Oldtimer van mijn maat mag verkocht worden voor een appel en een ei.
Staat nu al 3 maand gestockeerd in mijn hangaar en begint mij serieus in de weg te staan.
Sinds mijn kameraad zijn Starion heeft gekocht rijdt hij er niet meer mee.
Het is een lelijk oud hok, maar wel achtertraks. Kont is direkt weg.
1.6 met de volle 75pk.
Belgische wagen.
Kas is niet rot, meeste Sapporo's zijn strontrot.
Deze kas is buiten hier en daar een licht beginnend plekje zo goed als roestvrij.
Lak is niet echt goed meer, plakken ook veel stickers hier en daar.
Nu zo een vierkante koekedoos herspuit je gemakkelijk zelf.
0,0 comfort.
Ik zal morgen of overmorgen eens foto's maken.
Laatste oldtimerkeuring kwam die vlotjes door.
Heeft ook nog nieuwe remblokken gekregen onlangs.
Ze zijn wel enorm zeldzaam.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod. (rond de 1000 euro)
Voorbeeld van het model en kleur:
http://partsopen.com/images/1983-mit...-sapporo-4.jpg
Staat nu al 3 maand gestockeerd in mijn hangaar en begint mij serieus in de weg te staan.
Sinds mijn kameraad zijn Starion heeft gekocht rijdt hij er niet meer mee.
Het is een lelijk oud hok, maar wel achtertraks. Kont is direkt weg.
1.6 met de volle 75pk.
Belgische wagen.
Kas is niet rot, meeste Sapporo's zijn strontrot.
Deze kas is buiten hier en daar een licht beginnend plekje zo goed als roestvrij.
Lak is niet echt goed meer, plakken ook veel stickers hier en daar.
Nu zo een vierkante koekedoos herspuit je gemakkelijk zelf.
0,0 comfort.
Ik zal morgen of overmorgen eens foto's maken.
Laatste oldtimerkeuring kwam die vlotjes door.
Heeft ook nog nieuwe remblokken gekregen onlangs.
Ze zijn wel enorm zeldzaam.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod. (rond de 1000 euro)
Voorbeeld van het model en kleur:
http://partsopen.com/images/1983-mit...-sapporo-4.jpg
Comment