Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2009 Renault Laguna coupé 2.0DCI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2009 Renault Laguna coupé 2.0DCI

Na veel wikken en wegen komt de Laguna te koop daar ik ga overschakelen naar een grotere wagen.

Belangrijkste kenmerken:

Prijs: 6600 EURO

Bouwjaar: 2009
    Kmstand: 119.000
    Motor: 2.0DCI fap
    Vermogen: 150pk
    Transmissie: manueel

Belangrijkste uitrusting:
    Xenon
    Navigatie
    Leder
    Sportzetels
    Parkeersensoren achter
    Bluetooth
    6cd wisselaar
    Regensensor
    Lichtsensor
    Keyless go en start
    Elektrische parkeerrem
    Elektrisch inklapbare speigels
    Trekhaak
    Cruise control
    Automatische klimaatregeling
    18inch velgen
    ...

Wagen is steeds onderhouden in officiële garage en heeft een volledig ingevulde onderhoudsboek.
    103000 km: nieuwe remblokken achter + multiriem reeds vervangen + klein onderhoud
    115000 km: nieuwe voorbanden
    117000 km: nieuwe remblokken voor + groot onderhoud

Zoals op de foto te zien is de grill vooraan licht gebogen in het midden,
    Achteraan op de bumper carrosserieschade: geen blutsen maar enkele krassen en lakschade rond de nummerplaat. Kan eventueel gespoten worden.
    Onlangs opmerkingvrij gekeurd. Zelf nooit kosten aan gehad, wagen is atlijd een trouwe metgezel geweest. Ikzelf ben de tweede eigenaar.

Renault Laguna ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Last edited by SteakFriet; 22/05/2017, 21:11.

fotos
    Last edited by SteakFriet; 22/05/2017, 14:50.

Comment

Comment

Comment

Last edited by SteakFriet; 22/05/2017, 14:53.

Comment

Beste motor die Renault heeft... ZIet er een prima wagen uit voor de mogelijke koper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Beste motor die Renault heeft... ZIet er een prima wagen uit voor de mogelijke koper
              Dat geloof ik best, motorisch draait hij als een zonnetje. Buiten de kleine carosserie dingen die ik opsomde inderdaad een zeer goede wagen. Nog getwijfeld deze als tweede te houden maar hij zou veel te weinig kms doen en we hebben dan nog de Corsa ook + de opvolger.

Comment

Diegene die dit koopt kan er eigenlijk niet aan gekl**t zijn.
                Mooie auto, ziet er nog geweldig goed uit, goede motor (misschien niet de allerzuinigste, maar dat maakt echt niks uit), en een probleemloze auto waar vele Duitse merken jaloers op mogen zijn.

Comment

Op zoek naar een tweedehands Renault Laguna? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

ook op autoscout nu en de goekoopste van België zowaar.

Comment

Zo een Laguna coupe blijft toch echt een mooie wagen.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

kunt ge de beschadiging aan het rooster niet gewoon wat terug duwen zodat de vorm weer klopt?
                      www.peugeotforum.be

Comment

Het is redelijk hard materiaal, heb dit al geprobeerd maar veel beter krijg ik het niet. Kan de nieuwe eigenaar beter een nieuwe grill steken denk ik. Zo veel kan dat niet kosten.

Comment

Blijven echt mooie wagens!

Voor deze prijs moet die toch snel weg zijn? Al liggen deze niet zo goed in de markt?

Veel succes met de verkoop!

Comment

Eetste twee dagen 5 biedingen van opkopers. Vermoeiend.

Comment

Allé man, da's toch niet vermoeiend lol...

Comment

Wel als je de namen en soms prijzen ziet. Alhoewel dat ze nu al wel in de buurt komen. Ik heb niet zo veel vertrouwen in de mensheid.

Comment

zitten die gasten eigenlijk constant de zoekertjessites af te schuimen?
                                  Ik vraag me dat soms af.
                                  En dan hun biedingen, meestal grenzend aan het absurde.
                                  Wellicht hopen die van een onnozelaar te vinden of iemand die dringend geld nodig heeft? Ik kan geen andere reden bedenken.

Mooie Laguna Coupé, momenteel helaas niets nodig

Comment

Op zich zijn de prijzen nu al redelijk. Vandaag twee biedingen van 5500. Voor 6000 mag hij weg.
                                    Wat ik eerder niet betrouw is: ik kom hem vandaag/morgen halen voor x bedrag.
                                    Brengen ze dan cash mee? Gaan ze beginnen afpingelen op een al per mail afgepingeld besdrag?

Als ik naar een wagen ga zien begin ik dan pas over de prijs ipv op voorhand. Het is geen playstationspelleke he

Comment

Ik luister op voorhand toch ook altijd wat de minimumprijs is. Als het teveel is dan is het te gek om dikwijls ver te rijden...
                                      Moet daar allemaal niet zoveel bang voor hebben. Als ze zeggen dat ze er morgen omkomen voor x bedrag en je bent akkoord; laat ze dan maar komen hee. Als ze geld bijhebben of een bakcheque kan er niks gebeuren. Maar durf frank te zijn en spreek duidelijk af. Bvb hoe ga je betalen, cash of bankcheque ? Iets anders aanvaard ik niet.... En doe alsof er nog vraag naar is, dat ze best niet tot morgen wachten. Dat je nog mails kreeg die je moet beantwoorden. Allé, ik heb makkelijk spreken hee, heb duizenden otto's verkocht lol.

Comment

Bakkie verkocht vandaag. Ging vlotjes dus

Comment

Working...
                                        X