Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Volvo V60 D2 Ocean Race Edition

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 Volvo V60 D2 Ocean Race Edition

Wegens bedrijfswagen moet ik helaas mijn huidige wagen wegdoen na er zelf maar een 2-3 maanden (5000km) mee gereden te hebben.

Volvo V60 D2 Ocean Race Edition. Zelf pas aangekocht bij een garage, waar hij een nog een groot nazicht heeft gehad. Daarvoor ook altijd correct onderhouden in officiële Volvo dealers zoals in het onderhoudsboekje te zien is.

Kom zeker eens kijken, want de (unieke) kleurencombinatie (exterieur + interieur) komt live beter tot uiting. Ik vind het zelf heel geslaagd.

Uitstekende staat, ongevalvrij, niet-rokersvoertuig.
    Volledig lederen interieur
    Airco
    Cruise Control
    Start-Stop
    Trekhaak
    Parkeersensor Achter
    ....

Richtprijs 12 500 euro.

Eventueel verkrijgbaar met winterbanden op officiële Volvo velgen, zie foto (2 goede banden en 2 volledig nieuwe banden (0km!!). Ik zelf wilde die zelf gebruiken vanaf februari, maar niet gemonteerd door het goede weer. Nieuwprijs van de set = 1800 euro. Deze heb ik zelf 2ehands aangekocht + 2 banden vervangen voor in totaal +-880 euro. Vraagprijs +800 euro. Ook apart verkrijgbaar.

https://www.2dehands.be/autos/volvo/...345170470.html

Wordt gekeurd voor verkoop na ontvangst voorschot.

Te koop wegens bedrijfswagen: Volvo V60 D2 Ocean Race Edition (met unieke kleurencombinatie), met +-102 000km op de teller. Zelf pas 3 maanden...
    Last edited by ; 01/05/2017, 14:10.

Comment

OceanRaceblauw in combi met het blonde interieur (met de oranje stiksels?) is inderdaad een prachtige uitvoering.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Deze wordt gesloten ivm minimum post regel.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

TS heeft toch genoeg posts, is een probleem met de overdracht naar het nieuwe forum.
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            OceanRaceblauw in combi met het blonde interieur (met de oranje stiksels?) is inderdaad een prachtige uitvoering.
            Het zijn wel gewone stiksels in de kleur van de zetels, maar het blijft een mooie combinatie!

Comment

Verkocht mag dicht
              Last edited by ; 23/05/2017, 09:46.

Comment

Working...
              X