Beste forummers,
bij deze zet ik hier m'n Octavia te koop. Er is nooit een topic van geweest, zijn wel een aantal leden die hem kennen.
Motor: 2.0 CR TDI 170 PK
KM-stand: ±172 000 km
Bouwjaar: 2010
Prijs: 10500 EURO
Opties:
-DSG-versnellingsbak met schakellepels aan het stuur
-Columbus GPS (harde schijf / DVD-lezer/…)
-Volleder
-Schuifdak
-Alu dakrails
-“Sunset” geblindeerde ruiten
-Xenon koplampen, dynamische bochtenverlichting
-Bluetooth module (ingebouwd en gekoppeld aan GPS, niet standaard!)
-Sportstoelen met aanpasbare lendesteun
-Zwarte dakhemel
-Multifunctioneel sportstuur
-Verwarmde buitenspiegels
-Dimmende bestuurdersbuitenspiegel (zeldzame optie)
-Diversen: coming/leaving home, licht/regensensor, cruise controle, dimmende binnenspiegel, auto airco, parkeersensoren…
Algemeen:
Deze Octavia is sinds 2013 in mijn bezit. Ik kocht het voertuig met 75 000km.
De wagen werd steeds met de hand gewassen. Op enkele gebruikssporen na verkeert de wagen in zeer goede staat. Optische minputen zijn een deukje in de stootlijst achter de bestuurdersdeur en paar minime lakbeschadigingen op het dak. Dat laatste is al van de vorige eigenaar zo, maar stoort niet (meteen de reden waarom er nooit iets aan gedaan werd).
De combinatie van de zwarte buitenkleur met de alu dakrails / DSG / volleder / grote navi / schuifdak maken de wagen uniek in België. Een waardig alternatief voor de ‘zoveelste BMW 3 of Audi A4’.
Nog meegeven dat de interieurlijsten rond de navigatie en boven het handschoenkastje vervangen worden door nieuwe lijsten zonder uitsparing, hier stond eerder een car-kit. De lijsten staan in bestelling.
Technisch:
Volledige onderhoudshistoriek aanwezig.
De wagen kreeg steeds op tijd zijn onderhoud (ook de DSG-versnellingsbak).
Hij werd steeds keurig warm gereden (met dank aan de digitale olietemperatuuraanduiding), de motor werd nooit gechipt.
De enige aanpassing die ik liet uitvoeren zijn Eibach verlagingsveren -2cm.
Prijs is onderhandelbaar, wel enkel nadat je hem gezien hebt.
FOTO'S wegens storing verkrijgbaar via PM!
bij deze zet ik hier m'n Octavia te koop. Er is nooit een topic van geweest, zijn wel een aantal leden die hem kennen.
Motor: 2.0 CR TDI 170 PK
KM-stand: ±172 000 km
Bouwjaar: 2010
Prijs: 10500 EURO
Opties:
-DSG-versnellingsbak met schakellepels aan het stuur
-Columbus GPS (harde schijf / DVD-lezer/…)
-Volleder
-Schuifdak
-Alu dakrails
-“Sunset” geblindeerde ruiten
-Xenon koplampen, dynamische bochtenverlichting
-Bluetooth module (ingebouwd en gekoppeld aan GPS, niet standaard!)
-Sportstoelen met aanpasbare lendesteun
-Zwarte dakhemel
-Multifunctioneel sportstuur
-Verwarmde buitenspiegels
-Dimmende bestuurdersbuitenspiegel (zeldzame optie)
-Diversen: coming/leaving home, licht/regensensor, cruise controle, dimmende binnenspiegel, auto airco, parkeersensoren…
Algemeen:
Deze Octavia is sinds 2013 in mijn bezit. Ik kocht het voertuig met 75 000km.
De wagen werd steeds met de hand gewassen. Op enkele gebruikssporen na verkeert de wagen in zeer goede staat. Optische minputen zijn een deukje in de stootlijst achter de bestuurdersdeur en paar minime lakbeschadigingen op het dak. Dat laatste is al van de vorige eigenaar zo, maar stoort niet (meteen de reden waarom er nooit iets aan gedaan werd).
De combinatie van de zwarte buitenkleur met de alu dakrails / DSG / volleder / grote navi / schuifdak maken de wagen uniek in België. Een waardig alternatief voor de ‘zoveelste BMW 3 of Audi A4’.
Nog meegeven dat de interieurlijsten rond de navigatie en boven het handschoenkastje vervangen worden door nieuwe lijsten zonder uitsparing, hier stond eerder een car-kit. De lijsten staan in bestelling.
Technisch:
Volledige onderhoudshistoriek aanwezig.
De wagen kreeg steeds op tijd zijn onderhoud (ook de DSG-versnellingsbak).
Hij werd steeds keurig warm gereden (met dank aan de digitale olietemperatuuraanduiding), de motor werd nooit gechipt.
De enige aanpassing die ik liet uitvoeren zijn Eibach verlagingsveren -2cm.
Prijs is onderhandelbaar, wel enkel nadat je hem gezien hebt.
FOTO'S wegens storing verkrijgbaar via PM!
Comment