Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2008 BMW M3 E90 Berline DCT , GPS , Xenon , Akrapovic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2008 BMW M3 E90 Berline DCT , GPS , Xenon , Akrapovic

Bij deze zet ik hier de BMW van een kameraad van me te koop hier , omdat hij zelf hier niet zit op het forum.
    Wagen is perfect onderhouden en werd enkel zondags gebruikt om naar klanten te rijden.

BMW M3 Berline (E90)
    Bouwjaar 06/2008
    309 kw : 420 pk
    DCT - Automatische versnellingsbak ( 7 versnellingen )
    Blauw Metallic
    84.000km
    GPS
    Xenon
    auto airco
    zetelverwarming
    elec. bedienbare zetels
    18" alu
    Akrapovic uitlaat
    ...
    Prijs : VERKOCHT

Bij interesse : 0478/33.32.76.

foto's volgen nog (kreeg ze niet direct geplaatst hier)
    Last edited by fille001; 06/01/2017, 12:40.
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

Zet er een fake CNG installatie op en hij is verkocht.

Comment

Foto's? Link van verkoopsite?

Comment

Op zoek naar een tweedehands BMW M3? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Bij deze link van autoscout , betere foto's volgen nog eens. Want ze zijn maar vlug getrokken (niet de ideale manier).

Met cng installatie zou voor taks/biv idd de oplossing kunnen zijn
        www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001
          http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/302877064

Bij deze link van autoscout , betere foto's volgen nog eens. Want ze zijn maar vlug getrokken (niet de ideale manier).

Met cng installatie zou voor taks/biv idd de oplossing kunnen zijn
          Iemand ervaring met CNG?
          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Iemand ervaring met CNG?
            Ervaring niet neen.
            1) Maar er zijn wel installateurs die er een fake systeem opzetten dat kost een 1500euro 1ste maal en wat houd dat in . Zaken als bekabeling , leidingen en dergelijke staan er op maar ieder jaar voor de keuring bouwen ze dan de tank in en uit voor een 500euro maar het werkt niet en blijkbaar doen ze ook geen testen bij de keuring daarop buiten wa nazien en een eventuele lektest .
            Er word dan zo een tank beschikbaar gesteld voor x aantal wagens dus eigenlijk een soort groepsaankoop.

2) Een volledig werkende installatie kost dan een 5000euro maar dan nog bolt dat van geen kanten op een directe injectie motor + je zit met een tank in je koffer .

Heb je u zinnen gezet op een wagen zoals een V8 m3 zou ik voor de eerste keuze gaan. Moest ik de eigenaar van deze wagen zijn zou ik 1500euro investeren in zo een installatie en hij is zo weg.

effe voor biv en vb een dikke 7K neertellen en dan nog jaarlijks een dikke 3K taks geef mij dan maar optie 1 en voor 1500euro rij ik dan mijn éérste jaar en de komende jaren voor 500euro per jaar slim toch .

Laat u ook niet veel wijs maken met die installaties dat word allemaal gebruikt om taksen te omzeilen en niet om op te rijden.

Comment

VERKOCHT mag slotje op
              Last edited by fille001; 06/01/2017, 12:41.
              www.musclecarrent.be

Comment

Working...
              X