Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 6 GTD 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] VW Golf 6 GTD 2012

VW Golf 6 GTD Carbon Steel Grey te koop.
    Bouwjaar 2012
    kilometers 140000
    keuring tot maart 2017
    Verbruik: 5,5- 6
    Vraagprijs: 16.000 euro

fotos zie: http://www.2dehands.be/autos/volkswa...304068298.html

Opties: Dynaudio, navigatie, zetelverwarming, parkeersensoren voor, achter, Opbergvakken onder de zetels, elektrische (verwarmbare)spiegels, automatsich dimmende binnenspiegel, elektrische getinte ramen, airco en temperatuurregeling onderverdeeld in zones, boordcomputer,alarm, licht metalen (18inch) velgen, mistlichten, xenon lichten, dagrijverlichting, abs, esp, handsfree( bluetooth) telefoneren, multifunctioneel stuur, cruise control, centrale vergrendeling.

De auto is volledig origineel en in perfecte staat. De historie is volledig beschikbaar.

Bij interesse kunt u me steeds contacteren, proefrit mogelijk.
    Last edited by frankzagato; 23/08/2016, 22:52. Reden: link foto's

Je hebt er al een flink bod op zie ik...15500 !

Laten gaan zou ik zeggen voor dat geld....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
      Je hebt er al een flink bod op zie ik...15500 !

Laten gaan zou ik zeggen voor dat geld....
      Bieders op 2dehands.be...
      Iemand met interesse mailt of belt wel denk ik zo.

Knappe wagen alleszins! Heerlijk met dat stoffen ruitjesinterieur
      Honda S2000 2002
      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

Heb dat concept van bieden ook nooit gesnapt.
        Zet toch gewoon uw vraagprijs online, en dan in de tekst bespreekbaar naast de wagen, punt.
        Bespaart ge een hoop gezever mee.

Comment

Beter nog, zet er gewoon de prijs op die je wil en niets bespreekbaar. Altijd al dat afbieden... Ik doe daar niet aan mee. De prijs is wat ik vraag. Punt. Spaart beide kanten miserie, tijd en over en weer gerij.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Beter nog, zet er gewoon de prijs op die je wil en niets bespreekbaar. Altijd al dat afbieden... Ik doe daar niet aan mee. De prijs is wat ik vraag. Punt. Spaart beide kanten miserie, tijd en over en weer gerij.
            Ik zet gewoon m'n prijs vast in m'n hoofd, en doe er dan €1000 bij als ik hem te koop zet. Krijgt de modale koper toch het gevoel dat ik een geste heb gedaan

Comment

Ja voila,kopers willen het gevoel hebben dat ze hebben kunnen afbieden.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ben ik het ook wel mee eens, je moet altijd een beetje onderhandelingsmarge inbouwen.

Ook al omdat je op foto nooit exact kan zien hoe die wagen er nu bij staat. Pas als je gaat kijken en een testrit gedaan hebt kan je je een beter totaalbeeld vormen van de wagen en bepalen of de (vraag)prijs correct is / jij dat er voor wil neertellen

Meer on topic: knappe wagen, succes met de verkoop!
                Honda S2000 2002
                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Doe ik ook zo. Krijgt de koper het gevoel een goede deal gedaan te hebben.
                  Bij mijn Astra had ik hem 2500EUR hoger gezet dan wat ik wou, kerel doet exact een bod op het geen ik in gedachte had. Was die verbaasd toen ik ja zei

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Bij mijn Astra had ik hem 2500EUR hoger gezet dan wat ik wou, kerel doet exact een bod op het geen ik in gedachte had. Was die verbaasd toen ik ja zei
                    Die mens beklaagt het zich nog altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                      Die mens beklaagt het zich nog altijd
                      Heeft hem na een jaar verkocht om de zelfde reden... Kar is 2 jaar oud...

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Heeft hem na een jaar verkocht om de zelfde reden... Kar is 2 jaar oud...

Lol serieus?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Lol serieus?!
                          Yezz! Was hem strontbeu, er zijn problemen bij gekomen en Opel heeft op zijn gekende manier gereageerd...
                          Heeft een BMW 3 serie gekocht.

Comment

super sportief interieur.
                            Last edited by ; 25/08/2016, 22:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

Idd iemand met interesse neemt wel contact op na de bieding ofzo.
                              zeer leuk interieur verveelt nooit en zit super comfortabel

Comment

Gewoon een realistische prijs vermelden is het beste. Ik vroeg verleden jaar voor mijn Golf 5 tdi van 2005 5.500 euro en de eerste geinteresseerde kocht hem zonder af te dingen voor die prijs. Een andere wou zelfs nog 500 euro meer geven indien ik hem toch aan hem verkocht. Gekke prijzen toch voor een auto met een verouderde dieselmotor die in 2005 19.000 kostte.....

Comment

De wagen wordt nog voorzien van twee nieuwe voorbanden en wordt dan gekeurd. Bij interesse laat gerust iets weten.

Comment

Toen ik mijne astra destijds verkocht begon ik aan €2700 en naargelang het duurde was ik al gezakt naar €2300. Toen kwam er ene af van Aalst en die zei dat het goed was en dat hij direct ermee naar huis ging rijden (had iets van nummerplaten bij) en ineens geeft die mij een enveloppe met €2400 in Dat was pas een deal

Comment

Deze wagen is verkocht, topic mag dicht.

Comment

Working...
                                      X