Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2014 Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic

Link: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/295281426

(begrijp niet waarom het uploaden van files niet lukt) - foto's op autoscout

17.300 km
    09/2014
    221 kW (300 PK)
    Benzine

Vorige eigenaren:
    1
    Carrosserietype:
    Berline
    Transmissie:
    Automatisch
    Aandrijving:
    4x4
    Versnellingen:
    6
    Cilinderinhoud:
    1984 cm³
    Cilinder:
    4
    Leeggewicht:
    1520 kg
    Brandstof:
    Benzine
    Brandstofverbruik*:
    6,9 l/100 km (gecombineerd)
    8,8 l/100 km (stadsverkeer)
    5,9 l/100 km (buitenwegen)

CO2-emissie*:
    159 g/km (gecombineerd)
    Emissieklasse:
    Euro 6
    Deuren:
    5
    Stoelen:
    5
    Kleur:
    Zwart Metallic
    Bekleding:
    Volledig leder Zwart

GSM: 0477 98 11 54

Niet-roker auto

Enkel particulier gebruikt; maar kan op factuur verkocht worden vanuit mijn vennootschap (BTW-wagen) - Ik ben geen dealer

Jonge occassie
    Zeer weinig kilometers
    Carpass natuurlijk voorhanden, net als origineel factuur

Opties:

Interieur Audi design selection korsorood:

-Wangen, hoofdsteunen, centrale armsteun kniepads en armsteunen in de deuren: in zwart fijnnappa-leder met contrasterende stiksels korsorood
    -Schouderstuk van de zetels en deurpanelen in korsorood Velvet - leder
    - Sportstuur in zwart leder met contrasterende stiksels korsoroo
    - Schakelpook in zwart leder met constrasterende stiksels
    - Tapijten in zwart met korsorode boord

Bandenspanningscontrole

Ledkoplampen:

- dimlicht
    - grootlicht
    - dagrijlichten
    - richtingaanwijzers
    - statische bochtenverlichting
    - autosnelweglicht met reikwijdtevergroting vanaf 110 km/h
    - alle-weer licht om zelfverblinding bij slecht zicht te verminderen

Lichtmodule

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar

Panoramisch open dak

Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar

Multifunctie sportstuur met bedieningspeddels +/-, afgeplat

GPS Plus met MMI Touch, uitschuifbaar 7 inch MMI scherm

Audi Sound System

DAB (Digital Radio)

Adaptive Cruise Control (inclusief camera vooraan)

Audi active lane assist

Acoustic Parking system achteraan en vooraan

Automatische overschakeling tussen dim- en grootlicht

Licht- en regensensor

Audi side assist

Hill hold control

Audi pre sense basic (security systeem, voor indien u in slaap dreigt te vallen)
    Last edited by ; 05/10/2016, 15:15.

Oorspronkelijk geplaatst door godfried84 Bekijk Berichten
    pre sense basic (security systeem, voor indien u in slaap dreigt te vallen)
    In zo'n saaie Audi kan dat al eens gebeuren.

Mooie auto, weinig kilometers!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
      In zo'n saaie Audi kan dat al eens gebeuren.

Mooie auto, weinig kilometers!
      S3 / 300pk saai !? Dan ligt bijna de helft van het forum hier ook toch te slapen achter zijn stuur zenne ...
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Apart interieur, zie je niet veel. Wel jammer van de ietswat saaie buitenkleur.

Succes!
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

S3 zou ik nooit in berline uitvoering kopen.

Comment

Ligt dat aan mij, of is dit een vrij optimistische prijs?

Comment

Wat is de reden van verkoop?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Reden van verkoop is omdat ik 1) het geld wil gebruiken om te investeren in vastgoed (dat levert mij meer op dan auto's) en ik 2) te weinig rij met deze auto omdat ik altijd weg ben met mijn lichte vracht die ik dagelijks nodig heb.

Prijs is tot stand gekomen samen met een bevriend autohandelaar in tweedehands Mercedes, die zegt dat ie dergelijke auto's kan inkopen voor 35-37k in Duitsland - dus redenering was van vraag 40 en dan kunde nog een beetje van de prijs afdoen
                Last edited by ; 05/10/2016, 23:29.

Comment

Haja en ik heb ook golden retriever en die wil ik niet in de Audi steken, maar als we dus op reis gaan, kan dat ook al niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    S3 zou ik nooit in berline uitvoering kopen.
                    Niemand vraagt een mening hier.
                    1986 Audi 90 2.2
                    1990 Audi 90 2.3 USA
                    1990 Audi coupé 2.3
                    1991 Audi 90 2.0
                    2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                      Niemand vraagt een mening hier.
                      Daarom dan ook even de mijne.
                      Ik zou wel een S3 berline verkopen. di A3 berline ziet er cool uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        Ligt dat aan mij, of is dit een vrij optimistische prijs?
                        zo'n 1/4e teveel optimistisch
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

1 van mijn favo wagens maar niet in het zwart

Comment

Reden van verkoop is omdat ik 1) het geld wil gebruiken om te investeren in vastgoed (dat levert mij meer op dan auto's) en ik 2) te weinig rij met deze auto omdat ik altijd weg ben met mijn lichte vracht die ik dagelijks nodig heb.

Prijs is tot stand gekomen samen met een bevriend autohandelaar in tweedehands Mercedes, die zegt dat ie dergelijke auto's kan inkopen voor 35-37k in Duitsland - dus redenering was van vraag 40 en dan kunde nog een beetje van de prijs afdoen
                            Het is niet mijn gewoonte om over een prijs te discussieren of die al dan niet te hoog zit.
                            Maar ik denk dat uwe kameraad hem te hoog gezet heeft, nu je kan met de tijd nog zien of je hem lager zet of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                              1 van mijn favo wagens maar niet in het zwart

Sepang blauw.

Comment

Echt?
                                Ik heb die nieuw 57000 euro betaald... op 2 jaar tijd halveren in waarde??

Comment

Echt?
                                  Der zitten veel opties die em mss een pak duurder maken (zoals open dak), maar die zijn voor veel mensen absoluut geen must.

En nieuwe zit op een vanafprijs van € 43k, met navi, sensoren en wat interieurgedoe zit je op € 46k zonder korting.

Jij vraag 7k minder voor een 2 jaar oude.

edit: waar jij ook nog eens btw van hebt afgetrokken

Comment

Echt?
                                    Lijkt me niet abnormaal. Garage buiten rijden, is al -30%. Dus nu nog 2 jaar erbij. Tis niet eerlijk, maar harde realiteit. Moest ik geen firmawagen hebben, ik zou van mijn leven geen nieuwe kopen. Veel te veel koopjes bij de occasies.

In de grootorde van uw vraagprijs en het feit dat het een 'premium' is, gaan veel mensen al eens over de grens in DE kijken. Het is nog maar een kleine moeite om hem naar hier te halen. Kijk vooral op de duitse verkoopsites hoeveel ze staan, en vraag dan hier een €2000 à €2500 meer om nog iets kunnen af te doen en voor degene die geen zin heeft in heel die rompslomp om hem naar hier te halen.

Vraagprijs €33000 à €35000 is niet de helft hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                      Der zitten veel opties die em mss een pak duurder maken (zoals open dak), maar die zijn voor veel mensen absoluut geen must.

En nieuwe zit op een vanafprijs van € 43k, met navi, sensoren en wat interieurgedoe zit je op € 46k zonder korting.

Jij vraag 7k minder voor een 2 jaar oude.

edit: waar jij ook nog eens btw van hebt afgetrokken

€17000 bedoeld ge? (op wat hij destijds betaald heeft) -> had het even niet door.

Dus maw kost een nieuwe nu een pak minder nieuw dan 2 jaar geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        €17000 bedoeld ge? (op wat hij destijds betaald heeft) -> had het even niet door.

Dus maw kost een nieuwe nu een pak minder nieuw dan 2 jaar geleden.
                                        €7k verschil tussen deze tweedehands en een nieuwe nu met de essentiële opties.

Comment

Working...
                                        X