Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 205 gti 1.9

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Peugeot 205 gti 1.9

Peugeot 205 gti 1.9. bouwjaar 1987, 235.000km.

Nieuwe alternator, remmen, remleiding en olie, distributieriem, alle filters alsook boiteolie, bougies, bougiekabels en delco.

Harde kast, vacuum schuifdak (dat werkt), CV met nieuwe sloten.

Optisch 1 roestplek achteraan op de dorpel. is niet doorroest maar oppervlakkig.

Originele luchtfilterhuis met leidingen zitten er natuurlijk bij.
    Is
    Last edited by Kristofm; 22/10/2016, 22:05.

Mooi maar geen fan van de witte wielen.
    Succes met de verkoop.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

inderdaad: jammer van de witte wielen, en badges opzij. Die uitlaat is ook niet echt OEM meer .

Ik zou me nog laten verleiden door een later exemplaar (met de donkere achterlichten, en witte pinkers vooraan).
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Gezien iedereen tegen die wielen is, lijkt het me beter dat je deze weg doet. Ik bied 50 euro voor alle vier!

Zouden geweldig onder de Ludo de Berlingo staan
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind net de wielen het mooiste van de hele wagen. Maat van mij had die vroeger gewoon in alu kleur eronder steken.

Wel jammer dat de spoiler van de koffer is verwijderd van dit exemplaar, of wat heeft er op die witte puntjes gezeten?

Comment

Er zat idd 'n spoiler op de koffer. geen idee waar die is maar volgens mij wat het zo'n fast and furious ding...
            Uitlaat is een nieuwe inox lijn. is vlug te veranderen naar origineel exemplaar.

Als dit het enigste punt is, wil ik de velgen nog herdoen op mijn kosten in kleur naar keuze. grijs of groen of zwart of ... heb trouwens ook nog 1 extra velg liggen als reserve wiel.

Vergeten te melden. er zit ook een spaghetti collecteur op.
            Last edited by Kristofm; 26/08/2016, 16:32.

Comment

Bommetje! Eerder spijtig dat het een grijze GTI is. Zie ze liever in het rood of blauw. Veel succes met de verkoop.

Comment

Lak lijkt me niet zo puntgaaf meer te zijn, wat normaal is. Dus mss doet de verkoper er wel een paar 1000 euro af zodat ge hem in rood of blauw kunt zetten

Comment

Zijn die tegenwoordig al zoveel waard?
                  Zijn die meer waard dan de 1.6?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                    Bommetje! Eerder spijtig dat het een grijze GTI is. Zie ze liever in het rood of blauw. Veel succes met de verkoop.

Dit is de enige juiste kleur samen met de rode.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Wit en zwart zag je ook regelmatig.
                      En de gifgroene Griffe...

Comment

Wit en zwart was geen meerprijs.
                        den borre

Int3x0r

Comment

1.9 hebben ze bijlange niet zoveel gemaakt of de 1.6.

over kleuren en smaken valt de discuteren. rood en grijs vind ik het mooist. rally style

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            Wit en zwart zag je ook regelmatig.
                            En de gifgroene Griffe...
                            Waren die witte niet specifiek de Rally's met dubbele webers?
                            Vrienden van mij reden vroeger vooral met rally's en gti's, maar weet het verschil allemaal niet meer. Daar zaten ook nog samba's rally's tussen. Hard gingen ze destijds.

Comment

De 205 Rallye was een 1300 met dubbele Webers als ik het goed heb ... ging vooral hard aan de pomp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                De 205 Rallye was een 1300 met dubbele Webers als ik het goed heb ... ging vooral hard aan de pomp.

Op de baan ook. Zeker als ge pas uw rijbewijs hebt. Maar op zich waren de cijfers niet zo gigantisch, maar waren ook overdekte rolstoelen qua gewicht
                                Den tijd dat de fransen nog auto's bouwden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Kameraad van me had er eentje, en die verbruikte een pak meer dan mijn 1.9 GTI. We hadden ongeveer dezelfde rijstijl. Rally was wel een sensationeel ding, meer geschreeuw in het interieur en hogere toeren dan de GTI.

Comment

De eerste rallye's hadden idd heel moeilijk af te stellen dubbele carburatoren. Latere modellen hadden injectie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Op de baan ook. Zeker als ge pas uw rijbewijs hebt. Maar op zich waren de cijfers niet zo gigantisch, maar waren ook overdekte rolstoelen qua gewicht
                                      En zalige stalen jantjes!

Comment

Collega reed daar begin jaren '90 mee ... heeft daar de meest gekke capriolen mee uitgehaald - was vrij baanvast - maar uiteindelijk heeft ie hem verkocht omwille van 't verbruik.

Was in die tijd vrij populair, alles in koetswerkkleur ... Nissan had toen zo'n speciale reeks witte en rode Sunny's.

Spuitbusjes werden dan ook vlot verkocht aan de "amateurtuners".

Comment

Working...
                                        X