Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 205 gti 1.9
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDie vriendin van mij zat sowieso aan meer. Ik heb niet snel schrik in de wagen, maar die reed echt als een bezetene.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan reed ze inderdaad als een bezetene, of er scheelde iets aan.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAan de auto scheelde echt niks, die vriendin daarentegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn, gedroeg ze zich op alle vlakken als een bezetene?
Een 1.9 is sowieso een bommetje a la 5 GT Turbo destijds.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Heel mooie gti ben wel fan van de velgen die er onder staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ben stilaan op zoek naar een tweede auto voor m'n oudste dochter die (hopelijk) volgend jaar haar rijbewijs heeft. Ik zou haar graag iets kopen waar ik zelf ook wel eens fun mee kan hebben. Iets modern '205 GTI achtigs' bijvoorbeeld. Twingo RS ofzo...
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met TapatalkRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenHier eindigt het verhaal uit respect voor de TS
Een 1.9 is sowieso een bommetje a la 5 GT Turbo destijds.
Afwerking van het interieur was op de Peugeot ook veel mooier en kwalitatiever.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMaar reed veel beter dan de Renault (met de tere turbo). Het turbo-gat was enorm, en de wegligging op hoge snelheid was maar zozo.
Afwerking van het interieur was op de Peugeot ook veel mooier en kwalitatiever.
Comment
-
Peugeot 205 gti 1.9
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWas die 1.4 geen XS? Had normaal gezien de zn. Speedline-velgen
Upup!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk BerichtenLeuke verhalen allemaal maar is er iemand die interesse heeft?
(grapje hé)
Comment
-
Ja. Wisselen voor een CLK?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEn de gifgroene Griffe...
Komt dit hier net toevallig voorbij http://petrolicious.com/why-every-dr...humble-peugeot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
Comment
-
dat ziet er niet goed uit. wat is ermee gebeurd? kras ofzo op die plaats?
want als het plaatwerk hier zo slecht uit ziet, stel ik mij dan ook erge vragen bij de onderkant van de auto.
dat is ook al geen oppervlakkige roest meer, die diepe putten in het metaal... krijg je nooit meer roestvrij.
dat wordt uitslijpen en vers plaatwerk erin.
k zou toch eens horen bij een carossier wat het kost om dit te herstellen, want een wagen die er zo uit ziet, dat koopt niemand, of ze gaan serieus afbieden.
stel dat het 1000€ kost om te herstellen, dan zal de eerste geintreseerde al makkelijk 2-3000€ van de prijs willen afdoen want:
-vervangen plaatwerk: 500-1000€
-compleet herspuiten auto (want spot repair willen ze niet door de mogelijke kleurverschillen): 2-3000€.
ben je beter dat jij er 1000€ tegengooid en zo dicht mogelijk tegen uwe verkoopprijs kunt verkopen
Comment
-
typisch plekje en zegt niets over de rest. De flank is gepunt aan de dorpel ter hoogte van de deur en aan de achterzijde. Daartussen is er gewoon nadenkit gespoten die na verloop van tijd uitdroogt en krimpt. Dan krijgt water de kans om erin te blijven staan en krijg je roest. Zou in principe een nieuw stukje plaat in moeten maar da's niet zoveel werk. De dorpel zelf is perfect te redden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtentypisch plekje en zegt niets over de rest. De flank is gepunt aan de dorpel ter hoogte van de deur en aan de achterzijde. Daartussen is er gewoon nadenkit gespoten die na verloop van tijd uitdroogt en krimpt. Dan krijgt water de kans om erin te blijven staan en krijg je roest. Zou in principe een nieuw stukje plaat in moeten maar da's niet zoveel werk. De dorpel zelf is perfect te redden.
Comment
Comment