Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Mini Cooper S 1.6 + Next Garantie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2010 Mini Cooper S 1.6 + Next Garantie

Ik verkoop mijn Mini Cooper S met JCW Exhaust en Next garantie (tot 08/2017).

Prijs = € 16.000

INCLUSIEF DE PRIJS:
    + 12 Maanden MINI NEXT Garantie (tot 03/08/2017)
    + 4 winterbanden (nieuwstaat -- ~1000 km mee gereden)
    + 4 Zomerbanden
    + 4 Zwarte 16" velgen (nieuw sinds december 2015)
    + 4 Aluminium velgen 16"
    + Chrome sierringen (voor én achter lichten)

Op zoek naar een tweedehands MINI Cooper S? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Succes met de verkoop, maar denk aan die prijs dat ge uiteindelijk veel vraag gaat krijgen wat hij kost 'zonder' al die extraatjes en dat ge er ook mee gaat blijven zitten.

Maar ge weet nooit natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Succes met de verkoop, maar denk aan die prijs dat ge uiteindelijk veel vraag gaat krijgen wat hij kost 'zonder' al die extraatjes en dat ge er ook mee gaat blijven zitten.

Maar ge weet nooit natuurlijk.
      Te hoog geprijsd nog denk je?
      Ik vond redelijk wat Cooper S'en rond de 16k. Die van mij heeft nog een jaar Next garantie én je krijgt er bijna nieuwe winterbanden bovenop. Misschien nog iets te hoog geprijsd, maar iedereen is vrij om over de prijs te onderhandelen natuurlijk

Comment

En ben je zeker dat uw garantie overdraagbaar is tussen particulieren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Jazeker. Ik moet met de koper naar een BMW dealer gaan en de Next garantie wordt gewoon overgedragen. Daar heb ik het nodige al voor gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk Berichten
            Jazeker. Ik moet met de koper naar een BMW dealer gaan en de Next garantie wordt gewoon overgedragen. Daar heb ik het nodige al voor gedaan.
            Mooie zaak!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              Garantie gaat mee over op de wagen, al verandert hij 50x van particulier tijdens de garantie periode

Comment

Geloof me, dat is niet altijd zo.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Is die garantie dan zo speciaal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk Berichten
                    Te hoog geprijsd nog denk je?
                    Ik vond redelijk wat Cooper S'en rond de 16k. Die van mij heeft nog een jaar Next garantie én je krijgt er bijna nieuwe winterbanden bovenop. Misschien nog iets te hoog geprijsd, maar iedereen is vrij om over de prijs te onderhandelen natuurlijk
                    Ik weet het niet. Ben niet zo op de hoogte van mini's. Ben nen dieselaar en mini heeft geen interessante diesels. De S is idd iets specialers.

Ge ziet rap op de occasiesites hoenuwe prijs ligt. Die extra's zijn moeilijker om als verkoopsargument te gebruiken tenzij ge ze er gratis bij geeft.

Ik zou sowiso de auto aan de prijs zetten dat hij waard is met 1 paar velgen en erbij vermelden met foto's dat ge ook nog winterbanden en andere velgen hebt. Dan kunnen de mensen kiezen wat ze willen en of ze het er nog bij willen kopen. Kans is klein dat ze dat erbij willen en dus gaat ge hem rapper kwijt zijn en die extra's verkoopt ge dan apart.

Maar ze erbij steken en daar zen paar 1000 euro extra voor te vragen, gaat de mensen niet aantrekken.

Comment

Mini Next is analoog met de Premium Selection van BMW ... het kind moet een naam hebben: https://www.mini.be/nl_BE/home/mini-next/mini-next.html

Comment

Prijs inmiddels verlaagd naar 14.500. Alles inbegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Ik weet het niet. Ben niet zo op de hoogte van mini's. Ben nen dieselaar en mini heeft geen interessante diesels. De S is idd iets specialers.

Ge ziet rap op de occasiesites hoenuwe prijs ligt. Die extra's zijn moeilijker om als verkoopsargument te gebruiken tenzij ge ze er gratis bij geeft.

Ik zou sowiso de auto aan de prijs zetten dat hij waard is met 1 paar velgen en erbij vermelden met foto's dat ge ook nog winterbanden en andere velgen hebt. Dan kunnen de mensen kiezen wat ze willen en of ze het er nog bij willen kopen. Kans is klein dat ze dat erbij willen en dus gaat ge hem rapper kwijt zijn en die extra's verkoopt ge dan apart.

Maar ze erbij steken en daar zen paar 1000 euro extra voor te vragen, gaat de mensen niet aantrekken.
                          is een mini sd 190pk niet speciaal genoeg ?

Comment

Verkocht! Ging nog relatief vlot met het overaanbod aan Cooper S'en. En mijn prijs was i.m.o. correct met alle extra's erbij + BMW garantie.

Comment

Working...
                            X