Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuke wagen! Kan nog wel ff mee, weet de waarde wel niet van skodas.
Vraag me af of het makkelijk is diesels te verkopen. De mijne (laguna coupe) komt binnen dit en 3 maanden te koop 2009 118000km en dacht er 6voor te vrage catalogus 35k destijds.
Maar niet elke auto is gelijk, mensen willen wel een break!
Niet dat ik commentaar heb op de prijs maar vraag me echt af of diesel nog goed verkoopbaar is.
Waarom zou diesel niet meer goed verkoopbaar zijn?
belgie is en blijft voorlopig nog een dieselland + diesel is voorlopig ( en gaat ook niet rap omkeren ) nog goedkoper aan de pomp.
En hoe je het ook draait of keert een diesel verbruikt altijd minder als een benzine equivalent.
zalige break! Gaat zeker wel snel van eigenaar veranderen in deze propere staat!
ik koop bewust voor al mijn werkvolk nog dieselauto's en ga dat zeker nog een aantal jaar doen, tot er eens echt een hervorming komt!
Ik ga er vanuit dat die diesel geen probleem vormt. Dafuq wordt hier een drama gemaakt over 100 EURO taks per jaar meer of minder. Hoeveel auto en rijplezier je in de plaats krijgt van die vuile stinkende 2 liter DIESEL, voor dat geld, wordt door sommigen blijkbaar snel over het hoofd gezien. Door autoliefhebbers.
Ik ben de oefening diesel/benzine nu ook aan het maken voor m'n opvolger. Draai het en keer het gelijk je wil; zelfs met gelijke diesel/benzineprijzen ben je op het einde van de rit een pak meer kwijt aan je benzinewagen. Misschien met een doos eieren onder je benzinepedaal nèt niet. En puur persoonlijk rij ik daily nog steeds liever rond in m'n koppeldiesel dan m'n E30 zes-cilinder.
Voor wat het uitmaakt; met je RS diesel herneem je sneller dan een Golf GTI. Laat het dat nou net plezant maken.
Dit is wel een heel mooi uitgeruste octavia. Toch net iets anders dan de andere die online staan.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Voor wat het uitmaakt; met je RS diesel herneem je sneller dan een Golf GTI. Laat het dat nou net plezant maken.
Uw auto heeft een heel volledige uitrusting en ziet er verder goed uit.
Een benzineauto, heeft misschien een andere “rij beleving”, maar de “objectieve - neutrale” cijfers spreken toch voor zich…
zowel voor de, vorige als nieuwe versie van een RS Octavia
Mijn mening is gewoon: auto’s vergelijk je best volgens: pk Td met pk Ti en niet vlgs, cc of Nm
Zelfs een 1.4 Ti ‘tje in het vorige voorbeeld, levert betere hernemingen als een zware 2.0 Td (want de 1.4 Ti heeft een lager gewicht).
En de levensduur van een auto is ook nooit afhankelijk van cc, maar van de vraag of onderhoud en herstellingen, rendabel is t.o.v. de waarde van die auto.
(Daarom belanden (kleine) goedkopere auto’s vlugger op de schroothoop)
Da's knudde, want deze vervuilende stinkdiesel werd anno 2017 zaterdag reeds verkocht! Wagen is verhuisd naar Groningen, gelukkig een liefhebber voor gevonden!
Thx voor de interesse wel.
Da's knudde, want deze vervuilende stinkdiesel werd anno 2017 zaterdag reeds verkocht! Wagen is verhuisd naar Groningen, gelukkig een liefhebber voor gevonden!
Thx voor de interesse wel.
Awel, ik ben echt blij want dat is weer een zorg minder.
Comment