Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 BMW 120das 2015 M pakket

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2015 BMW 120das 2015 M pakket

BMW 120da ,08/2015
    27.800km
    M pakket
    LED lichten
    Lichtpakket
    Instrumentencombi high
    Opbergpakket
    Verschuifbare armstaan
    Regensensor
    Automatische lichten
    High Beam Assist
    8 traps sportautomaat met peddels
    Leder dakota
    Verwarmde zetels
    Grote navi (professional)
    Bandenspanning controle
    Cruise controle
    Bluetooth bellen
    Set wintervelgen erbij (met sensoren!)
    Enz.
    Heeft op 14.800km onderhoud gehad, nu vorige week op 27800 terug onderhoud
    gehad (met factuur).
    Nieuwstaat!
    Reden verkoop: firmawagen.
    25500 euro
    0476/86/05/56

Last edited by ; 26/02/2017, 16:41.

Vermogen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Vermogen ?
      140kw/190pk

Comment

Euro6 dus.

Comment

Pricedrop: 26.899 euro.

Comment

Deze ziet er goed uit.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Deze ziet er goed uit.
              thx!
              nu wachten op iemand die de wagen echt apprecieert..
              (wat ik al gehad heb van reactie's op de gekende zoekertjessite's..?!!

Comment

Comment

't is erg hee. Lijkt mij wel niet zo'n simpele wagen om voor een goede prijs verkocht te krijgen...
                  Last edited by sunking; 23/02/2017, 01:20.

Comment

Inderdaad, al is de prijs wel correct.

Comment

Zeer knappe config! Succes met de verkoop!
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                        't is erg hee. Lijkt mij wel niet zo'n simpele wagen om voor een goede prijs verkocht te krijgen...

Waarom zou deze ni makkelijk verkopen? Voor mij persoonlijk vind ik de kleur wa minder specifiek op deze wagen en geen ACC . Maar voor de rest goede uitrusting en meer dan gemiddelde aan power.

Prijs lijkt me ook ni slecht. Een auto heeft een doorlooptijd van 3 maanden. Op die tijd ni weg, dan moet ge u pas zorgen maken. Maar tegen dan is die al weg.

@TS: veel succes let de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Waarom zou deze ni makkelijk verkopen? Voor mij persoonlijk vind ik de kleur wa minder specifiek op deze wagen en geen ACC . Maar voor de rest goede uitrusting en meer dan gemiddelde aan power.

Prijs lijkt me ook ni slecht. Een auto heeft een doorlooptijd van 3 maanden. Op die tijd ni weg, dan moet ge u pas zorgen maken. Maar tegen dan is die al weg.

@TS: veel succes let de verkoop.
                          Gohja waar ik een beetje voor vrees, maar hopelijk voor de TS niet terecht, is dat er weinig particulieren zijn die nog relatief veel geld willen geven aan een diesel wagen.
                          Hoewel het natuurlijk qua power wel heel prettig is en voor kilometervreters nog steeds interessant.
                          Stond een paar dagen geleden bij de VW dealer waar ze net een stockmodel Golf hadden binnengekregen, 2.0 TDI met wat opties, komt op dik 32.000 na korting, ik zei amai da's ook ne stevige prijs, waarbij de verkoper al aangaf dat ze die maar moeilijk verkocht gingen krijgen (maar ze hebben als dealer niet te kiezen wat ze binnen krijgen).
                          Maja da's geen BMW natuurlijk

Comment

Het is niet omdat x % van de bevolking maar 10000km rijdt. Dat een echte veelrijder deze diesel niet weet te waarderen.

Comment

Gohja waar ik een beetje voor vrees, maar hopelijk voor de TS niet terecht, is dat er weinig particulieren zijn die nog relatief veel geld willen geven aan een diesel wagen.
                              Hoewel het natuurlijk qua power wel heel prettig is en voor kilometervreters nog steeds interessant.
                              Stond een paar dagen geleden bij de VW dealer waar ze net een stockmodel Golf hadden binnengekregen, 2.0 TDI met wat opties, komt op dik 32.000 na korting, ik zei amai da's ook ne stevige prijs, waarbij de verkoper al aangaf dat ze die maar moeilijk verkocht gingen krijgen (maar ze hebben als dealer niet te kiezen wat ze binnen krijgen).
                              Maja da's geen BMW natuurlijk
                              Tsja, we leven momenteel in een 'bash de diesel' tijdperk. Ik ken veel mensen die nu een benzine kopen omdat de diesel verketterd wordt. Feit is dat velen toch wel schrikken van het werkelijke verbruik van hun nieuwe benzine. Een moderne benzine verbruikt toch al snel 2 tot 3 liter én meer dan de dezelfde wagen in dieselversie, ook al beloven 'de boekskes' andere dingen.
                              En rij je nu korte afstanden of langere, het meerverbruik is er twee keer.

Comment

Btw, dit is een prachtige 1-reeks. Facelift versie (hele verbetering op uiterlijk vlak!), sportpakket en de 190 Pk sterke B47 motor. Dat is knallen met een mooie en vinnige kar tegen 6 liter elke 100 km.

Comment

Zo'n B47 gekoppeld met een ZF8 is een heerlijke aandrijflijn. BMW is goed bezig op dat vlak.
                                  Maar je moet de hedendaagse benzines niet onderschatten, een audi a3 met 1.0 tfsi blijft ook onder de 6 liter en is zeker niet traag.
                                  Mijn 116i vroeger kwam ook zelden boven de 7 liter dus 2 a 3 liter meer voor een naft lijkt me overdreven.
                                  maar soit off topic ..

Comment

Maar je gaat een 1.0 tfsi toch niet vergelijken met deze BMW????

Comment

Ik reageer op de bewering dat "een moderne benzine al snel 2 a 3 liter meer verbruikt dan een gelijkaardige dieselwagen". Een 1.0 tsi is eerder te vergelijken met een 1.6 tdi qua vermogen en verbruikt nauwelijks meer (minder dan een halve liter).

Comment

Ik reageer op de bewering dat "een moderne benzine al snel 2 a 3 liter meer verbruikt dan een gelijkaardige dieselwagen". Een 1.0 tsi is eerder te vergelijken met een 1.6 tdi qua vermogen en verbruikt nauwelijks meer (minder dan een halve liter).

Je moet appelen met appelen vergelijken.

Een F30 320d verbruikt reëel elke 100 km gemiddeld 1,8l. minder dan de evenveel Pk metende 320i.

Bron: www.spritmonitor.de

En bij bumperend en stilstaand verkeer (lees: ons geliefde Vlaanderenland) loopt dat verschil nog op. Evenals ook bij zwaar beladen toestanden. Ik ben vorige zomer op en af naar Frankrijk gereden met m'n 320d (zo'n 2.500 km) door de Alpen en de Provence. Met vier man en een hond in de auto en een remorque erachter met twee fietsen dwars op de dissel en een moto en alle bagage erin. Constant 130 waar het mocht en knallen op de binnenbanen. Gemiddeld verbruik toen ik thuiskwam: 7,6 liter elke 100 km. Als je dat met een 320i doet zit je gemakkelijk aan een meerverbruik van 3 liter en zelfs meer hoor.

Comment

Working...
                                        X