Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 Volvo C30 T5 Summum lichte vracht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2007 Volvo C30 T5 Summum lichte vracht

Verkocht.
    Last edited by Xanthine; 10/12/2016, 14:26.

mooi, en al een pak werk ( en geld ingestoken) denk ik.

als je de plaats hebt om hem deftig te stallen zou ik hem niet verkopen.

Comment

Zo zo, die heb ik op FB zien verschijnen. Jij kent Tom Vanendael dus ook. :-)

Verstuurd met de postduif.

Comment

Mooie wagen, hopelijk vind je iemand die er goed zorg voor draagt.
        Succes met de verkoop.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

zijn al die mods keuringproof of moet je gaan sleutelen?
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

weinig interesse? staat naar mijn weten wel al een tijdje op autoscout?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              zijn al die mods keuringproof of moet je gaan sleutelen?
              Enkel de uitlaat niet. Maar er is al een stuk voorzien met flenzen waar je een sportcat kan tussensteken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                weinig interesse? staat naar mijn weten wel al een tijdje op autoscout?
                probleem is dat niemand weet dat dit model bestaat. Voor zover ik weet rijden er maar 3 rond in belgie. (& er zijn er in 2007 maar 10 gemaakt voor de belgische markt, zonder garantie dat ze in belgie ook verkocht zijn geweest). Ik krijg altijd verbaasde blikken als ik aan de verkeerslichten sneller weg ben dan een GTI, RS, Porsche, ..
                Achja ik heb geen haast, ik geef het nog tot januari en dan ga ik hem voor een paar jaar stallen.

Comment

Zit daar feitelijk een sper onder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                    Zit daar feitelijk een sper onder?
                    Jep, dat heeft de vorige eigenaar zelfs gedaan (faktuur van 2700 euro) ;p

Comment

Hoe zijn die aanslepende issues met die aandrijfassen nu opgelost? Ik herinnerde me dat daar wel wat gezever mee was.
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                        Jep, dat heeft de vorige eigenaar zelfs gedaan (faktuur van 2700 euro) ;p
                        Hm, tempting!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          Hoe zijn die aanslepende issues met die aandrijfassen nu opgelost? Ik herinnerde me dat daar wel wat gezever mee was.
                          Was een probleem met de versnellingsbak, staat nog ergens een topic bij 'consumentenzaken' hier. Was slecht gereviseerd, en die kerel had geen zin om dat onder garantie op te lossen. Uiteindelijk ben ik ergens anders kunnen gaan, en heeft mij dat nog eens 1400 euro gekost.

Comment

Veel succes
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Bump, vraagprijs aangepast naar 10900. Moet in december/januari naar de keuring, kan ineens ook voor verkoop gekeurd worden

Comment

Laatste bump anders gaat hij naar export, wat mij echt wel hartzeer zou geven want de C30 is hier veel te goed voor.
                                Te koop in originele staat met 220pk, of aangepast naar 300pk. Heeft dit jaar een groot onderhoud gehad inclusief distributieriem en waterpomp, geen grote kosten te voorzien want letterlijk alles is vervangen door OEM of beter.

Keuring voor verkoop is geen probleem.

Comment

Zou inderdaad wel zonde zijn moest die naar export gaan.
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Inderdaad, zou ik wel mee willen rondbollen. Of eerder knallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Zou inderdaad wel zonde zijn moest die naar export gaan.
                                      Gij zocht toch ne naft

Comment

Yep, en ook de kleur zit goed.
                                        Alleen daar houd het mee op. Want geen automaat, geen 4- of 5-deurs, geen achterbank, ...
                                        Ook wel te oud, ben echt op zoek naar iets van max een paar jaar oud.

Als tweede auto zou ik zoiets dan weer wel zien zitten, maar dat gaat momenteel niet lukken.

Comment

Working...
                                        X