.
      Het gaat niet om evenwaardig. Er zijn mensen die liever ne Mercedes C-klasse van 15 jaar oud kopen, ipv dat budget nen C5 kopen van 8 jaar oud. Vraag en aanbod hé.

Zelf heb ik ook al wat PSA wagens gehad en bij mij is het met gemengde gevoelens. Mijne DS5 staat trouwens alweer voor de 10de keer ongeveer op 9 maanden tijd in de garage. Deze keer voor het hele infotainmentsysteem te vervangen. Maar dat kunt ge met elke auto hebben. In het algemeen valt het nog mee met stukken hier op al onze Citroëns. Naar kwaliteit toe moet ge het zeker niet laten.

Deze Peugeot ligt volgens mij wat moeilijker omwille zijn leeftijd en de prijs. Die is correct en zelfs scherp geprijsd. Maar eerder ontbreekt de vraag hiernaar.
      Het zal vooral een kwestie zijn van de juiste persoon tegen te komen die precies zoiets zoekt.

Uiteindelijk gaat die wel. Hij staat trouwens ook nog niet zo heel lang te koop hé. Int algemeen moet ge toch rekening houden met 3 maanden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Ik heb nu ook pano dak en voor mij is dat echt geen must. Het staat wel open, omdat ik anders met mijn hersenpan tegen de bekleding zit, maar ik zou daar nooit voor bij betalen. Liever dan andere opties voor dat geld.
        Panodak op uwe DS is nog wel iets anders dan dat in de 508SW hoor.
        Een must is het voor mij ook niet maar ik mis het wel wat.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Panodak op uwe DS is nog wel iets anders dan dat in de 508SW hoor.
          Een must is het voor mij ook niet maar ik mis het wel wat.

Mijn vrouw heeft op hare vorige auto, ne 308sw een pano dak gehad en enkel ons zoontje had er plezier aan. Vandaag een cactus mee gehad als vervangwagen met volledig panodak en kan me niet bekoren. Voordeel aan die 308sw was dat ge het nog kon dicht doen, bij die cactus niet.

Maar als het er occasie op zit, zou het maar dom zijn om hem daarvoor te laten staan hé

Al op een peugeot-forum te koop gezet?

Comment

Mijn vrouw heeft op hare vorige auto, ne 308sw een pano dak gehad en enkel ons zoontje had er plezier aan. Vandaag een cactus mee gehad als vervangwagen met volledig panodak en kan me niet bekoren. Voordeel aan die 308sw was dat ge het nog kon dicht doen, bij die cactus niet.

Maar als het er occasie op zit, zou het maar dom zijn om hem daarvoor te laten staan hé
            Allez, als ik nu zeg dat ik het panodak van de 508 SW mis boeit mij dat niet zo heel erg wat jij er van vindt hoor. En al helemaal niet wat jij van het panodak van een andere wagen vindt.

Koppigaard!
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

Zo ken ik u weer

Maar als ge het nog ni gedaan hebt, zou ik hem zeker op specifieke forums van peugeotliefhebbers plaatsen.
              Last edited by ; 11/08/2016, 21:32.

Comment

Staat hier nog altijd op 't werk.
                Prijs kan ferm naar beneden, doe er uw voordeel mee.

Comment

Staat hier nog altijd op 't werk.
                  Prijs kan ferm naar beneden, doe er uw voordeel mee.
                  Ik zou serieuze interesse hebben als het automaat zou zijn... Nog succes met de verkoop! Scherpe prijs
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

was ik zoekende... had het ook direct geweten. Hoeveel zou er nog afgaan van de vraagprijs?
                    www.peugeotforum.be

Comment

Zoekertje weg, auto verkocht?

Comment

Nee foutje, zoekertje was vervallen, nieuwe zoekertjes...

Peugeot 508 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/297248054

Eerste post en prijs aangepast.
                        Last edited by Schussboelie; 04/10/2016, 18:00.

Comment

Veel succes met de verkoop. Veel auto voor weinig geld!

Comment

Verkocht!

Comment

Da's ineens heel snel gegaan.
                              Wat een prijsdaling al niet kan doen
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                Da's ineens heel snel gegaan.
                                Wat een prijsdaling al niet kan doen

Idd, dat is ineens wel heel erg snel.

Via dit forum?

Comment

Kon ook ni anders. Zo ne mooie prijs voor zo een luxe voiture met amper km's! Kan ni anders dan dat daar veel geld op verloren is.

Comment

Persoonlijk vind ik dat niet zo raar. Stel dat gij €18500 in uw zakken hebt zitten. Gaat gij dan voor ne PSA wagen zien? Het kan mss een koopje zijn, maar met zulk budget gaat de jeugd liever een ietske oudere en minder uitgeruste BMW zoeken.
                                    Ach, stop eens met die vooroordelen over alles wat niet zogezegd 'premium' is. Kennissen van mijn ouders rijden met een BMW 318d berline, nu tussen 9 en 10 jaar oud, maar nog in perfecte staat en slechts 100000 km op de teller. Ze zijn gaan kijken voor een X1. Je zou toch denken dat ze nog wat krijgen voor hun 3-reeks, maar noppes. Van twee officiële BMW-dealers hetzelfde antwoord...
                                    Die waardevermindering van premium merken wordt ook wat overschat. Wat zou je krijgen bij BMW voor 18500 euro ? Een kale 316d van 3 à 4 jaar oud ?
                                    Die 508 van TS met die leeftijd (van november 2014) zou je bij een dealer rond de 22000 betalen, schat ik, met garantie.
                                    Mocht ik, 18500 euro in mijn zakken hebben, en de kans hebben om een jonge auto zoals deze te kopen, zou ik niet twijfelen. Jongeren gaan natuurlijk liever een BMW kopen, maar da’s dan alleen voor de badge. Maar zo zijn jongeren, die denken niet altijd na…
                                    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
                                      Ach, stop eens met die vooroordelen over alles wat niet zogezegd 'premium' is. Kennissen van mijn ouders rijden met een BMW 318d berline, nu tussen 9 en 10 jaar oud, maar nog in perfecte staat en slechts 100000 km op de teller. Ze zijn gaan kijken voor een X1. Je zou toch denken dat ze nog wat krijgen voor hun 3-reeks, maar noppes. Van twee officiële BMW-dealers hetzelfde antwoord...
                                      Die waardevermindering van premium merken wordt ook wat overschat. Wat zou je krijgen bij BMW voor 18500 euro ? Een kale 316d van 3 à 4 jaar oud ?
                                      Die 508 van TS met die leeftijd (van november 2014) zou je bij een dealer rond de 22000 betalen, schat ik, met garantie.
                                      Mocht ik, 18500 euro in mijn zakken hebben, en de kans hebben om een jonge auto zoals deze te kopen, zou ik niet twijfelen. Jongeren gaan natuurlijk liever een BMW kopen, maar da’s dan alleen voor de badge. Maar zo zijn jongeren, die denken niet altijd na…
                                      Een 318d van 10j oud... Lijkt me logisch dat het vet dan een beetje van de soep is.
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
                                        Ik vind toch een paar 318d's van 2012 met premium garantie voor 18500. Op de website, dus er kan nog iets vanaf. 't Is maar wat ne mens wil he, dit lijkt me een heerlijke wagen.

Comment

2014 Peugeot 508 2.0 HDi blue HDI allure start&stop, leder, HUD, camera...

Persoonlijk vind ik dat niet zo raar. Stel dat gij €18500 in uw zakken hebt zitten. Gaat gij dan voor ne PSA wagen zien? Het kan mss een koopje zijn, maar met zulk budget gaat de jeugd liever een ietske oudere en minder uitgeruste BMW zoeken.
                                          De jeugd met de rijke ouders en de slechte opvoeding. Ik ken of zie genoeg jonge mensen met een dikke BMW of Audi, maar daar stopt het dan ook. Niets gemakkelijker dan hotel mama.
                                          Laat ze zich maar blauw betalen om te kunnen zeggen dat ze met een BMW rijden.
                                          Peugeot, Renault,... tenminste vernieuwing in hun modellen wat van BMW ni kan gezegd worden! Vraag mij vaak af wat de meeste daar in vinden. BMW heeft veel willen ma ni kunnen modellen en de enige die ik mooi vind zijn de M series.
                                          Rij al jaren met Peugeot, mijn broers, mijn vader (is zelf na Mercedes terug naar Peugeot gegaan, teveel miserie! Met de Miseriedes.) en nog enkele in de familie en nog nooit echt iemand problemen mee gehad.
                                          Last edited by ; 07/10/2016, 02:30.

Comment

Working...
                                          X