Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 Peugeot 207 Sporty Pack 1.6 HDI 90pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Moest de Fiat niets worden, wil ik altijd is onderhandelen over de prijs. Richting de 5k dan. Altijd welkom voor een testritje.
    Volgende week zou ik moeten weten of het doorgaat van die Fiat.
    Van waar ben je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Volgende week zou ik moeten weten of het doorgaat van die Fiat.
      Van waar ben je?
      Van Lebbeke.

Comment

Persoonlijk vind ik die velgen en die muziek geen meerwaarde op deze wagen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Persoonlijk vind ik die velgen en die muziek geen meerwaarde op deze wagen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
          Das ieder zijn keus natuurlijk. Voor u miss ni, maar voor iemand anders miss wel. En als ge graag naar muziek luistert, dan is da wel een meerwaarde.
          Ik ga da nog vaak missen in de Mazda denk ik.
          Last edited by ; 15/09/2016, 09:47.

Comment

Heb je dit ook op de gekende tweedehandssites gezet? Heb je daar al reactie gehad? Allez, behalve de typische die 1/3 van je vraagprijs bieden.

Comment

Ja en nee nog geen reactie. Ma heb tijd. Staat nog geen week te koop... Ik hou de prijs liever "hoog", wie interesse heeft is vrij om te onderhandelen. Veel rijplezier voor weinig geld. Ook al denken jullie daar anders over. Heb daar 9 jaar mee gereden en ben nog steeds overtuigd! Zalig baksken!

Comment

Het probleem van een vraagprijs hoog te houden is dat je mogelijke kopers gaat afschrikken die geen groot stuk van de prijs durven afbieden. Je gaat ook mensen hebben die een max prijs instellen op zoekertjes en die zien uw wagen ook niet. Ik zou de vraagprijs omlaag halen met een onderhandelingsmarge van +/- 500 euro. Volgens mij ben je hem dan veel sneller kwijt.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Het probleem van een vraagprijs hoog te houden is dat je mogelijke kopers gaat afschrikken die geen groot stuk van de prijs durven afbieden. Je gaat ook mensen hebben die een max prijs instellen op zoekertjes en die zien uw wagen ook niet. Ik zou de vraagprijs omlaag halen met een onderhandelingsmarge van +/- 500 euro. Volgens mij ben je hem dan veel sneller kwijt.
                  Bedankt voor de info. Is de eerste keer dat ik een auto verkoop daarmee. Heb veel info, car-pass en een auto die in orde staat, maar heb er vandaag ook over nagedacht om de prijs lager in te stellen. Gewoon omdat ik totaal geen reactie krijg, buiten van de mensen dan die mij kennen of geburen, die durven al iets meer te vragen natuurlijk.

Kan zijn dat ik em ook eerst is volledig proper zet, maar heb er momenteel nog ni echt tijd voor gehad met dit warme weer en dan met mijn werk.
                  Nadien dan wa betere foto's trekken ook want met de gsm is toch ni zoals het zou moeten.

Comment

Bedankt voor de info. Is de eerste keer dat ik een auto verkoop daarmee. Heb veel info, car-pass en een auto die in orde staat, maar heb er vandaag ook over nagedacht om de prijs lager in te stellen. Gewoon omdat ik totaal geen reactie krijg, buiten van de mensen dan die mij kennen of geburen, die durven al iets meer te vragen natuurlijk.

Moet em ook eerst is volledig proper zetten, maar heb er momenteel nog ni echt tijd voor gehad met dit warme weer en dan met mijn werk.
                    Nadien dan wa betere foto's trekken ook want met de gsm is toch ni zoals het zou moeten.
                    Last edited by ; 16/09/2016, 01:23.

Comment

Betere foto's!

Comment

Knap bakske, ziet er verzorgd uit en zit goed in de opties, iets wat je niet zo vaak ziet bij stadsautotjes.

Veel succes met de verkoop!
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                          Knap bakske, ziet er verzorgd uit en zit goed in de opties, iets wat je niet zo vaak ziet bij stadsautotjes.

Veel succes met de verkoop!
                          Bedankt, nog altijd geen reactie gehad, maar was ook niet echt tevreden van de foto's, waren getrokken met de gsm, deze zijn veel beter.

Comment

Zo is het idd veel beter. Nu de juiste prijs met een beperkte onderhandelingsmarge en die auto verkoopt zichzelf.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zo is het idd veel beter. Nu de juiste prijs met een beperkte onderhandelingsmarge en die auto verkoopt zichzelf.
                              Ondertussen al enkele geïnteresseerden, prijs kan dus nog wel even blijven. Niet iedereen is natuurlijk voor een opvallend blauwe 3 deurs 207, ik denk dan ook dat er eerder jonge mensen zullen op af komen. We zien wel. Het ligt eraan de juist persoon te vinden.
                              Last edited by ; 19/09/2016, 20:51.

Comment

Ge kunt geluk hebben dat iemand dat eraan wil geven natuurlijk.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Is dit recife blue? Ik had zo ooit een 307. Prachtige kleur in het echt. Dat krijg je op foto niet vastgelegd.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Comment

Zoals 309gti ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      Zoals 309gti ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
                                      Dat was nog eens een Peugeot.
                                      Dan nog de 405 MI16 en daarna is het maar een saaie boel geworden.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                        Is dit recife blue? Ik had zo ooit een 307. Prachtige kleur in het echt. Dat krijg je op foto niet vastgelegd.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
                                        Klopt. Altijd een mooie kleur gevonden. Je zag ze vroeger al amper in deze kleur en nu al helemaal ni meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Ge kunt geluk hebben dat iemand dat eraan wil geven natuurlijk.
                                          Mja. Ieder zijn smaak natuurlijk. Ik zie vaak auto's rijden waarvan ik zeg, die mogen ze mij nog geven, dan wil ik em nog niet.

Voor een auto waar ik interesse voor heb wil ik al iets meer geven en al zeker als ik weet datem goed onderhouden is.

Kheb tijd, staat ni in de weg ofzo.

Comment

Working...
                                          X