Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Mercedes E250CDI Avantgarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Vind jij 22k reteduur voor zo'n full option E250 met relatief weinig km's? Voor mij is die meer waard dan een nieuwe octavia. Daarmee da het mij interessanter lijkt om wa langer door te rijden met zo'n goeie wagen. Geven ze er na 8 jaar nog pakweg 8000 voor, dan hebt ge toch een veel lagere afschrijving gemiddeld per jaar. Nu zou die 10000 per jaar verloren hebben. Aan dat tempo is hij na 6 jaar nog 0 euro waard. Realistisch?
    Een liefhebber vind natuurlijk dat dat weinig is maar je moet realistisch zijn .Alles krijg je binnen de maand weg voor de juiste prijs.
    Ik zelf zou in dit geval nooit meer als 18K betalen idealiter 17K . Moest ik op zoek zijn naar een occasie E klasse dan koop ik ééntje van 2009 . Als ik dan toch +20K ga uitgeven koop ik een facelift.

Comment

Mja 1 maand idd. Eigenlijk is dat veel te kort voor nen auto te verkopen die niet zo gewild is. Mijne vorige heeft 4 maand te koop gestaan - en die lag op zich ni slecht in de markt - maar uiteindelijk wel nen aanvaardbare prijs gekregen.

Comment

zou jij een wagen waar ge nieuw ferm voor afgedokt hebt, die nog niet half versleten is en ge goed onderhouden hebt, voor een fractie van de nieuwprijs verkopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Er is ook zoiets als mensen denken dat hun stront van goud is. Als ik tegenwoordig naar de occasie markt kijk dan zet ik toch vraagtekens . Een occasie is r?teduur geworden de laatste paar jaren . Als je met nieuwe Belgen niet in contact wild komen laat je ze ook niet afkomen .
          Ik wild wel met nieuwe belgen in contact komen, heb daar geen enkel probleem mee, met u daarentegen??

Comment

Vind jij 22k reteduur voor zo'n full option E250 met relatief weinig km's? Voor mij is die meer waard dan een nieuwe octavia.
            Dat is eigenlijk het punt wat ik wou maken. Het publiek dat zo'n klassieke Duitse limo zoekt beseft dat hij meer biedt dan een nieuwe Octavia, ook al is die nieuw en mogelijks goedkoper.

Comment

Je hebt er niets aan, maar ik zou deze auto durven kopen. Maar voor mij komt deze nog een half jaar te vroeg.
              Het zou een mooie opvolger geweest zijn voor mijn 211.
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Inderdaad, nu al kopen hé

Comment

Is deze weg ondertussen?

Comment

Neen, netto vraagprijs 20750 euro, mogelijks komt een nieuwe belg deze namiddag kijken.

Wel al wat telefoons van mensen die informeren en het eens gingen bekijken.

Een zeer concreet aanbod van een irakees uit Frankfurt maar daar hou ik de boot wat af.

Comment

Geen nieuwe belg (lees vermoedelijk marokaan) gezien, typisch. (zonder racistisch te willen doen)

Comment

Zo rond de 20 of iets eronder lijkt me toch zeer redelijke prijs, moet toch te doen zijn iemand te vinden.

Ik zou je prijs wel niet meer verlagen. Als je die nu nog tot 20 000 laat zakken, dan zal dat als een signaal gezien worden dat men nog naar 18 of lager kan proberen te gaan. Best nu enkel individueel onderhandelen en desnoods iets lager gaan.
                        Last edited by Vitus; 09/12/2016, 10:26.

Comment

Is ook einde van het jaar, traditioneel moeilijker een auto te verkopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

Een zeer concreet aanbod van een irakees uit Frankfurt maar daar hou ik de boot wat af.
                            Het land waar de benzen goedkoper zijn dan bij ons, en daar wil dan een irakees toch bij ons eentje komen kopen

Alleen het woord 'irakees' moet ne mens doen nadenken om het niet te doen.

Comment

Niet iedereen wil in Duitsland shoppen en in Duitsland zijn vergelijkbare wagens met de interessante motoren zoals de 250 350 die goed uitgerust zijn ook niet altijd goedkoper soms zelfs duurder. Je hebt wel meer keuze en dat maakt dat je iets vind waarvan de ext en int naar u goesting zijn.
                              In Duitsland zal een vergelijkbare 200 of 220 goedkoper zijn met een kale interieur maar dat zijn weer van die zwakke motoren.

Comment

Tja, die irakees moest plots nog geld van Koeweit laten komen
                                Discussie was direct gesloten natuurlijk, de foefelaar.

Nu toch al enkele echte belgen gebeld die zeer geinteresseerd zijn doch nog even moeten nadenken.

Comment

Verkocht!!

Hij is op weg naar Duitsland, zijn heimat.

Comment

proficiat, deftige prijs gehad?

Comment

Proficiat.
                                      Hoeveel ernstige kandidaten heb je uiteindelijk gehad?

Comment

proficiat, deftige prijs gehad?
                                        Hij is verkocht aan een soldenprijs, inclusief winterbanden-velgenset.

Maar toch nog iets meer dan wat onze Marokkaanse vrienden hier wilden geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                          Proficiat.
                                          Hoeveel ernstige kandidaten heb je uiteindelijk gehad?
                                          Enkel in Belgie biedingen van 17 a 18 000 euro, niet ernstig dus.

Comment

Working...
                                          X