Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2009 BMW z4 35i 306pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2009 BMW z4 35i 306pk

Ik kan in het bezit komen van een Z4 eerste eigenaar ( collega ) van 2009 en 40.000km de wagen is in topstaat en is onderhouden zoals het hoort te zijn, kwam ook maar enkel buiten bij mooi weer.
    De vraag is of deze wagen wel interessant is op de tweedehandsmarkt? zelf zou ik hem niet behouden maar het voorstel is te mooi om niet op het voorstel in te gaan....

De wagen is uitgerust met de meeste opties en ook handgeschakeld wat de meeste sportieve rijders wel beamen...

Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Kijk naar de CO2-uitstoot en je zult zien dat nu kopen gemakkelijker is dan later verkopen... ik zou er af blijven

Comment

Geen M pack, denk dat de meesten dat wel willen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Wat is te mooi om niet op in te gaan voor jou?
        En ook als het echt zo is, waarom stel je de vraag dan?
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

1) Verkopen ze goed : Als de prijs goed is wel . Denk je er effe zoals een gemiddelde mens 25K voor te vragen dan kun je het vergeten . Dat van in de winter verkoopt een cabrio , roadster slecht is bullshit.
          2) Je hebt in dat prijscategorie ook veel leuke wagens zoals de boxster , cayman die dan wel veel leuker rijden en een Porsche zijn .

Ik ken één die onlangs een 2009 z4 23i heeft verkocht voor 15K die kraaknet was en zo goed als full 60d km.
          Last edited by ; 15/01/2017, 16:45.

Comment

1) ze verkopen goed, zeker de zescilindermodellen.
            2) voor 25k vind je bij Porsche quasi geen vergelijkbare modellen voor die prijs en dat aantal kilometers
            3) M-pakket is niet een vereiste voor iedereen. Velen kopen een cabrio om daar wat lekker mee te cruisen. En daar voegt een M-pakket niets aan toe.

Belastingen vallen ook mee.
            De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 725,71 EUR
            De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 857,86 EUR

Comment

Als je een koopje kan doen en je meteen moet vragen of dat koopje interessant is om verder te verkopen, is het dan wel een koopje ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                1) ze verkopen goed, zeker de zescilindermodellen.
                2) voor 25k vind je bij Porsche quasi geen vergelijkbare modellen voor die prijs en dat aantal kilometers
                3) M-pakket is niet een vereiste voor iedereen. Velen kopen een cabrio om daar wat lekker mee te cruisen. En daar voegt een M-pakket niets aan toe.

Belastingen vallen ook mee.
                De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 725,71 EUR
                De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 857,86 EUR
                Ik had deze ook eens bereken op de site van de overheid en kwam op €905,00 wegentaks per jaar en de BIV was iets van €1.245,00 dacht ik?

225kw of 306pk
                219 co²
                15 fiscale pk
                eerste inschrijving juli 2009
                Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Volgens Autoweek 199gr co2. Daar had ik het op berekend.
                  Last edited by David67; 15/01/2017, 23:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Volgens Autoweek 199gr co2. Daar had ik het op berekend.
                    Ik vermoed dat je dan de 3.0 hebt ingevoerd want die heeft 199co²

Comment

Even verifiëren op het gelijkvormigheidsattest. Het is van doen want elke grammetje telt, en wie later de wagen zal overnemen zou ervan kunnen schrikken .

Comment

Dus je wil hem kopen en snel weer verder verkopen?
                        Hoe ga je dat aan de volgende eigenaar uitleggen?
                        "Ja ik wou ff snel geld vangen"

on topic: gewoon doen
                        V60 Polestar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten

Ik vermoed dat je dan de 3.0 hebt ingevoerd want die heeft 199co²
                          Klopt. Foutje.

Comment

welke prijs zou je er dan opplakken?
                            BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk Berichten
                              welke prijs zou je er dan opplakken?
                              17Ka18K is een mooie prijs voor te verkopen.

Comment

Als ik de prijs zou betalen die momenteel door de verkoper word gevraagd dan zou ik er toch 25k voor vragen. wagen staat er wel supergoed bij rondom op nieuwe banden en dealer onderhouden..
                                Ben vandaag de wagen ook gaan bezichtigen en verder nog enkele referenties aangesproken en een handgeschakelde lijkt toch wel moeilijk te slijten....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                                  Dus je wil hem kopen en snel weer verder verkopen?
                                  Hoe ga je dat aan de volgende eigenaar uitleggen?
                                  "Ja ik wou ff snel geld vangen"

on topic: gewoon doen
                                  Tja hoe legt een tweedehandsverkoper dat dan uit? Ik koop hem ook niet van een onbekende maar van een goede vriend die geen zin heeft om veel volk over de deur te krijgen en die dan die extra 1000den euro niet tekort komt... of gun jij mij die enkele 1000den niet?

Comment

Tja hoe legt een tweedehandsverkoper dat dan uit? Ik koop hem ook niet van een onbekende maar van een goede vriend die geen zin heeft om veel volk over de deur te krijgen en die dan die extra 1000den euro niet tekort komt... of gun jij mij die enkele 1000den niet?
                                    Een vriend afzetten, noemen ze dat...

rest alleen nog de vraag, wie zet wie af...
                                    Last edited by ; 16/01/2017, 22:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Een vriend afzetten, noemen ze dat...

rest alleen nog de vraag, wie zet wie af...
                                      Wat is dit voor een belachelijke opmerking? als ik iemand de prijs betaal van wat hij ervoor wenst te krijgen en ik kan er 10 tot 15% op verdienen dan is dit gewoon ' handellen ' ook al is dit een goede vriend. Een goede vriend gunt je dit anders is het ook geen ' goede vriend ' dit gebeurd ook onder een open gesprek.

Het enige wat je zou kunnen toevoegen is dat en een ' onbekende ' koper van de wagen mijn winst niet laat toekomen.... maar daar is het dan ook een onbekende voor hé

Thjonge thjonge wat een verzuurde opmerkingen hier seg! Ja Dirk195, me a kunde lache jong!

Comment

Wat is dit voor een belachelijke opmerking? als ik iemand de prijs betaal van wat hij ervoor wenst te krijgen en ik kan er 10 tot 15% op verdienen dan is dit gewoon ' handellen ' ook al is dit een goede vriend. Een goede vriend gunt je dit anders is het ook geen ' goede vriend ' dit gebeurd ook onder een open gesprek.

Het enige wat je zou kunnen toevoegen is dat en een ' onbekende ' koper van de wagen mijn winst niet laat toekomen.... maar daar is het dan ook een onbekende voor hé

Thjonge thjonge wat een verzuurde opmerkingen hier seg! Ja Dirk195, me a kunde lache jong!
                                        Heb je niet Gelezen, wie zet wie af... je doet maar... als jij mijn raad als negatief aanziet, heb ik daar geen probleem mee..

als jij de beoogde winst in verlies ziet omdraaien, heb je gewoon iets bijgeleerd. Maak je winst, mij ook goed. Hoe meer hoe liever... als er gebreken aan de auto zijn, staan ze toch aan uw deur...

En die laatste opmerking hoeft echt niet. wie is hier verzuurd ? zo een opmerkingen zegt meer over u, dan over mij...

Nb: de wagen staat al een tijdje te koop... ben hem vroeger ook al digitaal tegengekomen... €22500 is teveel..

Ik zou maximaal € 18000 geven, zeker om met winst door te verkopen..
                                        Last edited by ; 17/01/2017, 09:47.

Comment

Working...
                                        X