Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 - AUDI A7 3.0 TDI 2x Sline-Full LED-NAVPLUS-LEDER-ACC-BOSE-SDAK-MEMO

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    420km in your dreams
    Wat ze u ook wijsmaken, vergeet dit maar.
    Thx 4 feedback.
    Officieel is het rond 500km maar de verkoper zei "eerlijk" 420km...

Enige ervaring hoeveel effectieve km's je kunt doen met een 90?

Dank alvast!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ik heb het u in een ander topic al eens gezegd Op 300km mag je rekenen met een vlotte rijstijl, misschien iets meer met een ei onder je voet (maar dan moet je geen P90D kopen...). Betrouwbare bron: mijn buurman
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        Ik heb het u in een ander topic al eens gezegd Op 300km mag je rekenen met een vlotte rijstijl, misschien iets meer met een ei onder je voet (maar dan moet je geen P90D kopen...). Betrouwbare bron: mijn buurman
        OK Thx !!!

Tesla valt al af dus

Comment

Ook maar eens bevestigen wat hiervoor al is gezegd: hele knappe wagen en dito fotoreeks Succes met de verkoop!
          BMW F10 535d
          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
            Ook maar eens bevestigen wat hiervoor al is gezegd: hele knappe wagen en dito fotoreeks Succes met de verkoop!
            Thanks Fikkiezero

Qua verkoop lig ik niet direct wakker, er zijn al enkele "serieuze" kandidaten voor deze wagen maar kan pas weg tegen eind december/begin januari dus ik hou nog een beetje de boot af. (wagen "moet" ook niet direct weg)

Gisteren zelf even op autoscoot24 gezet, na een half uur heb ik er hem terug afgehaald - had plots de helft van "nieuwe" belgen aan de lijn ...

Comment

Last edited by besired; 03/01/2017, 20:46.

Comment

Waarom iedereen over dezelfde kam scheren? Ik ben ook van die Belgen met een migratieachtergrond. De manier waarop je dit verhaalt is een om te zeggen, ik ga mijn auto niet aan die bruine mannen verkopen, toch?
                Succes met de verkoop en ik zou bij de euronorm 5 zetten en geen euro6. Euro 6 is bij de Audi a7 geleverd vanaf de facelift!

Comment

mijn beste kopers waren bruin mannen karanpower, en exquise me mon french, die zeveren niet en komen geen 3 keer proefrijden om dan te zeggen dat de kleur hen niet aanstaat...in mijn ervaring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karanpower Bekijk Berichten
                    De manier waarop je dit verhaalt is een om te zeggen, ik ga mijn auto niet aan die bruine mannen verkopen, toch?
                    Neen, zo verhaalt hij het niet ... het enige wat hierover post is :

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                    na een half uur heb ik er hem terug afgehaald - had plots de helft van "nieuwe" belgen aan de lijn ...
                    Hier besluit ik uit dat hij enorm veel oproepen van nieuwe Belgen kreeg en dat hij zulke oproepen liever niet heeft, ik vermoed omdat hij liever naast de auto onderhandeld.

Oorspronkelijk geplaatst door karanpower Bekijk Berichten
                    ik ga mijn auto niet aan die bruine mannen verkopen, toch?
                    En stel nu dat dat zo was, kan je hem dat dan kwalijk nemen ? Nee toch.

Comment

Amai populaire wagen als de telefoon roodgloeiend staat. Die zal rap weg zijn dan.

Comment

Even verduidelijken , mijn tekst kon misschien verkeerd overkomen ...

Voor mij maakt het niet uit wie de wagen koopt.
                        Blank, bruin, geel,groot, klein, dik,...particulier, autohandelaar ,...

Feit is wel dat er verschillende partijen mij contracteerden voor de wagen direct te komen ophalen aan het gevraagde bedrag.
                        Opzich goed maar de wagen, zoals doorgegeven op advertentie en ook tijdens het gesprek beschikbaar pas eind december.

Sommigen konden daar niet mee leven en begonnen mij uit te maken voor koppige domme Vlaming waar je geen zaken mee kunt doen.

Daar stopt wel even het gesprek.

Andere waren wel serieus en bellen terug midden december maar zoals iedereen weet, is het altijd oppassen geblazen bij het verkopen van je wagen ...niet?

Last edited by besired; 08/11/2016, 19:44.

Comment

Ik zet nooit een telefoonnummer bij een advertentie. Eerste contact altijd via e mail, filtert een hoop onnozelaars die je niet wil er tussenuit.
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

Ik stelde mijn twee laatste auto's enkel "lokaal" te koop met een uitgebreide beschrijving erin en een GSM-nummer op de beschrijving ... scheidt sowieso al het kaf van het koren en eerlijk gezegd ging vinden van een (naar mijn normen) geschikte koper telkens zeer vlot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten

Andere waren wel serieus en bellen terug midden december maar zoals iedereen weet, is het altijd oppassen geblazen bij het verkopen van je wagen ...niet?

vraag klein voorschot, bij malheuren geef je dat dubbel terug en klaar is keer

Comment

Ik zou de wagen te koop zetten als hij beschikbaar is . Heeft niet echt nut om iets te koop te zetten wat niet beschikbaar is .

Comment

Daar heb je duidelijk een punt.

Comment

why not, wat is er mis met voorschot en samen de wagen beschrijven op slechte kantjes...het moet geen 1000 euro zijn, 2 a 300 is al genoeg in beide richtingen en je bent van alle zever vanaf

Comment

Ik heb nog nooit een voorschot gegeven - niet bij de nieuwe auto's die ik kocht en ook niet bij de tweedehandse - en ik zal dat ook nooit doen.

Comment

gij niet, een andere geinteresseerde mss wel, en je geeft hem de kans om zijn kar te verkopen zonder druk

van 200 euro ga je niet dood, maar je bent het evenwel niet graag kwijt

Comment

Als ik een occasie koop zou ik toch niet willen dat de huidige eigenaar er nog een maand of langer mee rondrijd. Ik keur de wagen op dat moment en op een maand kan veel veranderen . Nu als er met de wagen niet meer mee word rondgereden en stil gaat staan heb ik er geen last van.

Comment

Working...
                                          X