Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar jij gaat met je 1.0 die 2.0 tdi geen poepje laten ruiken hoor. Terwijl je aan het terugschakelen bent is die al 100 meter verder...
Verschil in veercomfort tussen benzine en diesel ? Nog nooit van gehoord en nog nooit gevoeld.
Ik denk dat je, met alle respect, je eigen keuze wil ophemelen om voor jezelf te kunnen uitmaken dat je de juiste keuze maakte.
ik zei niet 2.0 tdi he, die ga ik geen poepje laten ruiken. ik zei in een andere post dat de 1.0 een game changer is in vergelijking met de 1.6 tdi. en voor de rest, ik verdedig mijn keuze, net zoals jullie die van jullie verdedigen...
ik zei niet 2.0 tdi he, die ga ik geen poepje laten ruiken. ik zei in een andere post dat de 1.0 een game changer is in vergelijking met de 1.6 tdi. en voor de rest, ik verdedig mijn keuze, net zoals jullie die van jullie verdedigen...
Ik verdedig niets. Ik gooi gewoon de feiten op tafel.
Eén echt voordeel aan benzine wat je nog niet vernoemde: je slijt er minder banden mee. Door het lagere koppel wordt minder bruusk vermogen op de grond gezet. Dit voel je goed in je bandenslijtage.
Rijdt vlot, verbruikt weinig.. Iedereen kijkt naar zijn persoonlijke situatie..
staat nog in men garage.. Wordt geleverd met volle tank! ( no joke :-))
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Forumtradities moeten in ere gehouden hee. Tis wel triestig dat ge tegenwoordig nen bak diesel moet bijgeven om hem verkocht te krijgen.
Ik had de wagen toevallig volgetankt, toen de firmawagen vroeger toekwam dan voorzien..
Toch altijd leuker als je een wagen koopt,dan je met een volle tank kan wegrijden :-))
Comment