Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 1987 Mercedes-Benz 240GD

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

https://www.youtube.com/watch?v=BlyC9A9OorM
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

als suggestie krijg je dan gelijk de g 55 amg drift op moby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Succes met de verkoop! Ik persoonlijk zou het er écht niet aan kunnen geven (niet specifiek op deze trouwens).
        Idd, het hart zou ook niet toehappen voor die prijs, maar ge moet gewoon die ene zot vinden die het er wel voor wil geven.

Echter als ik de foto's bezie, zou hij meer kunnen dienen voor reservestukken van eentje die er beter uit ziet. Ne oude 55AMG in die staat, zou normaal wel die €8500 kunnen opbrengen.

Comment

En dees noem ik pas een G-klasse in actie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Idd, het hart zou ook niet toehappen voor die prijs, maar ge moet gewoon die ene zot vinden die het er wel voor wil geven.

Echter als ik de foto's bezie, zou hij meer kunnen dienen voor reservestukken van eentje die er beter uit ziet. Ne oude 55AMG in die staat, zou normaal wel die €8500 kunnen opbrengen.
            Dit is één van de goedkoopste LWB online nochtans.

Comment

Interieur wordt nog voor verkoop onder handen genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten

Dit is één van de goedkoopste LWB online nochtans.
                Online staan of verkopen, dat is een verschil. De meesten die dat te koop zetten, moeten er ook niet snel vanaf.

Maar het kan zijn dat die nog aan die prijzen gaan. Ik hoop het voor u.

Comment

Probleemloos gekeurd voor verkoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Online staan of verkopen, dat is een verschil. De meesten die dat te koop zetten, moeten er ook niet snel vanaf.

Maar het kan zijn dat die nog aan die prijzen gaan. Ik hoop het voor u.
                    Gohja, het is een indicatie natuurlijk. Ik weet ook wat ze gingen toen ik er 7 jaar geleden één zocht en kocht.
                    Als je denkt een oude G55 voor die prijs te scoren kun je beter je zoektocht meteen stopzetten

Comment

Wie zoekt die vindt hé.

Comment

Succes in je tocht

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            Succes in je tocht

Ik weet niet of dat op mij bedoeld was, maar ben zeker niet op zoek Weet zelfs niet of die AMG's al in oldtimer bestaan

Comment

beweren dat je een g55 voor 8500 zou kunnen vinden, is gewoon van de pot gerukt

Comment

Kan geen kwaad ook niet he, ik klonk nogal boos was niet de bedoeling :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  beweren dat je een g55 voor 8500 zou kunnen vinden, is gewoon van de pot gerukt

Vandaar dat ik dat ook nergens 'beweer'? Ik schreef dat een G55AMG in de staat van de TS zijne wel die €8500 'zou kunnen' opbrengen. Gelle zijt hier allemaal toch wel een beetje te serieus. Amai ni. Denk zelfs niet dat er ne G55AMG te vinden is wereldwijd in zulke staat (daar ze zelfs niet zo oud te krijgen zijn). Als ik al recentere modellen vindt voor $25000, dan zou het best wel eens mogelijk 'kunnen' zijn dat ge ergens eentje vindt die er even fris uitziet als die van de TS voor veel minder. Vandaar dat ik zeg 'wie zoekt, die vindt'. Kwestie van hoe lang ge wilt zoeken.

Maar als die prijzen wel degelijk €8500 zijn voor een G diesel in deze staat, dan heb ik niets gezegd. Ik hoop van harte dat de TS zijn wagen aan die prijs kwijt geraakt. Hangt er vanaf wat de liefhebber ervoor wilt geven.

Comment

Dat is een vraagprijs waarbij het interieur helemaal opnieuw bekleed is. Dat lijkt me niet van de potgerukt.

Comment

tis een forum discuteren moet zelfs, zou nou zelf ook geen 240gd willen, een 300gd automaat wel voor dat bedrag

maar liever koekses bakken ze niet en ik ben ook niet op zoek dus allemaal blablabla

Comment

Vanaf nu ook te vinden op een verkoopsite in jouw buurt!!!!

VP: 8500.

Comment

Mag slotje op.

Comment

Working...
                                          X