Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 BMW 316i benzine automaat full option

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Sorry, maar geen ACC is bij mij ook een afknapper. Maar wss had ik dat wel eerst gevraagd gehad of opgezocht voordat ik ging kijken
    Ik kan dat begrijpen. Maar met tweedehands auto's kan je niet alles mooi kiezen hé. Als je eentje wilt die 100% uw goesting is, naar kleur, opties, bouwjaar, km-stand, enz... . Dan ga je dikwijls heel lang moeten zoeken, en misschien nooit vinden. Ik wil ook altijd een auto die 100% m'n goesting is... en daarom koop ik nieuw.

Comment

wacht maar tot Ali en Servet aan uw deur staan, en let op die opereren tegenwoordig onder Vlaamse namen zoals Marcel of Filip (meegemaakt bij de verkoop van m'n Golf)

menér menér, lagste prys ??

Comment

Particulier verkopen, ik begin er zelfs niet meer aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik kan dat begrijpen. Maar met tweedehands auto's kan je niet alles mooi kiezen hé. Als je eentje wilt die 100% uw goesting is, naar kleur, opties, bouwjaar, km-stand, enz... . Dan ga je dikwijls heel lang moeten zoeken, en misschien nooit vinden. Ik wil ook altijd een auto die 100% m'n goesting is... en daarom koop ik nieuw.
          Dat is idd zo.

Comment

Op vorige wagens die verkocht heb ik niet veel onzinnige reacties gehad, nu valt het idd tegen.
            Daarnet een acceptabel bod van ne waal op 2dehands.be, die zelf positieve reacties heeft op z'n profiel, kan misschien nog iets worden.

Comment

Ne Waal met positieve reacties? Nu zeker oppassen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Ne Waal met positieve reacties? Nu zeker oppassen
                De gemiddelde Waal is alvast een pak aangenamer dan de gemiddelde Vlaming.

Comment

Heel erg jammer om te constateren idd. Een van de dingen die ik de voorbije jaren heb geleerd is dat economische welvaart en vaak ook het drukke leven (fulltime job + gezin + hobbies), zoals we dat kennen in vlaanderen, de moraal van de mensen verzuurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

De gemiddelde Waal is alvast een pak aangenamer dan de gemiddelde Vlaming.
                    Dan kent gij toch heel wat andere walen dan ik
                    Enige aangename waal die ik ken is toevallig nog familie.

Was er maar mee aant zwanzen hé. Laatste keer dat ik een voertuig verkocht, was in 2012 mijne gsxr1000k8. Heel wat mensen over de vloer gehad met de gekste smoesjes. Ik had kms terug gezet en van die toestanden, en ze hadden andere goedkoper gezien, bla bla bla. Toen belde er ne waal, die kwam een paar dagen later langs, stak de vraagprijs in mijn handen en ik mocht hem direct op zijne remorque zetten.
                    Dus ik wil hem starten om op zijne remorque te rijden, en start dat spel niet meer. En had het geld al in mijn zakken . Blijkbaar een zekering kapot en rap ff vervangen en de man was blij. Toen ik zei dat ik blij was dat het dat maar was, zei die: 'Ah, als hij niet ging, bracht ge hem maar naar de dealer en ging ik hem daar wel halen als hij gemaakt was'.
                    Dat komt ge idd niet tegen bij Vlamingen. En zeker niet bij papieren vlamingen.

Comment

Mijn recentste ervaringen met particulier verkopen vallen best mee.
                      Gewoon proberen zoveel mogelijk kaf van het koren te scheiden. Heb natuurlijk ook al paar keer half uur lang met iemand op de oprit gestaan die zijn bod dat een paar honderd euro lager ligt dan wat ik wil krijgen maar blijft herhalen
                      Maakt deel uit van de sport, vind ik.

Succes met de verkoop alleszins!
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
                        Particulier verkopen, ik begin er zelfs niet meer aan.
                        Je moet het als een sport bekijken

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Daarnet ene die mailde dat hij volgens de occazieprijzen in autogids 13100 euro waard is en hij schrik heeft ivm het ontbreken van garantie maar goed vermits de vele opties wou hij wel 15k bieden.
                          Zelf eens gekeken in autogids, die prijs is voor bj. 2012, kale versie met handbak. Goed bezig

Comment

Dat ontbreken van garantie gaat je parten spelen. Mensen geven liever iets meer om bvb een premium te kopen. Je zal daar wel rekening moeten mee houden. Waarmee ik niks wil zeggen over je vraagprijs of die duur of niet duur is hee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              Daarnet ene die mailde dat hij volgens de occazieprijzen in autogids 13100 euro waard is en hij schrik heeft ivm het ontbreken van garantie maar goed vermits de vele opties wou hij wel 15k bieden.
                              Zelf eens gekeken in autogids, die prijs is voor bj. 2012, kale versie met handbak. Goed bezig

Dan heb je je antwoord toch al klaar?
                              Bij iemand die echt interesse heeft 'maar toch eens wil proberen om af te bieden' helpt het vaak echt als je met bovenstaande argumenten afkomt hoor.

Ivm garantie, daar kan je natuurlijk weinig aan toevoegen. Als hij per se eentje met garantie wil zal hij elders moeten kopen
                              Honda S2000 2002
                              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Ja inderdaad, zeker en vast elk bod vriendelijk beantwoorden met tegenargumenten. Zo verkoop je...

Comment

Ik ben mij er van bewust dat het ontbreken van garantie in deze prijsklasse een probleem is.

Ik heb uiteraard beleefd en correct geantwoord:

Ik begrijp uw bezorgdheid ivm de garantie en het risico dat je daarbij zou nemen als particulier. Nu de garantie die je krijgt bij een garage of handelaar is een soort verzekering waar de handelaar zelf voor betaalt. Voor een jonge wagen kost 1 jaar garantie slechts een paar honderd euro, immers het risico op dure herstellingen dat eerste jaar is klein. Je kan zelf ook zo'n verzekering nemen als je de wagen particulier zou overnemen, bv. via www.autogarantieverzekering.be , daar zie ik dat het 235 euro kost voor een jaar.
                                  Overigens is het zo dat BMW ook nog buiten de garantieperiode tot een bepaalde leeftijd/kilometerstand tussenkomt in de kosten bij problemen die niet aan normale slijtage te wijten zijn.
                                  Verder wil ik er op wijzen dat er geen enkele BMW 316i automaat van 2013 of jonger te vinden is voor een vergelijkbare prijs , zelfs niet in Duitsland, en diegene met vergelijkbare opties zijn vaak nog een pak duurder.
                                  Je kan uiteraard eens komen kijken en een proefrit maken en dan kunnen we het nog verder over de prijs hebben want daar is nog wel wat marge op, maar 15.000 vind ik toch nog wel een te laag bod op dit moment en heb er al trouwens al hogere gekregen. Mijn nieuwe wagen wordt geleverd in mei, als hij tegen dan niet verkocht is wil ik nog wel wat van de prijs afdoen..
                                  (ondertussen heb ik er zelf wel een gezien voor dezelfde prijs maar die is heel kaal, niet eens dual zone airco of lichtmetalen velgen)

Benieuwd of ik er nog van ga terughoren maar 'k vrees er voor.
                                  De meesten haken af als ze geen koopje kunnen doen. Vraag mij dan wel af waar ze een beter aanbod gaan vinden.
                                  Last edited by sunking; 28/02/2017, 19:31.

Comment

Soms hebt ge mensen die specifiek iets zoeken met bepaalde opties en die betalen er dan ook voor. Maar ik zelf zou ook de kat uit de boom kijken en happen op het moment dat dat ene koopje voorbij komt.

Maar zoals gezegd, niet wanhopen. Binnen 3 maanden niet weg, dan pas zorgen maken.

En dan uw trots opzij zetten en zakken met de prijs. Mijn vader kan dat niet en die laat het liever staan dan het onder de prijs te verkopen. En daarom heeft hij al 12 jaar dezelfde SLK op de inrit te koop staan Heb hem gevraagd om hem gratis aan mij te geven omdat het zonde is om die verloren te laten gaan, maar zelfs dat zit er niet in bij die gierige mens

Comment

Nja ik begrijp het wel ergens, veel wagens staan lang te koop omdat het nu eenmaal geen koopjes zijn.
                                      Ik ben zelf nogal kieskeurig, ik wil altijd navi, xenon/led, automaat, sportzetels, benzine, BTW aftrekbaar.
                                      Alles wat daaraan voldoet is dan weer duur en nog niet 100% mijn zin, dus dan maar nieuw bestellen in de kleur die ik wil en liefst toch nog enkele extra snufjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Ik ben mij er van bewust dat het ontbreken van garantie in deze prijsklasse een probleem is.

Ik heb uiteraard beleefd en correct geantwoord:

(ondertussen heb ik er zelf wel een gezien voor dezelfde prijs maar die is heel kaal, niet eens dual zone airco of lichtmetalen velgen)

Benieuwd of ik er nog van ga terughoren maar 'k vrees er voor.
                                        De meesten haken af als ze geen koopje kunnen doen. Vraag mij dan wel af waar ze een beter aanbod gaan vinden.
                                        Dat van die autogarantie was mij onbekend.
                                        Maar.....als die premie slechts 235 € kost voor 1 jaar, is het dan niet mogelijk dat jij die premie betaald en zo de koper voorziet van 1 jaar garantie ?
                                        garantieprobleem opgelost .

Comment

Daar moet ik eens achter informeren idd. Ik heb zelf nog geen ervaring met dat soort dingen. Weet alleen dat het bestaat. En dan is de vraag welke addertjes er onder het gras zitten. Maar de prijs valt in elk geval goed mee.

Comment

Working...
                                          X