Ik zou ook niet van Strategie veranderen. Gewoon altijd zien dat je de scherpste bent en dan komen de biedingen vanzelf. Langs de andere kant doe ik het ook niet graag en zoals ik zei denk ik niet dat ik zelfs aan begin. Ik zou het zo een dag of vijf doen en anders gewoon aan garage verkopen. Met mijn Megane coupé ben ik gewoon 10 garages afgereden in de buurt (van Renault en alle merkenverkoop door elkaar). Je zou er van verschieten hoe die prijzen schelen dat ze voor uw wagen geven. Ik kreeg toen biedingen van 5000 maar uiteindelijk een garge die hem heeft overgenomen voor 8000 en de week later was hij verkocht voor 9500. Ik had hem zelf te koop staan voor een 8500 en geen enkele reactie na twee weken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 BMW 316i benzine automaat full option
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zou hem verkopen voor 15 k... Als je de wagen te koop zet, komen de beste boden de eerste week. Maar de meesten wachten af waardoor de verkooptijd lang wordt. Over de uiteindelijke verkoopprijs is weinig bekend in statistieken.
Maar uit ervaring, een auto moet op max 14 dagen verkocht zijn, anders wordt het een zware bevalling. Tegen beter weten in heb ik met mijn laatste Espace ook een vroeg bod afgewezen. Heeft me 1000 Euro gekost... Ben nog kwaad op mezelf na zoveel auto's verkocht te hebben lol.
Maar een mens moet eerst psychisch gereed zijn om aan een bepaalde prijs te verkopen. Als je denkt 18 te krijgen is 15 weinig. Mettertijd stelt men z'n doel bij naar pakweg 16500 en is een bod van 15 te overwegen...
Comment
-
Nja 15k is wat iedereen er voor geeft... tis juist dat ietskes meer dak er nog van wil krijgen en volgens mij moet dat wel lukken (komt zaterdag iemand kijken die serieuze interesse lijkt te hebben en kheb hem al gezegd dat 16k mijn beste prijs was, zonder herstellen lakschade).
Overname bij VW dealer was ook 15k trouwens, maar dan wel inclusief 21% BTW op het totaal, dus 12.4k zonder BTW . Als ik particulier verkoop voor 15k moet ik maar BTW op de helft van de waarde rekenen (immers zelf ook maar voor de helft mogen aftrekken) en houd ik dus meer over.
Dus ik ben niet ingegaan op die deal bij VW, want die zou meteen ook bindend zijn (slechte voorwaarden wat dat betreft). En als hij over 2 maanden niet verkocht is geraak ik hem voor wel kwijt bij een andere handelaar.
Comment
-
Niet te snel panikeren. Ik heb over het algemeen mijn wagens altijd heel snel kunnen verkopen. Gaande van een telefoon binnen de 10 minuten na het plaatsten van de advertentie tot meestal wel binnen 2 à 3 weken verkocht. Maar het hangt ook af van auto tot auto. Mijn 7 bijvoorbeeld zal ook geen gemakkelijke verkoop worden. Ik heb een liefhebber nodig. Uw auto verkoopt zichzelf wel. Als de auto na 2 tot 3 maanden niet verkocht geraakt, kan je het best over een andere boeg gooien. BMW is een populair merk, het is een recente wagen, benzine wagens worden populairder met de dag. Even geduld uitoefenenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenEn ge moet er genen adblue in kappen!
Gisteren op en af naar Wevelgem, grotendeels autostrade. Gemiddeld verbruik 7,6L diesel per 100km. Ook geen topwaardes vind ik (wel stevig doorgereden).
Succes met de geïnteresseerde zaterdag!
Comment
-
Straf. Om de 600 a 800km diesel tanken is normaal, maar om de 8000km op identiek dezelfde manier (dopje naast de dieseldop) AdBlue tanken is een irritant jobke?
Qua omvang is zo ne Caddy toch niet al te afwijkend van ne Tiguan denk ik. Zit met de 2.0TDI DSG aan 6.2 liter/100km. Dus vermoed dat die Caddy ofwel als racewagen wordt gebruikt en/of enorm zwaar geladen is.
Comment
-
Probeer uw auto in Nederland verkocht te krijgen
Mijn Opel Vectra benzine automaat is opgekocht door een Nederlandse handelaar. (2 jaar geleden)
Geen keuring nodig, bood slechts 500 € onder mijn vraagprijs (mijn eigenlijke prijs)
Deze handelaar, sprak van een tekort op de Nederlandse markt voor benzineauto’s met automaat.
Hij wou ook 2 andere auto’s van mijn familie kopen (benzine automaat). Maar deze waren niet te koop, want veel te recent.
Steeds meer Nederlanders halen hun tweedehands auto uit België. Ook uit Duitsland worden occasions gehaald. Waarom kijken Nederlanders over de grens?
Comment
-
Dat ging al bij al idd vlotjesThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195Maar maak de rekening van anderen niet...
En btw uw cijfers kloppen niet. en moest het nen 320d geweest zijn t zou nog wel wat meer geweest zijn. maar goed ik ben gelukkig niet te lui om mijn gaspedaal af en toe in te duwen in plaats van op ralenti te rijden.
Verder zijn dit de laatste woorden die ik er aan vuil maak. Tis al lang aangetoond dat de keuze van brandstof een veel kleinere invloed heeft op de totale kost, dan kiezen tussen nieuw en 2e hands. Gij wilt graag koppel, awel ge hebt uw koppel. Niet voor iedereen is dat de belangrijkste eigenschap van een bepaalde auto of motorisatie. Dus zet gij ook ne keer uw oogkleppen af aub. Voor de rest, salut en de kost, bol het af, dit is mijn topic, dat overigens mag gesloten worden.Last edited by sunking; 13/03/2017, 23:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenDat ging al bij al idd vlotjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Jep, en hij gaat naar ne jonge kerel die z'n jongensdroom ziet in vervulling gaan
Congrats!
Comment
-
Nu ja alles kan staven met cijfers, doe je het niet...
ik volg u, maar ik zou nooit een lichte benzine kopen voor de vaa enz. Koop gewoon waar je zin in hebt... Al dan niet tweehands of privé...
Ik wilde gewoon staven dat een tweedehands 320d goedkoper was geweest. Los van je werkstatuut.
Ik ben open over mijn cijfers maar blijkbaar mag ik dat van u niet verwachten.
Comment
-
Ik wil u gerust alle cijfers voorleggen. Heb ik trouwens al gedaan met die excel. Die paar gram dat een 320d ED lager zit doet er trouwens nauwelijks toe voor een particulier.
Als ik kijk naar afschrijving:
ik zit idd rond de 25 cent per km. Benzine is
Comment
Comment