Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 BMW 120das 2015 M pakket

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ohja als ik ooit terug een 3 reeks neem.. vanuit het huidige aanbod, dan heel graag een 330e

Dat gewicht neem ik er dan wel bij
    Last edited by sunking; 24/02/2017, 13:22.

Comment

Maar jij gaat met je 1.0 die 2.0 tdi geen poepje laten ruiken hoor. Terwijl je aan het terugschakelen bent is die al 100 meter verder...
      Verschil in veercomfort tussen benzine en diesel ? Nog nooit van gehoord en nog nooit gevoeld.
      Ik denk dat je, met alle respect, je eigen keuze wil ophemelen om voor jezelf te kunnen uitmaken dat je de juiste keuze maakte.

Comment

ik zei niet 2.0 tdi he, die ga ik geen poepje laten ruiken. ik zei in een andere post dat de 1.0 een game changer is in vergelijking met de 1.6 tdi. en voor de rest, ik verdedig mijn keuze, net zoals jullie die van jullie verdedigen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          ik zei niet 2.0 tdi he, die ga ik geen poepje laten ruiken. ik zei in een andere post dat de 1.0 een game changer is in vergelijking met de 1.6 tdi. en voor de rest, ik verdedig mijn keuze, net zoals jullie die van jullie verdedigen...
          Ik verdedig niets. Ik gooi gewoon de feiten op tafel.

Comment

... en ik alternatieve feiten!
            @TS: Veel succes met de verkoop van uw wagen, en sorry voor het vervuilen van uw topic.

Comment

... en ik alternatieve feiten!
              Dat had ik al door... .

Comment

Eén echt voordeel aan benzine wat je nog niet vernoemde: je slijt er minder banden mee. Door het lagere koppel wordt minder bruusk vermogen op de grond gezet. Dit voel je goed in je bandenslijtage.

Comment

Dan hebt gij nog niet met een deftige RWD naft gereden ze DHL

Comment

Rijdt vlot, verbruikt weinig.. Iedereen kijkt naar zijn persoonlijke situatie..
                    staat nog in men garage.. Wordt geleverd met volle tank! ( no joke :-))
                    Last edited by ; 24/02/2017, 16:58.

Comment

Comment

Innige deelneming, Topicstarter. Ik leef met u mee

Comment

Zijn topic staat wel in de kijker zo... beter dan een dood topic lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Innige deelneming, Topicstarter. Ik leef met u mee
                            Eerlijk gezegd: de auto staat niet in de weg, het is geen straf om mee te rijden..
                            De juiste koper duikt wel op..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf19 Bekijk Berichten
                              Eerlijk gezegd: de auto staat niet in de weg, het is geen straf om mee te rijden..
                              De juiste koper duikt wel op..
                              Die innige deelneming was bedoeld op de huge off topic

Comment

Forumtradities moeten in ere gehouden hee. Tis wel triestig dat ge tegenwoordig nen bak diesel moet bijgeven om hem verkocht te krijgen.

Comment

Forumtradities moeten in ere gehouden hee. Tis wel triestig dat ge tegenwoordig nen bak diesel moet bijgeven om hem verkocht te krijgen.
                                  Kan jij ook proberen... hij moet minder weggeven dan jij.

Comment

Ik geef er twee bakken bij en een reserve motor!

Comment

Ik geef er twee bakken bij en een reserve motor!
                                      Dan is het iets voor blackhorse
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik had de wagen toevallig volgetankt, toen de firmawagen vroeger toekwam dan voorzien..
                                        Toch altijd leuker als je een wagen koopt,dan je met een volle tank kan wegrijden :-))

Comment

New price : 25500 euro

Comment

Working...
                                          X