Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Range Rover Evoque.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2013 Range Rover Evoque.

Te koop: Range Rover Evoque eD4 Dynamic Tech Edition

Bouwjaar: 05/2013
    Aantal km: 88900
    prijs 28900 , onderhandelbaar

Geen 4x4. Dus zuinig en lage CO waarde (133g). Te koop wegens aankoop Midlife crisis wagen :-)

Opties en accessoires

Aanraakscherm
    Achterbank 1/3 - 2/3
    Achterklep elektrisch
    Airconditioning 2-zones

Alarm Bluetooth
    DVD speler
    Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
    Cruise Control
    Xenon met LED Dagrijlichten
    Electrische zetelverstelling met geheugen
    Elektrisch verstelbare buitenspiegels
    Handsfree
    Hoofd airbag
    Isofix
    Keyless Go

LED dagrijverlichting
    Leder bekleding in contrasterende kleur Rood/zwart, zeer sportief!
    Lederen stuurwiel
    Lendensteun
    Lichtmetalen velgen 19"
    Lichtsensor
    Met onderhoudshistorie bij Garage van Aankoop incl. Carpass
    Multifunctioneel stuur
    Navigatiesysteem met HDD en CD-wisselaar
    Niet-rokersvoertuig
    Parkeerhulp achter
    Parkeerhulp met camera
    Parkeerhulp voor
    Regensensor
    Sound system Meridian 380 W (beter dan de Bose die ik nu heb..)
    Spraakbesturing
    Trekhaak afneembaar. Landrover accessoire
    Tuning

Gegarandeerd ongevalvrij
    1e eigenaar.

! Extra set 18" lichtmetalen velgen van RC racing doe ik er gratis bij. Voorzien van Bridgestone Blizzak winterbanden (hebben 15.000 km dienstgedaan). Heeft alles bij mekaar zo'n 1.700 € gekost.

Ben steeds bereid te luisteren naar redelijke tegenvoorstellen wat betreft prijs. Ben wel de voorstellen beu van opkopers... Die mogen zich onthouden.

Een betrouwbare #car_full_name# kopen doet u op de meest bezochte auto site van België.
    Last edited by ; 05/04/2017, 16:19.

Prijs ?

Comment

Ik hou me altijd goed vast om niet van mijn stoel te vallen als ik zie wat ze nog vragen voor een 2de hands Evoque
      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Prijs ?
        28.900 dacht ik.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Voor 35k heb je al een nieuwe Evoque Pure eD4 met 113g co2
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Alleen is dit geen pure van 35000 €. Wel een dynamic tech edition incl accessoires en een tuning die net geen 49k kostte :-)

geen appelen met peren vergelijken aub.. heb de configurator nog eens opengedaan, en met deze opties (rood/zwart interieur lijkt me niet meer te verkrijgen). Kwam ik op 50.700 € zonder korting weliswaar.

maar goed, een van de redenen om op dit forum te gaan was om eens te peilen wat een redelijke prijs is voor zon wagen. Mijn beste aanbod was 21000, en dat vind ik dan weer onredelijk ;-)
            Last edited by ; 05/04/2017, 16:23.

Comment

Wat bedoel je precies met 'tuning'? Optisch/motorisch?
              50% waardeverlies na 4 jaar mag je ongeveer als norm gebruiken.
              Dan lijkt 21k zo hèèl gek nog niet als we jouw netto-prijs uit 2013 gaan nemen...
              Anderzijds, die Evoques gaan inderdaad nog erg hoge (vraag)prijzen. Voor hoeveel ze effectief worden verkocht weten we natuurlijk niet.
              Vrees sowieso dat 29k te hoog gegrepen zal zijn. Met rond de 25k ga je heel blij mogen zijn.
              2.0 JTDm

Comment

Als ik 29 k zou moeten geven voor ene van 4 jaar oud, koop ik me liever zo'n pure met dat pakket (navigatie, glazen dak, enz.) Heb je een nieuwe met garantie.

Comment

Zo ene, DHL?

Hier vind je een tweedehands Land Rover Range Rover Evoque die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Heeft ook navi, pano dak en al wat je wil
                  2.0 JTDm

Comment

De volgende in de rij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      Zo ene, DHL?

Hier vind je een tweedehands Land Rover Range Rover Evoque die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Heeft ook navi, pano dak en al wat je wil
                      Voila... dat is een mooie aanbieding se

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        De volgende in de rij.

k ga wel niet veranderen hoor, was bij wijze van spreken lol.... Ben content met wat ik heb nu

Mijn zusje moet volgend jaar ne nieuwe kopen en sprak ervan om weer net dezelfde te kopen zoals ze nu heeft.

Comment

Kan het er niet direct uithalen, maar denk dat het ne manueel is? Vorig jaar zitten kijken voor ne stockwagen om te zien of het in mijn budget pastte, en die waren voor 90% allemaal manueel. Straf dat het bij die Evoques en discovery's meestal manuele zijn.

In ieder geval wat de prijs betreft: 'als ge tijd genoeg hebt, komt er wel ne zot langs die het er voor geeft'. Als ge gene tijd hebt, zal €25k wel het max zijn dat ge eruit kunt halen. Die €21k is volgens mij al niet slecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            Wat bedoel je precies met 'tuning'? Optisch/motorisch?
                            50% waardeverlies na 4 jaar mag je ongeveer als norm gebruiken.
                            Dan lijkt 21k zo hèèl gek nog niet als we jouw netto-prijs uit 2013 gaan nemen...
                            Anderzijds, die Evoques gaan inderdaad nog erg hoge (vraag)prijzen. Voor hoeveel ze effectief worden verkocht weten we natuurlijk niet.
                            Vrees sowieso dat 29k te hoog gegrepen zal zijn. Met rond de 25k ga je heel blij mogen zijn.
                            In de garage laten tunen tot 206 pk. Optisch is een dynamic al heel sportief.

wat betreft netto prijzen Haddock. Al eens ooit korting gaan vragen bij landrover? Je gaat daar niet 42k betalen voor een evoque van bijna 49000.

Heb onlangs een artikel gelezen dat SUVs eerder 55% opbrengen, omdat er zoveel vraag is momenteel.

: de automaat met 6 verhoudingen was echt geen pretje om mee te rijden, met plezier de manuele besteld. Deze met 9 verhoudingen is al een stuk beter, maar nog steeds niet te vergelijken met een mercedes bak bv.

mensen blijven ook maar een pure vergelijken met een dynamic. De stockwagen uit het voorbeeld heeft zeker voor meer als 10.000 € minder opties, en dan spreken we nog niet eens van de trekhaak, tuning, en een extra set velgen met winterbanden.

De dynamic kan je vergelijken met een M pakket van BMW of s-line van Audi. Dit brengt het prijskaartje serieus hoger. Maar over smaak valt niet te twisten uiteraard. '-)
                            Last edited by ; 06/04/2017, 15:46.

Comment

Reken oefening
                              • Catalogus: 49000 - 10% korting = 44.100
                              • Waardeverlies leeftijd na 4 jaar = 4 * 4410 = -17640
                              • Waardeverlies wegens ontbreken van 2 jaar garantie = -1400 euro
                              • Extra waardeverlies opties = -2000 (uw smaak is niet de smaak van de hele wereld)
                              • Waardeverlies slijtage (banden en remmen) = -1000
                              • Geen automaat in deze prijsklasse = - 1000 (met automaat verlies je momenteel geen waarde, dit is nu eenmaal wel de smaak in deze wereld)
                              • Netto verkoopprijs = 21.060 euro
                              Persoonlijk zou ik nooit 21000 € geven voor een auto van 4 jaar, zonder garantie)
                              Alle 2e handauto's die ik kocht, kosten mij netto nog 4000 € onder deze berekeningsprijs (als verzekering voor eventuele miserie)
                              2x in Duitsland gekocht en zonder miserie.... 1 x in België met "kleine" miserie (gelukkig met garantie)

Comment

Ik doe altijd catalogusprijs gedeeld door 1.21 (btw) - 15 procent per jaar. Dus 49000:1.21-15%-15%-15%-15%

Zo heb ik de particuliere prijs altijd berekend zonder garantie destijds. En dat klopte vrij goed.

Comment

k ga wel niet veranderen hoor, was bij wijze van spreken lol.... Ben content met wat ik heb nu

Mijn zusje moet volgend jaar ne nieuwe kopen en sprak ervan om weer net dezelfde te kopen zoals ze nu heeft.
                                  Heu ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Heu ?
                                    Is afgeschreven...

Comment

Is afgeschreven...
                                      je zusje ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

je zusje ?
                                        Da kind

Comment

Working...
                                        X