Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 BMW 125i

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2013 BMW 125i

Bij deze ook even op het forum plaatsen:
    F21 125i uit 2013 met nog EuroPlus garantie tot 2018 te koop

18.990

Specificaties:

0-100: 6,4 (gemeten 6,31)
    vermogen: 218 pk
    koppel: 320 Nm
    Topsnelheid: 245 km/h

BIV:€308,02
    verkeersbelasting: €405,11

Uitrusting:

Sportieve opties:

2NH M Sport remmen (zelfde remmen als M135i)
    704 M sportophanging
    481 Sportzetels vooraan
    710 M sportstuur + versnellingspook

M Performance uitlaat (prijs in België incl. plaatsing: 1049,08 euro)

design:

346 Chrome Line exterieur
    2LP Alu velgen styling 380 17"
    775 Hemelbekleding Anthrazit
    320 Zonder monogram

Technologie:

ZB4 Connectivity Pack
    6NH Handsfree systeem met USB-aansluiting
    663 Radio Professional
    654 DAB-Tuner
    507 Park Distance Control achteraan (PDC)
    6WA Instrumentencombi High
    249 Multifunctioneel stuur
    544 Cruise Control met remfunctie

Comfort:

403 Elektrisch doorschijnend schuifdak
    534 Elektronisch gestuurde airconditioning
    494 Verwarmde zetels vooraan
    4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
    4UK 5 zitplaatsen ipv 4

Overige:

575 Bijkomende 12V stopcontacten
    6AB BMW TeleServices
    ZKS Veiligheidskit
    2PA Antidiefstalbouten
    302 Alarmsysteem
    423 Fluwelen tapijten
    441 Rokerspakket
    4CG Decoratieve lijsten in Satinsilber matt
    520 Mistlampen vooraan

meer info en foto's: http://www.2dehands.be/autos/bmw/1-s...309383448.html
    Last edited by ; 17/10/2016, 22:26.

Knappe wagen met enkele leuke opties, succes!
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

verkooptekstje in je zoekertje maakt direct duidelijk dat je met een liefhebber te maken hebt nice

veel succes ermee
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Ik zou er nog wat interieurfoto's bij plaatsen.

Comment

Leuker sleeper potentieel

Comment

Best ook foto's van het interieur erbij zetten.

Ik zie geen navigatie in het lijstje staan? Maken ze dat nog zonder?

Comment

Mooie wagen, met leuke motorisatie! Succes met de verkoop.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Inderdaad geen Navi, in tijden van Waze vind ik dat geldverspilling

@Berengun leasewagen is trouwens een 330e! Weliswaar in een zeer basic uitvoering
                Last edited by ; 18/10/2016, 15:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten

Daar hebt ge een punt, maar wat vind een potentiële koper daarvan? Ik lees vooral dat velen afknappen op het feit dat er gene navi pro in zit. Hier zit er gene in.

Maar voor de rest is ie wel vet. Succes met de verkoop.

Comment

Wat een advertentie zeg .
                    Er staat heb altijd met veel zorg en respect voor de wagen gereden. Iets verder staat 0-100 6.3s zelf gemeten . bij de gerenommeerde tuners komen ze met weinig moeite aan 290 pk komaan he gast.

Comment

Dus veel zorg en respect wil zeggen dat je nooit eens een sprintje naar de 100 mag doen?
                      Ik respecteer m'n wagen ook, en leg er ook goed de zweep op ze, maar ik onderhoud die op tijd en rij die altijd deftig warm.
                      Niets mis met de TS z'n add.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Dus veel zorg en respect wil zeggen dat je nooit eens een sprintje naar de 100 mag doen?
                        Ik respecteer m'n wagen ook, en leg er ook goed de zweep op ze, maar ik onderhoud die op tijd en rij die altijd deftig warm.
                        Niets mis met de TS z'n add.
                        Volledig mee eens.

Comment

Mja navi pro is wel meer dan enkel de kaartjes om van a naar b te rijden he. Verder zou ik ook het stickertje van die Duitse tolweg eraf doen
                          2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Wat een advertentie zeg .
                            Er staat heb altijd met veel zorg en respect voor de wagen gereden. Iets verder staat 0-100 6.3s zelf gemeten . bij de gerenommeerde tuners komen ze met weinig moeite aan 290 pk komaan he gast.
                            Zeg gerust wat er beter kan. Weet inderdaad bv. dat ik wat extra foto's moet nemen van interieur, nog niet gedaan wegens tijdsgebrek.

Sinds wanneer is een stoplichtsprintje na +- 30 minuten rijden schadelijk voor je voertuig?
                            Ivm Nurburgring: waren mss 6 rondjes in totaal, altijd op "toeristentempo"

Potentiële tuning schrijf ik omdat ik weet dat dat nu eenmaal het doelpubliek van een wagen zoals dit aanspreekt, zelf heb ik het nooit overwogen: auto is vlot en speels genoeg.

Comment

heb 1,5 jaar geleden mijn wagen aangeboden via deze weg (BMW 125d). Constant opmerkingen van opties die hij niet had. Heb hem na 3 maanden aan de garage over gegeven die hem verkocht heeft aan mijne vraagprijs (bij mij zat er trouwens ook nog garantie op).
                              Ik wens u veel succes met verkoop.

Comment

Super zoekertje. Dat helpt zeker om de auto te verkopen!

verstuurd op een doods moment...

Comment

Idd verkopen via 2dehands/AutoScout24 etc is een ervaring op zich. Al een 5-tal "boden" gekregen, niet ver van de huidige vraagprijs, maar vanaf dat je concreet een afspraak wil maken hoor je plots niets meer. Ook al grappige berichtjes gehad in de aard van "wie koopt er nu een BMW zonder M-pakket?!". Op den duur inderdaad gewoon goesting om hem bij een garage te verkopen voor een commissie om van zo'n gedoe af te zijn.

Comment

Idd verkopen via 2dehands/AutoScout24 etc is een ervaring op zich. Al een 5-tal "boden" gekregen, niet ver van de huidige vraagprijs, maar vanaf dat je concreet een afspraak wil maken hoor je plots niets meer. Ook al grappige berichtjes gehad in de aard van "wie koopt er nu een BMW zonder M-pakket?!". Op den duur inderdaad gewoon goesting om hem bij een garage te verkopen voor een commissie om van zo'n gedoe af te zijn.
                                    Tja, zoiets moet je erbij nemen als je uw wagen particulier verkoopt.
                                    Het is even doorbijten, en de idiote reacties negeren, maar zal wel iemand op een gegeven moment oprechte interesse hebben.
                                    Misschien ook op BimmerBoard zetten als je daar wat actief bent?

Comment

Ik zou zeker volhouden. Zoveel tijd spendeer je daar uiteindelijk toch niet aan.
                                      Aantrekkelijke auto, die ga je zeker kunnen verkopen.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                        Mja navi pro is wel meer dan enkel de kaartjes om van a naar b te rijden he. Verder zou ik ook het stickertje van die Duitse tolweg eraf doen
                                        Mijn vrouw heeft de Navi Pro met RTTI en kan toch nog niet tippen aan Waze imo.

Comment

Working...
                                        X