Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2011 - AUDI A7 3.0 TDI 2x Sline-Full LED-NAVPLUS-LEDER-ACC-BOSE-SDAK-MEMO
BlackHorse gaat duidelijk pas in zee nadat de relatie met de vorige eigenaar volledig werd beëindigd en jij bobo, jij hebt er duidelijk geen enkel probleem mee om een cuckold te zijn ... dat is het verschil.
moest het nou een afgetrapte golf tdi van een 19 jarige zijn akkoord...maar nu, in dit geval
verkocht is verkocht en je bent klaar met al die telefoons
bh weet zelf hoe hij rijdt, ik ook hoe ik rij...daar ligt het verschil, bij hem kan zijn opgefokte bmw elk moment ergens in den decor belanden of de moteur in soep draaien, besired lijkt mij wat meer serieux te hebben, en het is een koper om te kiezen he
Vind dat ook iets raars je auto op voorhand verkopen. Het is zo al moeilijk genoeg, je moet de transactie/verkoop zo aantrekkelijk mogelijk maken.
Zeker een auto als deze met die kilometerstand wordt in principe verkocht aan jonge gasten die onmiddellijk waar voor hun geld willen.
Ik heb het u in een ander topic al eens gezegd Op 300km mag je rekenen met een vlotte rijstijl, misschien iets meer met een ei onder je voet (maar dan moet je geen P90D kopen...). Betrouwbare bron: mijn buurman
Qua verkoop lig ik niet direct wakker, er zijn al enkele "serieuze" kandidaten voor deze wagen maar kan pas weg tegen eind december/begin januari dus ik hou nog een beetje de boot af. (wagen "moet" ook niet direct weg)
Bij de verkoop van m'n E91 had ik een voorschot van 500 euro gevraagd. Koper zou twee maanden later, nadat de F31 geleverd zou zijn, de auto komen ophalen. Koper trok echter terug, kandidaat koper 500 euro kwijt dus.
Is natuurlijk een keuze dat je maakt met voor- en nadelen...
Als ik een deal afsluit met een koper met voorschot, contract en duidelijke afspraken (tijd wanneer de auto dient opgehaald te worden) dan hou ik mij hieraan, ook al komt er een andere koper met een hoger bod.
(Heb dit voor gehad met een ander wagen dat ik heb verkocht.
Die koper ken ik nu nog )
Ik zou ook graag op dezelfde manier behandeld worden als ik de koper zou zijn
Is natuurlijk een keuze dat je maakt met voor- en nadelen...
Als ik een deal afsluit met een koper met voorschot, contract en duidelijke afspraken (tijd wanneer de auto dient opgehaald te worden) dan hou ik mij hieraan, ook al komt er een andere koper met een hoger bod.
(Heb dit voor gehad met een ander wagen dat ik heb verkocht.
Die koper ken ik nu nog )
Ik zou ook graag op dezelfde manier behandeld worden als ik de koper zou zijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Misschien leuk om reactie te lezen van die koper.
Wat besired hier zegt, klopt. Enkele jaren geleden heb ik mijn huidige wagen bij hem gekocht. Vanaf eerste moment direct goed contact en het was fijn om een verkoper te hebben die zich aan gemaakte afspraken hield. Dag van vandaag spijtig genoeg eerder een zeldzaamheid, zeker als er later een hoger bod wordt gedaan.
De wagen bevond zich in zeer goede staat, simpelweg omdat het een auto-liefhebber betreft. Ik twijfel er dan ook niet aan dat deze opnieuw goed verzorgd zal zijn.
Ware het niet dat ik op zoek ben naar iets kleiner en met meer pit, had ik deze direct durven kopen.
Dat hij de wagen nu al te koop stelt, ondanks dat hij pas eind dit jaar beschikbaar zal zijn, vind ik ook niet zo abnormaal. Een auto is niet op 1-2-3 verkocht, dus waarom niet op tijd te koop stellen?
En voor degenen die twijfelen omdat er in die periode nog vanalles mee kan gebeuren:
1) het is een auto-liefhebber, dus gaat er dan ook zorgzaam mee om
2) als er toch iets mee gebeurt, dan mag je er zeker van zijn dat het goed geregeld zal worden.
En nu genoeg, want straks lijkt het nog alsof ik een percentje krijg ????
BlackHorse gaat duidelijk pas in zee nadat de relatie met de vorige eigenaar volledig werd beëindigd en jij bobo, jij hebt er duidelijk geen enkel probleem mee om een cuckold te zijn ... dat is het verschil.
Ik volg in dit geval BlackHorse.
Idem feitelijk, kan nog teveel gebeuren. En zou het als verkoper zelf ook niet willen, er moet maar iets technisch voorvallen, en wat dan? Herstel jij het? Hoop je dat de koper het niet merkt? Trek je het van de aankoopprijs af?
Toen m'n E81 verkocht was, heb ik er nog 20 km mee gebold, van en naar de keuring.
Bij de verkoop van m'n E91 had ik een voorschot van 500 euro gevraagd. Koper zou twee maanden later, nadat de F31 geleverd zou zijn, de auto komen ophalen. Koper trok echter terug, kandidaat koper 500 euro kwijt dus.
Gewoon mondeling overééngekomen?
Ik zie de meesten namelijk dan wel nog interessant doen om hun 500 EUR toch nog terug te krijgen
Comment