verkocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1988 Peugeot 205 1.3 rallye
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenoh, onlangs nog gezien op de "memorial rally van looi" en een nachtrit in Schaffen, klopt hé?
Knap autootje !
is superauto daarvoor... enorm pittig met de 1300 van peugeot talbot sport onder de kap en de enorm korte verhoudingen van de versnellingsbak
Comment
-
Ja, hoe zien de kenners de prijs evolueren van zo'n Rallye?
Zijn deze goedkoper/duurder dan een qua staat gelijkaardige GTI ?
Iemand een idee over productie-aantallen?
Meer specifiek over dit exemplaar: is dit een Belgische wagen? En hoe lang heb jij hem al in je bezit?
Comment
-
vraagprijs is conform de huidige marktwaarde. Ik heb er al voor meer geld van eigenaar zien wisselen.
Elk jaar komt er minstens 10% bij de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa, hoe zien de kenners de prijs evolueren van zo'n Rallye?
Meer specifiek over dit exemplaar: is dit een Belgische wagen? En hoe lang heb jij hem al in je bezit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
prijs van die rally's zal wel stijgen zoals een gti. veel mensen kopen deze terug uit nostalgie (eerste wagen, eerste lief in gekust, eerste accident,...). alle speciale wagens uit de 80's.
prijs lijkt me te rechtvaardigen, hoewel hij niet in een week verkocht zal zijn. gewoon bij je prijs blijven en er zal wel een liefhebber komen die hem koopt.
Comment
-
Bijhouden, zien dat ie niet van onder uw gat wegroest en ritvaardig houden.
Binnen een aantal jaartjes dubbele waard.
Heb er nu nog spijt van dat ik mijn Celica TA23 weg gedaan heb...als je ziet wat er nu gegeven wordt voor ene met goede carrosserie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNiet beter bijhouden? Vraagprijs lijkt me voor deze moment nog wat hoog, maar zal wss alleen nog maar stijgen in waarde. Maar dan best niet meer teveel kms erop zetten. Zal voor velen onder ons nostalgie zijn en blijven.
heeft dus geen zin dat ik deze houd
prijs is normaal... zijn nu eenmaal serieus in prijs gestegen
prijs is trouwens ook bespreekbaar, maar ik ga niet onmiddellijk mijn laagste prijs zetten want dan komen ze nog eens extra afpingelen
km stand maakt 0,0 uit: 208.000km over 28 jaar is gemiddeld 7500 km/jaar wat zelfs niet veel is.
heb liever een auto met deze km stand (aantoonbaar jaarlijks gereden en niet stilgestaan zoals velen wat slecht is) en hele historiek bij...
zelfs iedere tankbeurt heeft vorige eigenaar ingevuld in tabelleke dat bij de auto zit
motor is in 2005 ook gereviseerd geweest trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa, hoe zien de kenners de prijs evolueren van zo'n Rallye?
hier vind je alle info en productieaantallen: http://www.automobile-sportive.com/g.../205rallye.php
origineel NL wagen, heb hem overgenomen van kennis van me die bij me in de club zit en er zelf nog steeds 3 exemplaren van heeft nu
Comment
Comment