Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De auto is nieuw aangekocht door mij, wat leuter jij nu van tweede eigenaar...
Wagen is voor de eerste keer ingeschreven op 15/3/2015. Ga wa zeiken over je schoonmoeder als je hier toch maar zever kan uitkramen
De auto is nieuw aangekocht door mij, wat leuter jij nu van tweede eigenaar...
Wagen is voor de eerste keer ingeschreven op 15/3/2015. Ga wa zeiken over je schoonmoeder als je hier toch maar zever kan uitkramen
Dat bewijst wat ik wou aantonen: dat we niet altijd kunnen en mogen verder gaan op de info die via de FOD komt ... that's it.
Al 2 garages geven 30k... Kwestie van rap content te zijn zeker...
Mocht dit effectief waar zijn dan stond ie al lang niet meer te koop mijns inziens... je kan hier veel neerpennen maar mij maak je dat niet wijs...
Ik heb in 15 jaar 5 Audi's gehad ( en nog één in bezit momenteel ) , als je voor je wagen nog 22 a 25K gaat krijgen zal je heel blij mogen zijn... jammer maar helaas is dat de realiteit.
Mocht dit effectief waar zijn dan stond ie al lang niet meer te koop mijns inziens... je kan hier veel neerpennen maar mij maak je dat niet wijs...
Ik heb in 15 jaar 5 Audi's gehad ( en nog één in bezit momenteel ) , als je voor je wagen nog 22 a 25K gaat krijgen zal je heel blij mogen zijn... jammer maar helaas is dat de realiteit.
toch altijd leuk dat anderen altijd beter weten dan wat jij op papier hebt staan... nu soit ik ga er niet over strijden. Heb daar de beoogde wagen niet gekocht, mss daarom dat hij nog op het net staat...
Comment