Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 BMW 125i
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Do Epic Shit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenMijn vrouw heeft de Navi Pro met RTTI en kan toch nog niet tippen aan Waze imo.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Al die apps weet ik toch niet zo. In mijn geval zou die zo 4 tot 6u aanstaan in de auto en volgens mij heb ik dan 1 à 2 iphones per jaar nodig. Weet niet wat dan nog het goedkoopste is
Maar swat, ieder wat wils. Het is net die koper vinden die er ook het nut niet van in ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenniet tippen aan Waze? Dat is toch een grap neem ik aan? Of heb jij een 8,5 inch smartphone die dan ook nog eens de navi projecteert in de instrumentencluster?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenEn die je niet in een houder moet steken, geen afzonderlijke voeding nodig heeft, ... Waze op zich werkt goed, maar het geheel is toch brik-a-brak vergeleken met een moderne, ingebouwde GPS. Ik heb zelf ook Waze wel eens geprobeerd, maar er gaat toch niks boven een ingebouwde GPS incl. ingebouwde Coyote.
GPS ziet er al snel gedateerd uit vind ik. Ik hou meer van een clean dashboard.
Tot zover de off-topic over GPS vs Waze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWat een advertentie zeg .
Er staat heb altijd met veel zorg en respect voor de wagen gereden. Iets verder staat 0-100 6.3s zelf gemeten . bij de gerenommeerde tuners komen ze met weinig moeite aan 290 pk komaan he gast.
Wat een reactie zeg! :p
Vind zijn advertentietekst net een verademing in vergelijking met wat je normaal gezien zo leest. Komt duidelijk van een liefhebber die er meer van kent dan de gemiddelde persoon.
@BWS: Knappe wagen in leuke spec, succes met de verkoop alleszins!
Ik zou toch volhouden in particuliere verkoop. De idioten gewoon negeren helpt al veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenWat een reactie zeg! :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHij kan er dan ook niet aan doen, hij stond immers achteraan in de rij toen het verstand uitgedeeld werd.
En hij stond er dan nog met zijn rug naar toe toen het verstand uitgedeeld werd , dat beetje verstand zit dan nog in zijn gat.Z4 M40i
Comment
Comment