Tijd van massa's speelgoed bijhouden is gedaan helaas.
Huis gekocht dat gerenoveerd moet worden dus moet ik mijn collectie oldtimers uitdunnen. (6 stuks momenteel )
Bij deze dus mijn 1e generatie MR2 te koop, binnenkort mijn Nissan President en mijn 1e generatie CRX.
Momenteel slechts 2 foto's, ik zal er meer maken als ik hem eens goed gewassen heb.
Het is een import dus rechts gestuurd. Aub geen gejank van "jammer van de rhd", je bent er na een half uurtje mee weg en het dient toch niet als daily. RHD is de goeie kant
Koplampen zijn lampen met correcte lichtbeeld (geen stickers geplakt)
Ongeveer 160.000 km omgerekend.
Recent koppeling vervangen nog (vorige eigenaar vlak voor ik hem kocht)
Bij mij net nog onderhoud gehad en nieuwe NGK bougiekabels.
Bijna alle 1e gens die je nog vind zijn allemaal rot rot en rot.
Ik heb de bodem volledig roestvrij laten maken, ook onder de sideskirts is alles netjes opgelast en getectyleerd.
Dit is dus een MK1 ZONDER laswerk aan de bodem. Vind dit maar eens.
Staat goed in zijn lak, blinkt prachtig in de zon.
Krijgt binnenkort ook nieuwe schijven en blokken voor en achteraan.
Auto is volledig origineel.
Auto is een echte T-bar, dus afneembare targa dakjes.
Ik heb de opberghoezen er nog van dat je ze veilig kan opbergen achter de stoelen. Ook de afdek kappen om de glazen kappen af te dekken (zoals je je open dak ook kan afdekken tegen de zon).
Het is ook de versie met zeldzaam leder interieur. Echter hebben de stoelen hun beste tijd gehad. Stoelen moeten voor het goede opnieuw overtrokken worden. Ook het leder stuur heeft best wat slijtage, ik kan nog trachten een ander stuur te vinden eventueel.
Het blijft een auto van aardige leeftijd en het is zeker geen perfecte, maar bij deze heb je een goede bodem en een prachtige kleur.
Auto is nog ingeschreven en verzekerd (onder oldtimer plaat) dus testrit is mogelijk.
Vraagprijs is 4750 euro. Als je kijkt wat er te koop staat zijn ze of een stuk duurder, of ze hebben laswerk. En als er bij staat "carosserie heeft aandacht nodig" of "klein beetje laswerk" mag je er van uitgaan dat ze rot zijn. De mijne was ook roestvrij toen ik hem kocht... Heb er genoeg geld in mogen pompen om hem netjes te lassen.
Soit, de voorlopige foto's:
Huis gekocht dat gerenoveerd moet worden dus moet ik mijn collectie oldtimers uitdunnen. (6 stuks momenteel )
Bij deze dus mijn 1e generatie MR2 te koop, binnenkort mijn Nissan President en mijn 1e generatie CRX.
Momenteel slechts 2 foto's, ik zal er meer maken als ik hem eens goed gewassen heb.
Het is een import dus rechts gestuurd. Aub geen gejank van "jammer van de rhd", je bent er na een half uurtje mee weg en het dient toch niet als daily. RHD is de goeie kant
Koplampen zijn lampen met correcte lichtbeeld (geen stickers geplakt)
Ongeveer 160.000 km omgerekend.
Recent koppeling vervangen nog (vorige eigenaar vlak voor ik hem kocht)
Bij mij net nog onderhoud gehad en nieuwe NGK bougiekabels.
Bijna alle 1e gens die je nog vind zijn allemaal rot rot en rot.
Ik heb de bodem volledig roestvrij laten maken, ook onder de sideskirts is alles netjes opgelast en getectyleerd.
Dit is dus een MK1 ZONDER laswerk aan de bodem. Vind dit maar eens.
Staat goed in zijn lak, blinkt prachtig in de zon.
Krijgt binnenkort ook nieuwe schijven en blokken voor en achteraan.
Auto is volledig origineel.
Auto is een echte T-bar, dus afneembare targa dakjes.
Ik heb de opberghoezen er nog van dat je ze veilig kan opbergen achter de stoelen. Ook de afdek kappen om de glazen kappen af te dekken (zoals je je open dak ook kan afdekken tegen de zon).
Het is ook de versie met zeldzaam leder interieur. Echter hebben de stoelen hun beste tijd gehad. Stoelen moeten voor het goede opnieuw overtrokken worden. Ook het leder stuur heeft best wat slijtage, ik kan nog trachten een ander stuur te vinden eventueel.
Het blijft een auto van aardige leeftijd en het is zeker geen perfecte, maar bij deze heb je een goede bodem en een prachtige kleur.
Auto is nog ingeschreven en verzekerd (onder oldtimer plaat) dus testrit is mogelijk.
Vraagprijs is 4750 euro. Als je kijkt wat er te koop staat zijn ze of een stuk duurder, of ze hebben laswerk. En als er bij staat "carosserie heeft aandacht nodig" of "klein beetje laswerk" mag je er van uitgaan dat ze rot zijn. De mijne was ook roestvrij toen ik hem kocht... Heb er genoeg geld in mogen pompen om hem netjes te lassen.
Soit, de voorlopige foto's:
Comment