Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 205 gti 1.9
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIdd nostalgie. Ik zou deze auto nig zien zitten als extraatje om eens gek te gaan doen. Maar dan voor wa minder geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDa zou ik ni doen.. Komen vodden van. In mijne jeugd vaak gezien dat leeftijdsgenoten als eerste auto ne XR2 of XR3, of CRX kregen. Ging vaak mis en zijn er nu nog bij waarbij het ni meer goed kwam.
ik kreeg nen otto met 60pk of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen simpele 318d/320d is rapper dan zo'n Twingo RS hoor.
Ik spreek over 60 pk en ni 150 pk he
koop haar ne oude clio met 80pk. Dan zijt ge gerust.,en koopt gij dan speelgoed en zeg dat ze daar mag mee rijden als ze een jaar zonder boetes en voorvallen kan rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk spreek over 60 pk en ni 150 pk he
koop haar ne oude clio met 80pk. Dan zijt ge gerust.,en koopt gij dan speelgoed en zeg dat ze daar mag mee rijden als ze een jaar zonder boetes en voorvallen kan rijden
Comment
-
Mijn broer heeft de 1.6 GTI gehad, in het rood, ik reed toen met de 1.1, had nog maar pas mijn rijbewijs ook.
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik daar is mocht mee rijden dat ik amper van de parking geraakte, viel altijd stil, zo gevoelig op de gas! Achteraf wel spijt en zelf nu nog dat ik em van mijn broer ni heb overgekocht, heeft daar maar kort mee gereden, in occasie gekocht.
Dan is met een vriendin haar 1.4 gereden, was een speciaal versie, ma vind em niet terug op het internet, had de 1.6 GTI velgen, was een 1.4 motor en had achteraan zo plastic die leek op het materiaal van de lichten. Ging ook vlotjes vooruit en had een dikker stuurtje dan mijn 1.1.
Ik snap da eigenlijk ni, die GTI als ge die op de gas trapte had je meteen wheelspin, heb mijn broer daar is zien mee vertrekken, tot in 3de patineren! Bij de moderne wagens heb je dit niet meer, is da om het rijden eenvoudiger te maken? Maw gevoelig op de gas, lichtjes tikken en de GTI stond al op springen!
Had dit eerlijk gezegd op de MX-5 ook anders verwacht. Maar da rijd zo simpel als wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen simpele 318d/320d is rapper dan zo'n Twingo RS hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Ik snap da eigenlijk ni, die GTI als ge die op de gas trapte had je meteen wheelspin, heb mijn broer daar is zien mee vertrekken, tot in 3de patineren! Bij de moderne wagens heb je dit niet meer, is da om het rijden eenvoudiger te maken? Maw gevoelig op de gas, lichtjes tikken en de GTI stond al op springen!
Had dit eerlijk gezegd op de MX-5 ook anders verwacht. Maar da rijd zo simpel als wat.
Comment
-
Begin jaren 90 had ik een vriendin die een 1.9 van thuis gekregen had. Die reed daar enkel de zomermaanden mee omdat die teveel zoop Maar was een zalig wagentje, ging lekker vooruit!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenNooit de kans gehad om een 1.9 te rijden en vond de 1.6 al straf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenBegin jaren 90 had ik een vriendin die een 1.9 van thuis gekregen had. Die reed daar enkel de zomermaanden mee omdat die teveel zoop Maar was een zalig wagentje, ging lekker vooruit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk BerichtenLeuke verhalen allemaal maar is er iemand die interesse heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zat met de mijne gemiddeld tussen de 8 en 9 liter, maar ik reed daar wel dikwijls goed mee door. Toen ging dat nog.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenUw topic blijft zo wel bovenaan.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment