Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2015 Audi A4 S-line 2.0 clean diesel 150pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kan toch, plaat overgezet naar deze

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Kan toch, plaat overgezet naar deze

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
      Da's waar!

Comment

Tweede eigenaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Tweede eigenaar.
          De auto is nieuw aangekocht door mij, wat leuter jij nu van tweede eigenaar...
          Wagen is voor de eerste keer ingeschreven op 15/3/2015. Ga wa zeiken over je schoonmoeder als je hier toch maar zever kan uitkramen

Comment

Tweede eigenaar.
            misschien eens de data checken toen ik mijn wagen voor stelde in "mijn duitse auto"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichten
              Wagen is voor de eerste keer ingeschreven op 15/3/2015.
              Zoals ik dus al vermoedde.

Comment

Ik ga ervan uit dat de info van de FOD correct is, dus vrij zeker ja.
                Niet dus...

Comment

Tweede eigenaar.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Niet dus...
                  Justice

Comment

nu back on topic, staat nog steeds te koop
                    Last edited by bomexx; 30/08/2016, 16:57.

Comment

De auto is nieuw aangekocht door mij, wat leuter jij nu van tweede eigenaar...
                      Wagen is voor de eerste keer ingeschreven op 15/3/2015. Ga wa zeiken over je schoonmoeder als je hier toch maar zever kan uitkramen
                      Dat bewijst wat ik wou aantonen: dat we niet altijd kunnen en mogen verder gaan op de info die via de FOD komt ... that's it.

Kort lontje blijkbaar, beleefdheid siert de mens.

Comment

nu back on topic, staat nog steeds te koop
                        Al 2 garages geven 30k... Kwestie van rap content te zijn zeker...
                        Mocht dit effectief waar zijn dan stond ie al lang niet meer te koop mijns inziens... je kan hier veel neerpennen maar mij maak je dat niet wijs...
                        Ik heb in 15 jaar 5 Audi's gehad ( en nog één in bezit momenteel ) , als je voor je wagen nog 22 a 25K gaat krijgen zal je heel blij mogen zijn... jammer maar helaas is dat de realiteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                          Mocht dit effectief waar zijn dan stond ie al lang niet meer te koop mijns inziens... je kan hier veel neerpennen maar mij maak je dat niet wijs...
                          Ik heb in 15 jaar 5 Audi's gehad ( en nog één in bezit momenteel ) , als je voor je wagen nog 22 a 25K gaat krijgen zal je heel blij mogen zijn... jammer maar helaas is dat de realiteit.
                          toch altijd leuk dat anderen altijd beter weten dan wat jij op papier hebt staan... nu soit ik ga er niet over strijden. Heb daar de beoogde wagen niet gekocht, mss daarom dat hij nog op het net staat...

Comment

Vraag me af waarom een wagen voor 29000 particulier te verkopen als je er 30000 van een dealer voor krijgt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk Berichten
                              Vraag me af waarom een wagen voor 29000 particulier te verkopen als je er 30000 van een dealer voor krijgt?
                              Ach, dat gelooft toch niemand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk Berichten
                                Komt vaker voor...

er zijn dealers/verkopers die liever meer betalen voor de overname in plaats van extra korting te geven op de nieuwe wagen.

voor de koper maakt dat meestal geen verschil.

boekhoudkundig trukje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rube Bekijk Berichten
                                  Komt vaker voor...

er zijn dealers/verkopers die liever meer betalen voor de overname in plaats van extra korting te geven op de nieuwe wagen.

voor de koper maakt dat meestal geen verschil.

boekhoudkundig trukje
                                  toch 1 die weet hoe het eraan toe gaat...

Comment

Working...
                                  X