*In opdracht van Benzfreak*
Vroeger dan verwacht te koop, wegens zoektocht / aankoop jongensdroom, voor mijn C124 300CE heb ik al een liefhebber kunnen vinden, nu deze nog:
W123 280 van 1980, is al een facelift met de kleine kopsteunen, het andere stuur, zetels enz..
Auto is in redelijke staat, heeft de laatste 10 jaar eigenlijk amper gereden wegens overlijden van de (eerste!) eigenaar. Is wel
altijd ingeschreven gebleven, de laatste 2j op O-plaat. Zijn dochter kon geen afscheid nemen van de auto wegens emotionele waarde.
Auto heeft maar 83.000 km gereden, en aangezien er maar 1 eigenaar was ga ik ervan uit dat dit correct is. Het is een 280 carburator,
handgeschakeld. Er zitten barockvelgen onder die te restaureren zijn, en 1 nagelnieuwe reserve in de koffer.
Auto start & rijdt, desondanks moeten de remschijven & remblokken vervangen worden door het vele stilstaan. Alle papieren zijn aanwezig.
Ik was eigenlijk van plan om hier deze winter mij wat mee bezig te houden, en de auto nadien te gebruiken voor als het weer minder goed is voor mijn
eigen 280E, helaas plannen veranderen!
De 2 ergste roestpunten zijn de bumperbalk vooraan, en de wielkast links achteraan. Krikpunten zijn best goed te noemen. Verder hier en daar een plekje.
Ik hoop dat er iemand van hier de auto wil overnemen van mij voor het forumprijsje van 1750 eur. Er valt echt nog wel iets van te maken!
Foto's uploaden is met het nieuwe forum blijkbaar niet zo simpel, daarom even een link naar mijn topic:
Vroeger dan verwacht te koop, wegens zoektocht / aankoop jongensdroom, voor mijn C124 300CE heb ik al een liefhebber kunnen vinden, nu deze nog:
W123 280 van 1980, is al een facelift met de kleine kopsteunen, het andere stuur, zetels enz..
Auto is in redelijke staat, heeft de laatste 10 jaar eigenlijk amper gereden wegens overlijden van de (eerste!) eigenaar. Is wel
altijd ingeschreven gebleven, de laatste 2j op O-plaat. Zijn dochter kon geen afscheid nemen van de auto wegens emotionele waarde.
Auto heeft maar 83.000 km gereden, en aangezien er maar 1 eigenaar was ga ik ervan uit dat dit correct is. Het is een 280 carburator,
handgeschakeld. Er zitten barockvelgen onder die te restaureren zijn, en 1 nagelnieuwe reserve in de koffer.
Auto start & rijdt, desondanks moeten de remschijven & remblokken vervangen worden door het vele stilstaan. Alle papieren zijn aanwezig.
Ik was eigenlijk van plan om hier deze winter mij wat mee bezig te houden, en de auto nadien te gebruiken voor als het weer minder goed is voor mijn
eigen 280E, helaas plannen veranderen!
De 2 ergste roestpunten zijn de bumperbalk vooraan, en de wielkast links achteraan. Krikpunten zijn best goed te noemen. Verder hier en daar een plekje.
Ik hoop dat er iemand van hier de auto wil overnemen van mij voor het forumprijsje van 1750 eur. Er valt echt nog wel iets van te maken!
Foto's uploaden is met het nieuwe forum blijkbaar niet zo simpel, daarom even een link naar mijn topic:
Comment