Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Persoonlijk vind ik die velgen en die muziek geen meerwaarde op deze wagen.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Das ieder zijn keus natuurlijk. Voor u miss ni, maar voor iemand anders miss wel. En als ge graag naar muziek luistert, dan is da wel een meerwaarde.
Ik ga da nog vaak missen in de Mazda denk ik.
Ja en nee nog geen reactie. Ma heb tijd. Staat nog geen week te koop... Ik hou de prijs liever "hoog", wie interesse heeft is vrij om te onderhandelen. Veel rijplezier voor weinig geld. Ook al denken jullie daar anders over. Heb daar 9 jaar mee gereden en ben nog steeds overtuigd! Zalig baksken!
Het probleem van een vraagprijs hoog te houden is dat je mogelijke kopers gaat afschrikken die geen groot stuk van de prijs durven afbieden. Je gaat ook mensen hebben die een max prijs instellen op zoekertjes en die zien uw wagen ook niet. Ik zou de vraagprijs omlaag halen met een onderhandelingsmarge van +/- 500 euro. Volgens mij ben je hem dan veel sneller kwijt.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Het probleem van een vraagprijs hoog te houden is dat je mogelijke kopers gaat afschrikken die geen groot stuk van de prijs durven afbieden. Je gaat ook mensen hebben die een max prijs instellen op zoekertjes en die zien uw wagen ook niet. Ik zou de vraagprijs omlaag halen met een onderhandelingsmarge van +/- 500 euro. Volgens mij ben je hem dan veel sneller kwijt.
Bedankt voor de info. Is de eerste keer dat ik een auto verkoop daarmee. Heb veel info, car-pass en een auto die in orde staat, maar heb er vandaag ook over nagedacht om de prijs lager in te stellen. Gewoon omdat ik totaal geen reactie krijg, buiten van de mensen dan die mij kennen of geburen, die durven al iets meer te vragen natuurlijk.
Kan zijn dat ik em ook eerst is volledig proper zet, maar heb er momenteel nog ni echt tijd voor gehad met dit warme weer en dan met mijn werk.
Nadien dan wa betere foto's trekken ook want met de gsm is toch ni zoals het zou moeten.
Bedankt voor de info. Is de eerste keer dat ik een auto verkoop daarmee. Heb veel info, car-pass en een auto die in orde staat, maar heb er vandaag ook over nagedacht om de prijs lager in te stellen. Gewoon omdat ik totaal geen reactie krijg, buiten van de mensen dan die mij kennen of geburen, die durven al iets meer te vragen natuurlijk.
Moet em ook eerst is volledig proper zetten, maar heb er momenteel nog ni echt tijd voor gehad met dit warme weer en dan met mijn werk.
Nadien dan wa betere foto's trekken ook want met de gsm is toch ni zoals het zou moeten.
Zo is het idd veel beter. Nu de juiste prijs met een beperkte onderhandelingsmarge en die auto verkoopt zichzelf.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Zo is het idd veel beter. Nu de juiste prijs met een beperkte onderhandelingsmarge en die auto verkoopt zichzelf.
Ondertussen al enkele geïnteresseerden, prijs kan dus nog wel even blijven. Niet iedereen is natuurlijk voor een opvallend blauwe 3 deurs 207, ik denk dan ook dat er eerder jonge mensen zullen op af komen. We zien wel. Het ligt eraan de juist persoon te vinden.
Ge kunt geluk hebben dat iemand dat eraan wil geven natuurlijk.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment