Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 Audi A6 3.0 TDi V6 Quattro S tronic (204 pk)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    =koopje dan!


    Sending from somewhere, used with Tapatalk
    Helemaal niet. Een 3.0 diesel geraak je aan de straatstenen niet kwijt. Jammer, want is inderdaad een knappe auto. Maar 19.000 euro is de prijs om ervan af te geraken.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
      bosch injector 059-130-277CC £479


      suitable cars - KW - DATE:


      bosch injector 059-130-277CD £286


      suitable cars - KW - DATE:


      en dat is dan enkel nog maar de injector. ik dacht ook dat de cilinderkop een afwijking had, en één van de 2 draait op lagere brandstofdruk.
      maarja, het forum kennende zal ik wel weer onzin uitkramen, nietwaar?

      Ik geloof u in ieder geval .Ik ken alle verschillen maar zolang hier moderators als Namaz zijn ga ik hier de verschillen niet typen. Het forum is op dat vlak toch omzeep . Berichten wissen omdat het beter uitkomt voor anderen . Hier zijn er die alles mogen en voor hetzelfde geen ban krijgen en anderen wel teveel vriendjes politiek dus .
      Last edited by ; 02/10/2016, 18:12.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
        Helemaal niet. Een 3.0 diesel geraak je aan de straatstenen niet kwijt. Jammer, want is inderdaad een knappe auto. Maar 19.000 euro is de prijs om ervan af te geraken.
        3.0 diesel krijg je wel easy verkocht voor de juiste prijs .

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Bewijs het

          Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
          Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
          bosch injector 059-130-277CC £479


          suitable cars - KW - DATE:

          bosch injector 059-130-277CD £286


          suitable cars - KW - DATE:


          en dat is dan enkel nog maar de injector. ik dacht ook dat de cilinderkop een afwijking had, en één van de 2 draait op lagere brandstofdruk.
          maarja, het forum kennende zal ik wel weer onzin uitkramen, nietwaar?


          mijn glazen bol zegt dat thread topic nu "opgeruimd" of gesloten zal worden wegens teveel offtopic
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            3.0 diesel krijg je wel easy verkocht voor de juiste prijs .
            Sterker nog, alles krijg je verkocht voor de juiste prijs
            The shark is BACK! BMW 635csi

            BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017


            2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
              bosch injector 059-130-277CC £479


              suitable cars - KW - DATE:


              bosch injector 059-130-277CD £286


              suitable cars - KW - DATE:


              en dat is dan enkel nog maar de injector. ik dacht ook dat de cilinderkop een afwijking had, en één van de 2 draait op lagere brandstofdruk.
              maarja, het forum kennende zal ik wel weer onzin uitkramen, nietwaar?
              Lol, dan moet ik er toevallig 3 gehad hebben die er geen last van gehad hebben en daar dan nog + 1.000000km mee kunnen rijden. Ik moet zowat de hoofdvogel afgeschoten hebben dus.
              Wat een geluk dan nog dat er geen ander logo op die wagens gestaan heeft.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                Lol, dan moet ik er toevallig 3 gehad hebben die er geen last van gehad hebben en daar dan nog + 1.000000km mee kunnen rijden. Ik moet zowat de hoofdvogel afgeschoten hebben dus.
                Wat een geluk dan nog dat er geen ander logo op die wagens gestaan heeft.
                waar last van hadden? ik zei nergens dat je een 204pk niet kan tunen naar 245pk. maar van fabriek uit hebben ze verschillende onderdelen. en dat vroeg namaz om te bewijzen dat die blokken niet 100% identiek zijn.

                in de A8, Q7 en touareg zitten die 150kW injectoren ook en daar halen die motoren er ook +180kW mee. en die blijven waarschijnlijk ook wel 1 000 000km leven daar.
                MAAR, zou die motor voor éénder welke reden ergens kapot lopen, dan gaat audi natuurlijk afkomen dat het door de tuning komt omdat die onderdelen daar niet voor gemaakt zijn

                Comment


                • #48
                  gaat niet over problemen Metaxa maar over verschillen 204-245
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • #49
                    Blablablabla meer zeggek ni of ik pest weer mensen weg enz :p

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      gaat niet over problemen Metaxa maar over verschillen 204-245
                      Ow, dat moet me ontgaan zijn. Thanks!
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • #51
                        Volgens mij gaan die nummers gewoon over andere productiedatums. Kan je toch natrekken in een Boschcatalogus?
                        Spijkers op laag water...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                        Comment


                        • #52
                          met meer dan 200€ verschil tussen de 2 soorten dan.
                          trouwens heb ik de A6 in het vet gezet en zie je achteraan ook de productiedatums. die lopen op identiek dezelfde periodes.
                          de goedkope injector in de 150kW versie, de duurdere injector op de 180kW versie.

                          als ik zelf verder ga, en ik wil zelf injectoren bestellen online in belgie (niet bij de dealer), dan vind ik er wel voor de 204pk versie, maar niet voor de 245pk versie. als die dan toch allemaal gelijk zijn, dan zou die ook bij de partslijst van de 245pk versie beschikbaar zijn.

                          er zijn er maar 2 die beweren dat ze identiek zijn. namaz en de alwetende yeanke. maar als ge tegen die 2 begint, zijt gij altijd de onnozelaar "die niet nadenkt en onzin uitkraamt" en diegenen die u verdedigen worden geband voor een week.

                          nu toon ik heel speciaal 2 parts die verschillend zijn in nr (1karakter) en een groot verschil in prijs, waarbij de link erbij staat, je zelf de lijst met 'suitable cars' kan raadplegen en je daarin ziet dat de ene enkel in de 204k versie van de A6 zit, en de andere enkel in de 245pk versie van de A6.
                          ik zie ook wel dat die goedkope in een paar modellen zit (A8, Q7...) waarmeer dan 204pk zit, maar daar kan ook andere randcomponenten van de motor verschillend zijn (was hier de vraag trouwens niet)

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                            met meer dan 200€ verschil tussen de 2 soorten dan.
                            trouwens heb ik de A6 in het vet gezet en zie je achteraan ook de productiedatums. die lopen op identiek dezelfde periodes.
                            de goedkope injector in de 150kW versie, de duurdere injector op de 180kW versie.

                            als ik zelf verder ga, en ik wil zelf injectoren bestellen online in belgie (niet bij de dealer), dan vind ik er wel voor de 204pk versie, maar niet voor de 245pk versie. als die dan toch allemaal gelijk zijn, dan zou die ook bij de partslijst van de 245pk versie beschikbaar zijn.

                            er zijn er maar 2 die beweren dat ze identiek zijn. namaz en de alwetende yeanke. maar als ge tegen die 2 begint, zijt gij altijd de onnozelaar "die niet nadenkt en onzin uitkraamt" en diegenen die u verdedigen worden geband voor een week.

                            nu toon ik heel speciaal 2 parts die verschillend zijn in nr (1karakter) en een groot verschil in prijs, waarbij de link erbij staat, je zelf de lijst met 'suitable cars' kan raadplegen en je daarin ziet dat de ene enkel in de 204k versie van de A6 zit, en de andere enkel in de 245pk versie van de A6.
                            ik zie ook wel dat die goedkope in een paar modellen zit (A8, Q7...) waarmeer dan 204pk zit, maar daar kan ook andere randcomponenten van de motor verschillend zijn (was hier de vraag trouwens niet)
                            Stopt er nu mee.. Ik heb niks gezegd.. Moet ik ni ook gaan wenen bij iedereen dat ik word wegjaagd..


                            :p :p :p

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ik geloof u in ieder geval .Ik ken alle verschillen maar zolang hier moderators als Namaz zijn ga ik hier de verschillen niet typen. Het forum is op dat vlak toch omzeep . Berichten wissen omdat het beter uitkomt voor anderen . Hier zijn er die alles mogen en voor hetzelfde geen ban krijgen en anderen wel teveel vriendjes politiek dus .
                              Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                              met meer dan 200€ verschil tussen de 2 soorten dan.
                              trouwens heb ik de A6 in het vet gezet en zie je achteraan ook de productiedatums. die lopen op identiek dezelfde periodes.
                              de goedkope injector in de 150kW versie, de duurdere injector op de 180kW versie.

                              als ik zelf verder ga, en ik wil zelf injectoren bestellen online in belgie (niet bij de dealer), dan vind ik er wel voor de 204pk versie, maar niet voor de 245pk versie. als die dan toch allemaal gelijk zijn, dan zou die ook bij de partslijst van de 245pk versie beschikbaar zijn.

                              er zijn er maar 2 die beweren dat ze identiek zijn. namaz en de alwetende yeanke. maar als ge tegen die 2 begint, zijt gij altijd de onnozelaar "die niet nadenkt en onzin uitkraamt" en diegenen die u verdedigen worden geband voor een week.

                              nu toon ik heel speciaal 2 parts die verschillend zijn in nr (1karakter) en een groot verschil in prijs, waarbij de link erbij staat, je zelf de lijst met 'suitable cars' kan raadplegen en je daarin ziet dat de ene enkel in de 204k versie van de A6 zit, en de andere enkel in de 245pk versie van de A6.
                              ik zie ook wel dat die goedkope in een paar modellen zit (A8, Q7...) waarmeer dan 204pk zit, maar daar kan ook andere randcomponenten van de motor verschillend zijn (was hier de vraag trouwens niet)
                              Leuk forum hier wel nu.
                              Namaz is dus eigenlijk een mini Kim Jong-Un. Duld geen tegenspraak en degene die het toch doen worden verwijdert.
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

                              Comment


                              • #55
                                Ik heb de indruk dat er ene zijn verkoopstopic verkloot is

                                Comment


                                • #56
                                  Graag on topic nu.

                                  Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

                                  2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Ik heb de indruk dat er ene zijn verkoopstopic verkloot is
                                    Wat mij betreft geen probleem, ik ben aan het bijleren. Blij dat ik dan toch geen chiptuning gedaan heb en als andydv hem koopt, dan geef ik hem 200 Euro extra korting dat hij die duurdere injectoren kan kopen als 204 pk niet genoeg zou zijn ;-)

                                    Comment


                                    • #58
                                      200€ per injector hé. dat zou dan 1200€ korting moeten zijn .
                                      helaas, ik heb al teveel autos, ik kan er geen meer zetten en zit in een veel te zware verbouwing die hopen geld kost.
                                      bijkomend wil ik mijn vrouw niet met 200pk op de baan sturen. die 115 waar ze nu mee rijd is al teveel

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ik heb de indruk dat er ene zijn verkoopstopic verkloot is

                                        Iedere keer dat er iets gepost word blijft het topic bovenaan dus eigenlijk word er goede reclame gemaakt.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                                          Het is triestig dat zo'n leuke wagens fiscaal zo afgestraft worden...
                                          Zeker gezien het zelfs vrij 'propere' wagens zijn.
                                          Proper? Hangt af welke soft erin zit

                                          Comment

                                          Working...
                                          X