Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Audi A5 sportback, 2.0tdi quattro, lage kmstand! Vele opties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 Audi A5 sportback, 2.0tdi quattro, lage kmstand! Vele opties

mag dicht
    Last edited by derpassat; 08/09/2016, 13:25. Reden: Prijsaanpassing

Bangelijke auto, maar snap nog steeds niet waarom mensen zo een slee met manuele versnellingsbak kopen

Succes met de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Bangelijke auto, maar snap nog steeds niet waarom mensen zo een slee met manuele versnellingsbak kopen

Succes met de verkoop.
      Sommigen roeren liever zelf in de pot . Geef mij ook maar automaat .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Sommigen roeren liever zelf in de pot . Geef mij ook maar automaat .
        Pas op, in ne super sportieve auto ook liever roeren. Maar luxe slees zoals deze zijn in het algemeen toch automaat.

Comment

Pas op, in ne super sportieve auto ook liever roeren. Maar luxe slees zoals deze zijn in het algemeen toch automaat.
          Er zijn zelf landen waar fabrikanten zelfs manuele bakken niet leveren bij sommige modellen of soms het ganse gamma . Dit is iets wat meer eigen is aan europese landen.

Comment

Manueel kan ik nog in komen maar die houtinleg... lijkt zo uit jaren 80 imho. Maar ieder zijn smaak en er zullen allicht potentiele kopers zijn die dit net wél mooi vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
              Manueel kan ik nog in komen maar die houtinleg... lijkt zo uit jaren 80 imho. Maar ieder zijn smaak en er zullen allicht potentiele kopers zijn die dit net wél mooi vinden.
              Ik zie het niet zo heel goed bij deze, maar met de juiste combinaties vind ik houtinleg zeker niet verkeerd. In dit geval als het u niet bevalt kunt ge het nog spuiten/plastidippen naar een gewenste kleur. De automaat vervangen is een ander paar mouwen.

Schoonvader heeft de coupé gehad, maar deze is toch wel een pak mooier dan een coupé.

Comment

Ik vind de coupé net een pak mooier ogen, veel puurdere en meer vloeiende lijnen
                Mijn pa had een PFL coupé met zelfde kleur zetels en die houtinleg, vond dat best knap. Buitenkleur een ander soort grijs, was een mooie combo IMO.

Knappe wagen alleszins, succes met de verkoop!
                Honda S2000 2002
                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Manueel in dit geval is = Multitronic. Persoonlijk zou ik dan manueel willen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Een mooie wagen voor een nette prijs,enkel die houtinleg maar dat kan vlug aangepast worden hoor.

Comment

Oorspronkelijk wou ik de houtinleg laten lakken in lavagrijs zoals de wagen.
                      Wegens verandering van werk dien ik nu maar een paar km's te rijden en neem ik haast 95% de scooter om te gaan werken.
                      Zonde om dan zo een mooie wagen in de garage te laten staan.

Comment

De 19 duim velgen lijken nog klein.
                        Je kan precies nog vhs cassettes afspelen ook.
                        Mooie wagen en succes met de verkoop.

Ben wel nog benieuwd met welke scooter je rijdt.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Prijsaanpassing ---> -1000€
                          22999€

Zelf rij ik met een Piaggio fly 125cc, goed voor het korte stukje van +/- 5km naar het werk ;-)

Comment

* Sportvering S line schokdempers met regelbare vering in hoogte.
                            S line ophanging kan je niet regelen, en hij ligt ook lager als een S line.
                            Dus eigenlijk zit er een schroefkit onder?

Comment

jammer dat deze niet bij een handelaar te koop staat....
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Succes met de verkoop.
                                Dat is de reden van prijsverlaging. Manueel in dergelijke auto's krijg je niet verkocht aan fatsoenlijke prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Manueel in dit geval is = Multitronic. Persoonlijk zou ik dan manueel willen

Quatto's zijn altijd icm met tiptronic / stronic, ook bij de 2 liter diesels. Wij hebben een a5 2.0tdi quattro met s tronic, geen multitronic.
                                  -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                    Quatto's zijn altijd icm met tiptronic / stronic, ook bij de 2 liter diesels. Wij hebben een a5 2.0tdi quattro met s tronic, geen multitronic.
                                    Juist, had niet door dat dit een Quattro was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      S line ophanging kan je niet regelen, en hij ligt ook lager als een S line.
                                      Dus eigenlijk zit er een schroefkit onder?
                                      Kw heeft een verenset, die regelbaar is in hoogte en die je op de origine schokdempers kan monteren, met alle benodigde attesten.

Comment

Dit is inderdaad een quattro.

Comment

Working...
                                        X