Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2014 Peugeot 508 2.0 HDi blue HDI allure start&stop, leder, HUD, camera...
Collapse
X
-
-
Ahja ieder zijn ding zeker. Voor ik de 207 kocht redelijk wa auto's test gereden en toen vond ik de Peugeot het aangenaamst rijden. Oogde het mooist en nog een strakke prijs ook. Dat ze zeggen wat ze willen, heb al me veel verschillende auto's gereden en Peugeot blijft mijn voorkeur hebben. Buiten de MX-5 ma das een heel ander verhaal.
208, 308, 2008, ook allemaal al gereden en elke keer rij ik daar super graag mee. Voor ik vertrek zorg ik er wel altijd voor de alles goed staat, stuur, zetel, spiegels en ni gelijk nen Johny helemaal achteruit met de zetel zoda ge me uwe neus net boven het stuur komt, hoe sommige zo kunnen rijden...
Mijne pa zijne Mercedes die reed lomp, traag, geen steun aan de onderrug. Ik reed 100x liever met de 207!
Blij dat de vriendin voor de 2008 heeft gekozen, zo blijft er toch nog een Peugeot op de oprit! Kan al ni wachten tot em er is en die van mij ook ni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenniets van gemerkt op het autosalon
zetels zaten voor mij heel goed
Maar zoals gezegd, het probleem ligt niet aan de zetel, maar aan de auto zelf. Ergonomie is in die auto een ramp en daar is ook enorm veel over geschreven door de autojournalisten, maar ik had niet veel andere keuze. Voor mij is het ook vooral de zithouding. Ik heb bv met ne Volvo V60CC gereden met identiek dezelfde OR zetel als in de XC60 en dan speelde mijne rug weer op en in de XC60 niet.
Comment
-
ik zwans nooit
ik weet direct wanneer een stoel goed zit voor mij. Daar zorgen de twee hernia's in mijn onderrug wel voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik zwans nooit
ik weet direct wanneer een stoel goed zit voor mij. Daar zorgen de twee hernia's in mijn onderrug wel voor.
Dit is ook niet iets dat alleen van mij komt, maar heb ik doorheen de tijd telkens mogen lezen in de reviews van zowel journalisten, als eigenaars.
Dus ik ben geen uitzondering.
Maar nogmaals, zetel is goed, ergonomie van de wagen niet.
Comment
Comment