Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2013 Volvo V60 D4 (163 PK) Summum R-Design

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2013 Volvo V60 D4 (163 PK) Summum R-Design

Te koop :

Volvo V60 D4 Summum R-Design van 09/2013.
    Manuele 6-versnellingsbak, 5-cilinder 2 liter dieselmotor, 163 PK, 119gr Co2.
    Kleur : Power Blue metallic.
    Met onderhoudshistoriek van officiële Volvo garage (Van Kasteren) en Car Pass.

Zeer compleet uitgerust :
    Zwart leder Select, zwarte dakhemel, getinte zijruiten in achterdeuren en bagageruimte, Xenium pack (electrisch verstelbare voorzetels met geheugen, electrisch schuifdak, park assist vooraan en achteraan, park assist camera), Business motion pack (RTI navigatie- en verkeersinformatiesysteem, High performance multimedia, DVD, 7" kleurenscherm, bluetooth), Light pack (Xenon koplampen met bochtverlichting en meesturend in bochten, interieurverlichting upgrade, automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels), roofrails, sportieve dubbele uitlaat links-rechts met diffusor, buitenspiegels Silk Metal electrisch inklapbaar met geheugen en verlichting, 18" Ixion lichtmetalen velgen, led dagrijlichten, adaptief digitaal dashboard met 3 verschillende instelmodi, centrale armsteun vooraan en achteraan, regensensor, lichtsensor, sportstoelen vooraan, sportchassis, vloermatten, start-stop systeem, Volvo city safety (auto remt vanzelf), cruise control, automatische airco links-rechts gescheiden.

Beschikbaar 2de helft van april, momenteel 101000 Km, er zullen nog een 2 à 3000 km bijkomen tot aan levering nieuwe wagen.
    Steeds lange afstanden gedaan, dagelijks ongeveer 100km woon-werkverkeer waarvan zeker 3/4de autosnelweg.
    Wagen zit in mijn vennootschap en gaat weg wegens fiscaal afgeschreven.

Volvo V60 D4 (163 PK), Summum R-Design uitvoering ,09/2013, 99000 km, met Car Pass. Manuele 6-versnellingsbak; 5-cilinder motor. Kleur : Power Blue...

Zie ook : http://www.kapaza.be/nl/volvo/volvo-...150.1489764833
    Zie ook : http://www.autokkazie.be/tweedehands...ccasie-1003174
    Last edited by Joweji; 19/03/2017, 18:56.

Comment

Wel een mooie auto in deze kleurencombinatie en deze uitvoering.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Echt knap!

Verstuurd met de postduif.

Comment

Mooi
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Inderdaad, ik blijf het zelf een mooie combinatie vinden. Het Power Blue zie je niet zoveel rijden. Ook steeds heel tevreden van geweest, de 5-cilinder klinkt nog steeds goed voor een diesel.

Comment

Wat een dikke stoof. Deze combinatie met een T4 is ideaal voor mij

Comment

Altijd gedacht dat een D4 181pk was en 163pk de D3?
                Was vroeger toch zo?
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Vroeger was de D4 de 163PK versie met 5-cilnder motor. Sinds de introductie van hun eigen nieuwe dieselblokken is bij Volvo de D4 nu 181PK en de D3 136 PK.
                  Toen ik gekocht heb was de nieuwe D4 met 181PK nog niet bestelbaar. Maar ik had dan wel een 5-cilinder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joweji Bekijk Berichten
                    Vroeger was de D4 de 163PK versie met 5-cilnder motor. Sinds de introductie van hun eigen nieuwe dieselblokken is bij Volvo de D4 nu 181PK en de D3 136 PK.
                    Toen ik gekocht heb was de nieuwe D4 met 181PK nog niet bestelbaar. Maar ik had dan wel een 5-cilinder.
                    bijna juist, de 5 cylinder is ook een eigen Volvo blok, en de nieuwe D3 heeft 150pk
                    ik heb op 't open dak en R design dezelfde(wel met poepstoof en standverwarming & alu dakrails)
                    wat komt er in de plaats?
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

De nieuwe is een BMW X3. Ik wou een wagen met een hogere zit (ook voor de vrouw

Comment

De XC60 was een kanshebber maar als je zoveel geld uitgeeft wil je wel eens op een ander interieur kijken hé, vandaar dat het iets anders geworden is.

Comment

Proficiat met de nieuwe X3 !
                          De F-Pace is nochtans ook nie mis hé
                          Last edited by PowerBug; 24/03/2017, 14:59.

Comment

Met de F-Pace ook een testrit gedaan, maar is wel nog een stuk duurder dan de X3 met minder uitrusting + de CO2 lag ook nog een stuk hoger.
                            Maar is zeker ook een mooie verschijning.

Comment

Ik ben een beetje ontgoocheld in het aantal reacties dat ik krijg op deze wagen.
                              Ok, hij staat nog maar een 3-tal weken te koop, maar toch is het niet wat ik verwacht had.
                              Wat vinden jullie van de vraagprijs (18500€)? Dit lijkt me een correcte prijszetting te zijn toch?

Comment

eens gekeken wat er te koop staat & je zit in de juiste prijsmarge, je nadeel is dat je een partikuliere verkoper bent, de andere zitten iets duurder maar zijn handelaars en dus verkopen ze met garantie...
                                heb je een overnameprijs onderhandeld met de garage?
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

2 nadelen: geen garantie, diesel.
                                  Weet je de handelaarsprijs? Wat is de cataloguswaarde?
                                  Voor 2000 meer dan de handelaarsprijs krijg je hem misschien wel verkocht.

Comment

Dat hangt af van koper tot koper. Mijn voorkeur zou gaan naar een goedkopere particuliere wagen zonder garantie dan een duurdere auto bij een handelaar met garantie. 't Is nu niet dat die garantie van een handelaar zoveel inhoudt of waard is. Maar ik denk waarschijnlijk niet zoals een doorsnee koper.

Comment

Vuistregel na 4 jaar is ongeveer 50 procent van je betaalde (netto) nieuwprijs.
                                      Dit is wel een mooie, Summum en R Design en niet teveel km, kleur is een 2-snijdend zwaard, ik vind het knap maar een zwarte, grijze of witte is 'veiliger' naar herverkoop toe.
                                      18,5k gaat misschien moeilijk worden
                                      Mocht ik interesse hebben dan zou ik bereid zijn om tot 17k te gaan
                                      2.0 JTDm

Comment

Juiste motor, juiste versie (break), juiste opties, goede km-stand, en heel zeker de juiste kleur, MAAR verkeerde pook

Maar die gaat wel weggeraken.

Succes met de verkoop

Comment

Working...
                                        X