Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 Audi A6 3.0 TDi V6 Quattro S tronic (204 pk)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Iedere keer dat er iets gepost word blijft het topic bovenaan dus eigenlijk word er goede reclame gemaakt.
    Ja ook waar

Comment

Mooie auto maar de BTW lijkt me niet te kloppen? Is toch gewoon 21 procent op dit soort wagens?

Comment

Het is net iets ingewikkelder bij BTW-wagens
        Deel van de verkoopprijs is vrijgesteld van BTW, op het ander deel moet inderdaad 21% worden geheven.
        Hoeveel precies hangt af van de mate waarin de BTW bij nieuwkoop werd afgetrokken (bvb. 30%, 50%, 100%). Dit hangt dan weer samen met het gebruik ervan.
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
          Het is net iets ingewikkelder bij BTW-wagens
          Deel van de verkoopprijs is vrijgesteld van BTW, op het ander deel moet inderdaad 21% worden geheven.
          Hoeveel precies hangt af van de mate waarin de BTW bij nieuwkoop werd afgetrokken (bvb. 30%, 50%, 100%). Dit hangt dan weer samen met het gebruik ervan.
          Inderdaad, in mijn geval werd die door mijn BVBA voor 35% afgetrokken, dus moet er nu 35% van 21% BTW op.

Nog een waarschuwing voor anderen in deze situatie: bij intracommunautaire leveringen moet er geen BTW betaald worden, maar de eerste buitenlandse koper was iets te rap met zijn rekenmachine om mijn nettoprijs te delen door 1.21 ipv door 1.07 en zo onopvallend 10% extra korting proberen te versieren. Daarom nu nogal expliciet gezet welk deel BTW is.

Comment

Prijs aangepast: nu 20.933.

Comment

Mooie wagen. ik zou de prijs net beneden de 20k zetten.

succes!

Comment

Net beneden de 20 dus :-(
                19.860?

Comment

raar dat die nog niet verkocht is
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Denk dat er tegenwoordig meer vraag is naar de avant versie ipv de berline.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                      Da's voornamelijk omdat ik hem niet wil verkopen aan een belachelijke prijs op factuur (8000 of zo) en de rest in 't zwart waarbij ik dan 15 tot 18.000 cash geld krijg en een overschrijving die 'we onmiddellijk zullen uitvoeren' voor het resterende bedrag.
                      Ik vertrouw geen opkopers die er niet willen mee rijden, geen keuring nodig hebben en mij ergens naaien zonder dat ik besef waar. Tenslotte wil ik niet eindigen in een mapje met voorbeeldfacturen om aan te tonen hoeveel auto's ze wel aan- en verkopen. Liever iets goedkoper aan een betrouwbare particulier of eerlijke aankoper dan mee te werken aan BTW-carrousels of wat dan ook.
                      Alhoewel dat het 'iets goedkoper' nu toch wel zijn limiet aan het bereiken is.

Comment

Dat kan ik geloven. Is een schitterende wagen die je hebt in de juiste motorisatie.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
                          Prijs aangepast: nu 20.933.
                          Toch jammer... mijn A7 3.0 TDI (stond zelf duurder, had 173.000km maar had wel meer "sportieve" opties...) (zie forum) was na 2 weken weg.... staat de auto op de juiste internet sites? PM me even, ik kan je eventueel een tip geven

Comment

A7 is ook geen A6 natuurlijk. Hoewel zo lelijk als de nacht blijft het specialer.
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                              A7 is ook geen A6 natuurlijk. Hoewel zo lelijk als de nacht blijft het specialer.
                              A7 ook niet mijn ding maar de zilvere hier op het forum vond ik wel lekker.

Comment

Tja is het niet omdat er niet veel vraag is naar diesels dat hij niet weggeraakt. Fiscaal is dat geen interessante wagen. Mss proberen naar duitsland te exporteren?

Comment

Ik rij zelfs graag met diesel. Al 20 jaar lang. Het eigenlijk ook maar ooit 1 benzine gehad tussen de 17 (denk ik) auto's die ik heb gehad
                                  Ik heb nooit naar die taksen gekeken en zelfs niet naar verbruik bij mijn eigen wagens.

Moest ik geen firmawagen hebben en deze ne Avant, dan was ik ne potentiële klant geweest.
                                  En zou het vreemd zijn moest ik nog de enige zijn die graag dieselt

Comment

Als mijn bomma wielen had, dan was 't een karreke.

Comment

Goed voor uw bomma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                        Lelijk als de nacht => Lelijke wagens zijn SsangYong Rodius , Fiat Multipla, Nissan Cube of nen Duster.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired

Lelijk als de nacht => Lelijke wagens zijn SsangYong Rodius , Fiat Multipla, Nissan Cube of nen Duster.....
                                          En een Audi A7.
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X