Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn broer heeft de 1.6 GTI gehad, in het rood, ik reed toen met de 1.1, had nog maar pas mijn rijbewijs ook.
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik daar is mocht mee rijden dat ik amper van de parking geraakte, viel altijd stil, zo gevoelig op de gas! Achteraf wel spijt en zelf nu nog dat ik em van mijn broer ni heb overgekocht, heeft daar maar kort mee gereden, in occasie gekocht.
Dan is met een vriendin haar 1.4 gereden, was een speciaal versie, ma vind em niet terug op het internet, had de 1.6 GTI velgen, was een 1.4 motor en had achteraan zo plastic die leek op het materiaal van de lichten. Ging ook vlotjes vooruit en had een dikker stuurtje dan mijn 1.1.
Ik snap da eigenlijk ni, die GTI als ge die op de gas trapte had je meteen wheelspin, heb mijn broer daar is zien mee vertrekken, tot in 3de patineren! Bij de moderne wagens heb je dit niet meer, is da om het rijden eenvoudiger te maken? Maw gevoelig op de gas, lichtjes tikken en de GTI stond al op springen!
Had dit eerlijk gezegd op de MX-5 ook anders verwacht. Maar da rijd zo simpel als wat.
Was die 1.4 geen XS? Had normaal gezien de zn. Speedline-velgen
Ik ben stilaan op zoek naar een tweede auto voor m'n oudste dochter die (hopelijk) volgend jaar haar rijbewijs heeft. Ik zou haar graag iets kopen waar ik zelf ook wel eens fun mee kan hebben. Iets modern '205 GTI achtigs' bijvoorbeeld. Twingo RS ofzo...
Twingo RS rijd super leuk testrit mee gedaan en was verkocht maar had een grotere auto nodig...
Een 1.9 is sowieso een bommetje a la 5 GT Turbo destijds.
Maar reed veel beter dan de Renault (met de tere turbo). Het turbo-gat was enorm, en de wegligging op hoge snelheid was maar zozo.
Afwerking van het interieur was op de Peugeot ook veel mooier en kwalitatiever.
Maar reed veel beter dan de Renault (met de tere turbo). Het turbo-gat was enorm, en de wegligging op hoge snelheid was maar zozo.
Afwerking van het interieur was op de Peugeot ook veel mooier en kwalitatiever.
De turbo's van de R5 gingen er ook gretig door, door het misbruiken ervan.
Was die 1.4 geen XS? Had normaal gezien de zn. Speedline-velgen
Nee was geen xs. Had de 1.6 GTI velgen en zo vanachter in het rood zo plastic van licht tot licht, in materiaal van de lichten. Waar dit bij de GTI en de xs gewoon geribbeld zwart is. Gelijk de foto van de GTI hier.
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
Oh la la, dik vet met de volleren zetels ook, onze maat waar we mee uitgingen had er zo eentje, intussen bij wijze van spreken onbetaalbaar geworden, als ge er al eentje vindt.
dat ziet er niet goed uit. wat is ermee gebeurd? kras ofzo op die plaats?
want als het plaatwerk hier zo slecht uit ziet, stel ik mij dan ook erge vragen bij de onderkant van de auto.
dat is ook al geen oppervlakkige roest meer, die diepe putten in het metaal... krijg je nooit meer roestvrij.
dat wordt uitslijpen en vers plaatwerk erin.
k zou toch eens horen bij een carossier wat het kost om dit te herstellen, want een wagen die er zo uit ziet, dat koopt niemand, of ze gaan serieus afbieden.
stel dat het 1000€ kost om te herstellen, dan zal de eerste geintreseerde al makkelijk 2-3000€ van de prijs willen afdoen want:
-vervangen plaatwerk: 500-1000€
-compleet herspuiten auto (want spot repair willen ze niet door de mogelijke kleurverschillen): 2-3000€.
ben je beter dat jij er 1000€ tegengooid en zo dicht mogelijk tegen uwe verkoopprijs kunt verkopen
typisch plekje en zegt niets over de rest. De flank is gepunt aan de dorpel ter hoogte van de deur en aan de achterzijde. Daartussen is er gewoon nadenkit gespoten die na verloop van tijd uitdroogt en krimpt. Dan krijgt water de kans om erin te blijven staan en krijg je roest. Zou in principe een nieuw stukje plaat in moeten maar da's niet zoveel werk. De dorpel zelf is perfect te redden.
typisch plekje en zegt niets over de rest. De flank is gepunt aan de dorpel ter hoogte van de deur en aan de achterzijde. Daartussen is er gewoon nadenkit gespoten die na verloop van tijd uitdroogt en krimpt. Dan krijgt water de kans om erin te blijven staan en krijg je roest. Zou in principe een nieuw stukje plaat in moeten maar da's niet zoveel werk. De dorpel zelf is perfect te redden.
perfect te redden ? Als je deftig resultaat wil, moet die dorpel er compleet uit.
Comment