Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 205 gti 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    de rest van de wagen is prima in vergelijking met dat stuk.

    die dorpel is zeker niet doorroest hoor! oogt wat slechter op foto dan in het echt.

    mijn golf is doorroest:

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten
      perfect te redden ? Als je deftig resultaat wil, moet die dorpel er compleet uit.
      Zever. Die dorpel is aan de buitenkant aangetast en dus nog perfect te redden.
      www.peugeotforum.be

      Comment


      • #63
        Mijn carrosserieman gesproken en zei net hetzelfde.

        Daarnet een kandidaat over de vloer gehad en die meldde me dat een 1.9 fase 1 enorm zeldzaam is, slechts 6 mnd gemaakt. of dit een verkoopargument is betwijfel ik maar wel tof om te weten.

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          Zever. Die dorpel is aan de buitenkant aangetast en dus nog perfect te redden.

          en als dit het punt is, laat ik het nog herstellen en in grondverf spuiten...

          Comment


          • #65
            Uw prijs is echt hoog met die schade.
            Laat dat herstellen, en mooi spuiten. 80% van de potentiele kopers ziet er dan niks van.
            Maar sowieso is dat een gekke prijs, je moet echt iemand vinden die dat uit liefde of nostalgie wil kopen.

            Ik heb ooit een slipcursus gedaan en met die auto gereden. Op een glad wegdek in een bocht gas lossen, en die zat zo in overstuur.

            Ik zou daar nooit iemand met een vers rijbewijs mee laten rijden. Gegarandeerd ongelukken. (Geen ABS, stabiliteitscontrole etc). Voor een achtienjarige op testosteron is dat een doodskist.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Uw prijs is echt hoog met die schade.
              Laat dat herstellen, en mooi spuiten. 80% van de potentiele kopers ziet er dan niks van.
              Maar sowieso is dat een gekke prijs, je moet echt iemand vinden die dat uit liefde of nostalgie wil kopen.
              Voor een 1.9 gti fase 1? Bo, ik deel je mening niet hoor. Een 1.6 idd.

              nu, indien niet verkocht, herstel ik hem zelf volledig. Leek me leuk om met dit geld de golf gti te herstellen maar deze zal ng wat moeten wachten

              Comment


              • #67
                een dorpel is toch een belangrijk stuk in de stevigheid van de auto. en plaatwerk met zulke diepe putjes erin is danig verzwakt.
                als ik zo een herstelwerk krijg, klop ik er met de hamer op. als ik er doorzit, is het slecht.

                die golf is trouwens HEEL slecht. dat is de Astijl en superbelangrijk bij een aanrijding. ik zou overwegen een andere kas te zoeken om chassisnr over te steken. die is echt slecht.

                paar fotos om te tonen hoe er het soms gaat
                aankoop http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0279.jpg (uitlaat is fake, was enkel om eens te kijken hoe het stond)
                http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0283.jpg.
                waar die uitlaat zit, moet je naar de dorpel kijken. niks aan te zien, alles perfect inclusief de wielranden. auto zonder opmerking gekeurd...

                ik kreeg echter blaasjes onder de blauwe lak van de wielrand, dus we gaan met een hamertje gaan tikken.

                klonk wel heel dof aan de dorpel. dus ff door geklopt (wat ze op de keuring blijkbaar niet durven doen hebben)




                roest dus ook begonnen aan die rand waar zijpaneel en dorpel aan elkaar gelast waren. verroest metaal wordt heel dun en zwak.
                je kan ook niet zien of dat water iets heeft aangetast binnenin. als je binnenin evenveel roest hebt, is die plaat niks meer waard.
                als je dat volledig roestvrij wil maken, moet je al heel veel metaal gaan wegschuren. vergeet niet dat plaatwerk maar 0,7-0,8mm dik is hé.

                ik zou het absoluut laten herstellen want zo geraak je die auto niet kwijt. als ik dat zie, dan krijg je ofwel een laag bod, of de auto blijft staan.
                zelfde met je GTI. zeldzaam of niet, die kas is waardeloos zo. enkel je motor en die 10cm plaat met je chassisnr is iets waar. ik heb ook al een tijdje een keiharde roestvrije kas staan in de garage om mijn huidige golf nog een 2de leven te kunnen geven
                Last edited by andydv; 25/09/2016, 08:50.

                Comment


                • #68
                  Die golf is idd slecht, wil ik maar aantonen dat die peugeot wel ok is. ik speel het spel eerlijke n laat direct weten dat dit het punt is, veel andere leggen er een laag andwie op en herspuiten dat stuk en verkopen hem zo.

                  Comment


                  • #69
                    Die golf is idd slecht, wil ik maar aantonen dat die peugeot wel ok is. ik speel het spel eerlijke n laat direct weten dat dit het punt is, veel andere leggen er een laag andwie op en herspuiten dat stuk en verkopen hem zo.

                    Comment


                    • #70
                      Dorpel valt idd nog mee. Ik heb al veel ergere gezien.

                      Hoe zit het met die rare broebels aan de tankklep? Lijkt me minder eenvoudig om op te lossen.

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                        Dorpel valt idd nog mee. Ik heb al veel ergere gezien.

                        Hoe zit het met die rare broebels aan de tankklep? Lijkt me minder eenvoudig om op te lossen.

                        dat zijn lijmresten van een johnnydeksel

                        Comment


                        • #72
                          Zo klagen over de wet in het ergernistopic maar onze fcapri zou wel een chassisnummer overzetten...

                          Mooi zo!

                          Verstuurd met de postduif.

                          Comment


                          • #73
                            als dat 100% overeenkomt zie ik daar geen graten in. In het buitenland wordt het vaak toegelaten, dus waarom hier dan niet?
                            www.peugeotforum.be

                            Comment


                            • #74
                              Als hij wilt dat de wet nageleefd wordt voor zijn velomobiel, dan moet hij dat ook doen in dit geval. Anders is het gewoon een dikke hypocriet.

                              Maar dat is offtopic.

                              Verstuurd met de postduif.

                              Comment


                              • #75
                                Omkatten met diefatalautos is niet koosjer, maar als je rechtmatig van 2 exemplaren 1 goeie maakt, who cares

                                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

                                Comment


                                • #76
                                  Ik zou hel herstellen en een pak meer voor vragen, moest hetgeen op onderstaande link kloppen
                                  Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

                                  Comment


                                  • #77
                                    De roestplek wordt volledig weggewerkt volgens de regels van de kunst. kostprijs +-300€. daar is er dan ook geen discussie meer over.

                                    De interesse is precies mager voor een 1.9 fase 1 gti... als hij tegen november niet verkocht is, haal ik hem uit verkoop.

                                    Ondertussen ook nieuwe dichtingkleppendeksel en silent blokken van de motor besteld.

                                    Ooo, wat rijdt hij heerlijk

                                    Comment


                                    • #78
                                      hebt ge een detailfoto van de aansluiting van de verbreders tov het spatbord en de voorbumper?
                                      www.peugeotforum.be

                                      Comment


                                      • #79
                                        verklaar u nader? ik kijk voor ene te maken

                                        Comment


                                        • #80
                                          zie precies nogal ruime opening aan één van de aansluitingen
                                          www.peugeotforum.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X