Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 BMW 316i benzine automaat full option

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2013 BMW 316i benzine automaat full option

Bij deze is de kogel door de kerk, ik verkoop mijn F30 316i automaat.

Eerste eigenaar, dealeronderhouden
    Vermogen 136 pk / koppel 220 Nm
    Kilometerstand 88.900
    Vraagprijs 17.700 euro incl. BTW
    BTW aftrekbaar, maar er wordt wel maar BTW gerekend op 50% van de waarde.

Kleur: Imperialblauw Brillianteffekt
    Interieur: Sensatec Venetobeige
    Alu velgen styling 393 17" (op foto afgebeeld met 16" winterwielen)

Opties:

Automatische versnellinsbak Steptronic
    Navigatiesysteem Business
    Xenonlichten
    Head-Up Display
    Speed Limit Info
    Harman/kardon Surround Sound Systeem
    Automatische airconditioning met 2 zones
    Sportzetels vooraan
    Verwarmde zetels vooraan
    Park Distance Control vooraan en achteraan
    Handsfree systeem met USB-aansluiting
    Instrumentencombi High
    Cruise Control met remfunctie
    Regen- en lichtsensor
    Servotronic
    Automatisch dimmende binnende spiegel
    Sportstuur
    Runflat banden
    Hogedrukreiniging koplampen
    Lichtpakket
    Business Pack
    Comfort Pack Plus
    Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
    Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
    Intelligent Emercy Call - eCall
    BMW Teleservices

Winterwielen inclusief

Cataloguswaarde nieuw 41.659 EUR

BIV 248,77 EUR
    Verkeersbelasting 246,32 EUR

Beschikbaarheid: overeen te komen

Meer/betere foto's volgen later (deze zijn zoals je ziet in de herfst genomen)

img host
    Last edited by sunking; 10/02/2017, 21:09.

Mooie prijs denk ik.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

't is ook de goedkoopste F30 benzine op autoscout. En dan met die opties. Wel al wel een behoorlijke kmstand natuurlijk. Maar dat zijn vooral snelweg km's .
      Toch al twee reacties op één avond, een handelaar en een particulier.

Comment

Alez gij, dat zijn toch niet veel kms? En zal ook iedereen wel beseffen dat dit bekomen is door veel autostrade.

De jeugd zal het mss wat minder aantrekken zo een 16 (liever 18 of 20), maar hier is zeker een markt voor. Dus komt zeker goed. Mijn schoonvader bv heeft zich in 2014 een 316d touring gekocht uit 2010. Die had 60000km, manueel en het enige opzichtige is leder. Voor de rest denk ik niet dat die zo heel veel opties erop heeft. En die heeft doen €14000 betaald. Dus aan uwe prijs zal het zeker ook niet gaan liggen. Ik zou hem mss zelfs nog €1000 hoger zetten om dan effectief uwe vraagprijs van nu te krijgen.

Comment

Wel de meeste benzine f30's op autoscout hebben max 50k gelopen. Behalve ene die er ook 90k heeft en die staat voor 18000 te koop (net gezakt van 19000). Dus in dat opzicht... nu met die opties is em wel uniek op de belgische 2e handsmarkt. En wat mij betreft hoe rapper hij weg is hoe beter, vandaar een scherpe vraagprijs. Durf geen bestelbon voor een nieuwe te tekenen voor ik mijn huidige verkocht heb. Misschien beetje onnozel want idd die gaat wel weggeraken. Komende maanden heb ik niet vaak een auto nodig dus ik kan mij zelfs met cambio prima redden voor een tijdje.

Comment

Hij is trouwens even 'rap' dan de nieuwe 318i ..

Comment

Lekker tegen 70 cruisen en bumperen in de file in alle stilte met een goede automaat. Ideale kar voor onze Vlaamse wegen.

Comment

(begin al spijt te krijgen dat ik hem weg doe, maar ik kan de foto's nog altijd boven mijn bed hangen natuurlijk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Lekker tegen 70 cruisen en bumperen in de file in alle stilte met een goede automaat. Ideale kar voor onze Vlaamse wegen.
                  Ideaal moment om je luidruchtige diesel weg te doen...

Comment

Toch al serieus wat interesse. Had zelfs een hoop berichten van autoscout nog niet gelezen omdat de mails van autoscout nog naar mijn oud emailadres gaan dat ik maar zelden nakijk. 't Zou dus best kunnen dat hij deze week verkocht raakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Ideaal moment om je luidruchtige diesel weg te doen...
                      Haha, grapjas. Vergeet het maar, 320d verbruikt minder, goedkopere brandstof, krachtiger en even stil bij de max. snelheden geldig in BE.

Comment

edit

Comment

edit...
                          Last edited by sunking; 13/02/2017, 23:03.

Comment

Succes met de verkoop!
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

en heeft er intussen al 1 van die talrijke geïnteresseerden toegehapt ?
                              2.0 JTDm

Comment

Nog niemand die de prijs biedt die ik er voor wil. Ook o.a. iemand die t jammer vond dat er geen adaptive cruise control opzit (niet verkrijgbaar op een 316i), iemand die de lage instap een probleem vond, iemand die kwam kijken en dan maar 13000 budget had, een sympathieke limburger die ging komen kijken maar plots niet meer liet horen, en dan nog wat funbieders en duistere buitenlanders...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                  Nog niemand die de prijs biedt die ik er voor wil. Ook o.a. iemand die t jammer vond dat er geen adaptive cruise control opzit (niet verkrijgbaar op een 316i), iemand die de lage instap een probleem vond, iemand die kwam kijken en dan maar 13000 budget had, een sympathieke limburger die ging komen kijken maar plots niet meer liet horen, en dan nog wat funbieders en duistere buitenlanders...
                                  Dan zoeken ze een tweedehands auto, en dan beginnen ze te zagen over detailopties. En lage instap, tsja, misschien kan ie dan beter naar een bestelwagen of opgepomte SUV gaan zien.

Komt wel goed, geduld is een schone zaak.
                                  Last edited by Jakkel; 22/02/2017, 17:47.

Comment

De opvolger is besteld en wordt in mei geleverd, dus nog een kleine 3 maand tijd. Komt wel goed idd. Maar vervelend dat ge tijd moet steken in mensen die de optielijst niet eens goed bekeken hebben. Dien dat klaagde over de instap was waarschijnlijk ook al nen oudere mens (had gemaild dat hij net ne gelijkaardige wagen was gaan bekijken en had het toen gemerkt). En ja het is wel degelijk een lage zit.

Comment

Particulier verkopen is altijd een avontuur. Ik kan er uitgebreid over meepraten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Dan zoeken ze een tweedehands auto, en dan beginnen ze te zagen over detailopties. En lage instap, tsja, misschien kan ie dan beter naar een bestelwagen of opgepomte SUV gaan zien.

Komt wel goed, geduld is een schone zaak.
                                        Sorry, maar geen ACC is bij mij ook een afknapper. Maar wss had ik dat wel eerst gevraagd gehad of opgezocht voordat ik ging kijken

Comment

Working...
                                        X